Як передає Укрінформ, про це повідомляє NHK.
Зазначається, що прототип двигуна не містить тербій або диспрозій. Ці елементи використовуються у високопродуктивних електродвигунах для запобігання їхнього перегріву.
У Next Core Technologies заявили, що стартап застосував власні навички рафінування та обробки металу для термостійкості двигуна.
Також в японській компанії з Кіото додали, що двигун споживає набагато менше електроенергії, ніж його конвенційні типи.
Замовлення на прототип двигуна вже надходять від автовиробників Японії, Європи та Сполучених Штатів.
Як повідомляв Укрінформ, японська автомобілебудівна компанія Toyota заявила, що припиняє виробництво на чотирьох заводах у країні після виявлення того, що в компанії називають «невідповідністю» у сертифікаційних випробуваннях двигунів в одній із компаній групи.