Про це йдеться на сайті Global Teacher Prize 2025, передає Укрінформ.
Як зазначили засновники премії, інноваційні методи навчання Павлюк спрямовані на «виховання креативності, емоційного благополуччя та практичних навичок» у дітей.
«Вона використовує навчальні кінезіологічні вправи та мнемотехніку для покращення когнітивного розвитку та пам'яті, що особливо корисно дітям з особливими потребами. Її інклюзивний підхід до класу допоміг учням з обмеженими можливостями легко інтегруватися в загальноосвітній процес, сприяючи емпатії та розумінню між усіма учнями», - ідеться у тексті.
Також засновники премії відмітили, що одна з її інклюзивних учениць перейшла на стандартну навчальну програму та досягла успіхів у навчанні.
«Премія Global Teacher Prize була створена, щоб підкреслити важливу роль освіти у вирішенні головних проблем сучасності - від боротьби зі зміною клімату до подолання нерівності та освоєння технологічних змін», — сказав засновник Global Teacher Prize Санні Варкі.
Серед фіналістів є вчителі з усіх куточків світу, які здійснюють зміни на краще в різних середовищах: від викладання у віддалених містечках і селах до впровадження інновацій у міських школах.
«Вони відстоюють інклюзивність, захищають права дитини та надихають на значущі зміни», - ідеться на сайті Global Teacher Prize 2025.
Як повідомляв Укрінформ, у листопаді минулого року вчителька Леся Павлюк з Івано-Франківська стала переможцем Global Teacher Prize Ukraine 2024.
Фото з особистого архіву Лесі Павлюк