MY.UAНовини
Куди котяться ігри? Як блокбастери руйнують ігрову індустрію
Куди котяться ігри? Як блокбастери руйнують ігрову індустрію

Куди котяться ігри? Як блокбастери руйнують ігрову індустрію

Ігри заробляють більше грошей, ніж музика та кіно разом. Але все більше лідерів індустрії кажуть, що їхня модель нежиттєздатна.

У 2024 році з відеоігрової індустрії звільнили більше людей, ніж за два попередні роки разом, — понад 16 тисяч професіоналів. Частково це пов’язано зі зменшенням прибутків після ковіду, коли гравці нарешті вийшли з дому та приділяють іграм менше часу. Але значно більша проблема — сама модель створення ігор-блокбастерів, яка більше нежиттєздатна через технічні, а отже часові та фінансові обмеження.

Про необхідність змін каже колишній бос PlayStation, про це попереджають провідні ігрові дизайнери. Хоча сьогодні ігри заробляють більше грошей, ніж музика та кіно разом, можливо, ми бачимо останні роки ігор-блокбастерів.

Мур втомився

У 1960-х роках Гордон Мур, один із засновників компанії Intel, помітив, що кожні два роки кількість транзисторів на мікросхемі зростає вдвічі. Тобто фактично комп’ютери стають потужнішими у геометричній прогресії. І, як наслідок, PlayStation 3 (2006 рік) у тридцять п’ять разів потужніша, ніж PlayStation 2 (2000 рік).

Подібний технічний прогрес дозволяв авторам ігор робити дива між консольними поколіннями. Наприклад, перейти від 2D до 3D простору. Чи від простеньких ігрових моделей до, за великим рахунком, людей. Але з часом так званий «Закон Мура» сповільнився.

 Це різниця між PlayStation 2 та PlayStation 3

Річ у тім, що збільшення кількості транзисторів було спровоковане їхнім зменшенням. І ми досягли в цьому неймовірного, можливо фінального прогресу. Чип у три нанометри, що використовується у найсучасніших процесорах, більше немає сенсу порівнювати з товщиною людської волосини, адже та у 33 тисячі разів товща. Три нанометри — це дев’ять атомів золота.

Через сповільнення технологій PlayStation 5 (2020 рік) всього втричі потужніша, ніж PlayStation 4 Pro (2016 рік). Але саме ігрова графіка продовжує залишатися однією з головних, очевидних «фішок» у рекламі нових ігор. І гравці все ще очікують, що кожна наступна гра буде красивішою за попередню. Тож там, де зростання більше не можуть забезпечити технології, компанії забезпечують його екстенсивно — витрачаючи на кожну гру більше людей, часу та грошей.

 Це різниця між PlayStation 4 та PlayStation 5

У 1993 році одну з найбільш революційних ігор в історії — Doom — зробило двоє людей за п’ятнадцять місяців. Гру Red Dead Redemption 2, що вийшла у 2018 році, більш як вісім років розробляли півтори тисячі людей.

Масштаби проблеми

Між GTA Vice City (2002 рік) та GTA San Andreas (2004 рік) пройшло два роки. Між GTA San Andreas і GTA 4 — чотири роки. Між GTA 4 та GTA 5 — п’ять років. Між GTA 5 та GTA 6 — ми досі не знаємо, але станом на зараз, уже дванадцять. Компанії тепер витрачають абсурдно багато часу на розробку ігор.

Зокрема тому, що процес розробки став складнішим і потребує більше робочих рук. Вища якість картинки означає, що необхідний цілий фабричний процес для її створення. Щоб зробити одного персонажа, наприклад, вам потрібна людина, яка створить його дизайн. Ще одна — яка змоделює його нерухому скульптуру. Ще одна — яка приєднає до цієї «ляльки» умовні мотузки, щоб нею можна було рухати. Ще одна — яка, власне, буде рухати модель, створюючи анімацію. І комусь ще треба буде натягнути на сіру модель текстури, тобто, дуже грубо кажучи, розфарбувати результат. Інколи ці функції звісно поєднують, але також їх може бути ще більше. Окремі люди можуть відповідати за фізику волосся, м’які тканини, реалістичне відбиття світла у кришталику ока.

 Так виглядає додавання в модель рухомих частин

  А такий вигляд мають текстури для моделі

Коли у студії є тисяча спеціалістів і п’ять років, вона може вдатися у зовсім езотеричні деталі. У The Last of Us 2, наприклад, був окремий програміст для фізики мотузки, що використовувалася у грі двічі. У God of War Ragnarok вирішили зробити так, щоб сторінки в ігровому журналі саме горталися, а не просто перемикалися, як у першій частині гри. Це породило неймовірну купу проблем, адже гравці, серед іншого, могли відкривати сторінки не лише у правильному порядку. У результаті розробники дуже жалкують про цю інвестицію ресурсів.

 

Та сама мотузка із The Last of Us 2

Компанія Larian Studios, автори найкращої гри 2023 року — Baldur's Gate 3 — вигадали трохи дистопічний спосіб, як обійти часові проблеми за допомогою робочих рук. Вони відкрили студії по всій протяжності планети, так, щоб коли в одній лягали спати, в іншій продовжували роботу.

І, звісно, компанії все частіше покладаються на старий-добрий аутсорс: тобто передачу частини роботи стороннім студіям. Часто розташованим там, де зарплати значно менші.

Величезна вартість — це неминучий наслідок процесу, в якому багато років задіяно багато людей. Гра «Людина-паук 2» (2023 року) не лише втричі дорожча, ніж «Людина-павук» (2018 року). При вартості у 315 мільйонів доларів вона насправді дорожча, ніж будь-який фільм про «Людину-павука». І зі вкрадених хакерами документів студії ми знаємо, що в ній самій сумніваються, чи виправдана така вартість.

Сучасні ігри-блокбастери пройшли період стрімкого зростання і тепер проживають так звану «спадну віддачу». Коли збільшення вкладень призводить до все менш помітних наслідків. І втричі дорожча «Людина-павук» не виглядає втричі краще, ніж своя дешевша версія. Насправді, якщо ви не знаєте, куди дивитися, вона може взагалі не мати кращий вигляд.

 Розробка гри справа коштувала утричі дорожче, ніж гри зліва

У результаті сучасна модель розробки виглядає так: сотня людей, яка отримує зарплату, працює над грою кілька років за величезні гроші. Має один шанс на успіх, коли гра виходить. І, якщо та провалюється, наступного разу вони зможуть спробувати ще через кілька років, коли зроблять нову гру.

Наслідки

Подібна розробка стає все ризикованішою, а отже — студійні боси намагаються максимально нівелювати ризики. Що в сумі з гонитвою за графікою, яку більше не може забезпечити природне зростання технологій, призводить до цілого каскаду проблем.

Наприклад, ігри намагаються робити на ширшу аудиторію, щоб якомога більше людей теоретично могли їх купити. Це означає простіший сюжет (щоб усім було зрозуміло), простіші механіки (щоб усі могли грати), відсутність ризикованих тем (щоб усім було комфортно). У деяких випадках таке «для усіх» перетворюється на «для нікого», як Immortals of Aveum. Компанія Ascendant Studios намагалася зробити красиву стрілялку в магічному світі й, принаймні технологічно, вийшло дійсно красиво. Але відсутність чогось більшого, ніж просто стрілянина, та чогось більшого, ніж просто гумор найгірших фільмів Marvel, призвів до відсутності продажів. Студія майже одразу звільнила половину команди. І таких занадто обережних, занадто універсальних, неуспішних ігор можна перерахувати безліч: від магічного Forspoken до науково-фантастичного «Аватару».

  • Читайте також: Дивись і грай українською. Як стримінгові й ігрові платформи нарешті помітили Україну

Через те, що графіка коштує багато, її намагаються робити «менше». Тож в іграх зникає варіативність механік, тобто дій, які може робити гравець. Ultima Online (1997 рік) давала набагато більше свободи, ніж World of Warcraft (2004 рік), бо там розробники працювали з простими модельками, а тут — повноцінними персонажами. Будинки гравців, які були в Ultima тридцять років тому, обіцяють у Warcraft лише зараз.

 Кадр із Ultima Online та World of Warcraft 

Оскільки ігровий простір стає красивішим (тобто в ньому більше фізичних елементів), сучасні комп’ютери більше не можуть із ним інтерактивно взаємодіяти. У старих частинах Battlefield ви могли руйнувати значно більше стін і будинків, ніж у сучасних. Тому що раніше ці об’єкти були простішими і їхню математику було простіше розрахувати.

Дещо спекулятивне, але наочне порівняння взаємодії з оточенням у Battlefield

Аналогічно в іграх стає менше сюжетних розвилок, адже кожну «альтернативну історію» необхідно анімувати й озвучити. Ігри на кшталт Cyberpunk 2077 (2020 рік) від польської студії CD Projekt Red більше не можуть дозволити собі ту свободу вибору, яку дозволяла гравцям їхня попередня гра — «Відьмак 3» (2015 рік).

Постійне зростання якості картинки, а отже технічних вимог, призводить до того, що ігри ніколи не можуть обігнати обмеження заліза. Тобто «Людина-павук» працювала на PlayStation 4 зі швидкістю тридцять кадрів на секунду. І, хоча PlayStation 5 потужніша, «Людина-павук 2» також більш вимоглива гра. Тож на максимальній якості гравці досі спостерігають ті самі кострубаті тридцять кадрів, тільки на новому поколінні дорожчих консолей.

З іншого боку, є речі, яких гравці, як наслідок, більше не спостерігають зовсім. З простого це — дзеркала. Настінні дзеркала в якийсь момент майже повністю зникли з ігор, тому що комп’ютерам не вистачало потужності малювати те саме оточення двічі: у просторі, а потім його відображені.

  Дзеркала — вимираючий вид

Зі складнішого — зникли цілі жанри. Враховуючи вартість розробки, компаніям більше недоцільно створювати стратегії в реальному часі. З книги Джейсона Шраєра Play Nice ми знаємо, що одна з найбільших ігрових студій у світі — Blizzard — начебто й хотіла зробити продовження своєї найвідомішої гри — стратегію WarCraft IV. Але це просто економічно недоцільно. Побутує міф, що один ігровий транспорт в одній їхній грі (WoW) приніс Blizzard більше грошей, ніж ціла стратегія StarCraft 2. Це, звісно, неправда. Але сам факт, що люди в це вірять, ілюструє сучасне становище стратегій.

Підсумувати сучасне становище ігор-блокбастерів можна прикладом Deus Ex, революційної гри 2000 року, яка фактично створила жанр «імерсивних симуляторів». Це особливий тип ігор, який складно чітко класифікувати, але доволі просто пояснити: вони дають тобі ціль та інструменти, проте рішення дозволяють вигадати самому. Умовно, у кімнаті, перед якою стоїть охоронець, зберігається ключ — дістань його. Для цього ти можеш: побити охоронця, переконати охоронця, підкупити охоронця, прокрастися повз охоронця чи вигадати власний, абсолютно божевільний і непередбачений розробниками спосіб. Наприклад, і це реальний спосіб із цієї гри, використовуючи внутрішньоігрові предмети, викласти цілі сходи та залізти в кімнату через дах. Остання частина Deus Ex вийшла у 2016 році та, попри очевидний натяк на продовження, ніколи його не побачила. Провалилися у продажах. І забрала занадто технічно складний і недостатньо прибутковий жанр із собою в небуття.

 Перша та передостання частина Deus Ex 

Деструктивні рішення

Отже, ідея фактично п’ять років готуватися, щоб потім один раз кинути гральний кубик, не дуже подобається людям у фінансових відділах. Тому вони намагаються знайти джерело стабільнішого прибутку. І, як це чомусь часто трапляється у світі акціонерних компаній, стає лише гірше. 2024 рік, зокрема, трагічно закінчив золоту лихоманку «ігор сервісів».

У 2013 році знана студія Bungie випустила свою нову гру Destiny. Базово вона не дуже відрізнялася від інших ігор на ринку: ви бігали, стріляли та вигравали кращу зброю. Але її модель розвитку була кардинально новою. Замість того, аби кожні кілька років робити нову гру, Bungie вирішили один раз зробити Destiny, а потім нескінченно продавати до неї нові місії, костюми, транспортні засоби. Мати відносно простіший, потоковий прибуток. І, бачить бог, це спрацювало.

 Із іграми-сервісами розробники навіть почали публікувати «план виходу» контенту на місяці вперед 

У 2016 році знана студія Blizzard випустила свою нову гру Overwatch. Вона мала ще простішу ігрову концепцію: дві команди персонажів перестрілювалися між собою у коротких матчах. Кожні кілька місяців Blizzard випускала нові карти, героїв і костюми. І гравці роками продовжували робити внутрішньоігрові покупки.

Очевидно, що такий, здавалося б, простий успіх мотивував інші студії його повторити. І цілі роки найкращих студій були присвячені створенню ігор-сервісів. Для багатьох вони стали останніми.

Коли 343 industries випустила свою Halo Infinite (буквально «Нескінченний»), виявилося, що цей нескінченний потік нових речей насправді доволі складно встигати виготовляти. Bioware, що раніше робила сюжетні рольові ігри, виявила зі своїм сервісом Anthem, що гра, в яку цікаво грати роками, — це доволі складне завдання. Студія Arkane, останній бастіон імерсивних симуляторів, припинила своє існування після виходу RedFall — сирого та нудного сервісу про вампірів. А гра Concord від Sony Playstation чудово довела, що ігри все ж робляться занадто довго. Цей клон Overwatch вийшов за вісім років після оригіналу, коли мода не лише давно минула, а всі вже втомилися та перенаситилися «героїчними шутерами». Авторів Concord, яких Sony свого часу спеціально купила і в яких вклала сотні мільйонів, у результаті просто закрили. Як і саму гру, що протрималася онлайн два тижні.

 Одні вихідні Concord був повністю безкоштовним і в нього навіть тоді зіграло лише близько двох тисяч людей. Деякі інші, платні ігри-сервіси мають регулярний онлайн у понад 100 тисяч гравців.

Золота лихоманка «ігор сервісів» не лише не призвела до розв’язання проблеми ігор-блокбастерів. Вона значно погіршила проблему та становище великих студій, які на цьому погоріли. І тепер масово звільняють людей. 

  • Читайте також: Від «Пригод піонерки Ксені» до «Серця Чорнобиля»: як українські розробники відеоігор вразили світ

Ще однією причиною звільнень вкотре є час розробки ігор — компаніям невигідно, наприклад, роками платити зарплату композитору, який знадобиться лише в останній рік створення гри.

Проте масові звільнення насправді стратегічно нищівні для індустрії.

Так компанії втрачають своїх найбільш досвідчених професіоналів, які здатні на чудеса навіть зі старим залізом. Tears of the Kingdom (гра 2023 року) з неймовірно складною фізикою та непоганою картинкою можлива на Nintendo Switch (пристрої 2017 року) лише тому, що в її команді є люди, які робили ще першу гру цієї серії тридцять років тому. І знають, із чим працюють.

Лише маленька частина того, що гравці здатні зібрати в Tears of the Kingdom 

Крім того, індустрія, яка все більше зводиться до численних робочих рук, втрачає робочі руки. І хтозна, наскільки це затримає нові ігри чи погіршить їхню якість. 

Та, звісно, найбільша проблема — це молоді таланти, які просто не йдуть в індустрію, яка переживає масові звільнення й ставиться до людей, як до граф у табличці Excel. У програмуванні є значно безпечніші для кар’єри робочі місця.

Чи є якесь рішення?

2024 рік був роком, коли індустрія визнала проблему та прийняла перші рішення. У 2025-му ми ще не побачимо результатів, але побачимо, як студії дотримуються своїх стратегій.

PlayStation начебто вирішила відмовитися від акценту на іграх-сервісах і зробити, можливо, останню ставку на блокбастери для одного гравця. Sony обіцяє, що вони виходитимуть щороку.

Xbox навпаки відмовилася від продажу приставок як головного рушія прибутків і ставки на конкретні ігри. І натомість вирішила заробляти на підписці, своєрідному ігровому Netflix, який буде доступний будь-де. Як і ігри Xbox, що потрошки з’являються навіть у магазині головного конкурента — PlayStation.

На фоні цієї битви титанів усе більшого значення набувають незалежні ігри, так звані «інді» (від independent — незалежні). Менш технологічно досконалі, вони заодно менш ризиковані. А отже цікавіші й інноваційніші. У практично кожній великій студії можна знайти команду, яка звільнилася та заснувала власне маленьке виробництво.

Та врешті все зводиться до формули, яку озвучив цього року на нагороджені «Гра року» Свен Свінке, автор найкращої гри 2023 року — Baldur's Gate 3: «Студія має робити гру, у яку хоче грати сама. Не заради збільшення вартості акцій. Не заради бренду. Понад те, керівництво компанії має заборонити пхати у гру механіки, які лише максимізують прибутки та не служать ігровому дизайну. Таке керівництво не ставиться до людей, як до чисел. Воно не намагається витиснути максимум із гравців. Воно знає, що, якщо поставити гру та команду на перше місце, гроші прийдуть слідом».

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
PlayStation 5
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Стало известно, на что США могут обменять четыре области в Украине
Comments UA
2025-04-12T15:18:21Z
Это может быть скоро: Тимошенко неожиданно заявила, когда завершится война в Украине
Comments UA
2025-04-06T16:12:51Z
Трампу предлагают более жесткую позицию по отношению к Путину, однако есть препятствие, - WSJ
Telegraf
2025-04-15T09:01:03Z
Ответ на парад. Планы Украины на 9 мая
Корреспондент
2025-04-14T22:28:35Z
В партии Порошенко прокомментировали скандальное заявление Гончаренко
Telegraf
2025-04-15T19:33:44Z
Украину ждет всплеск преступности и вооруженные конфликты: нардеп предостерег от страшного сценария
Знай
2025-04-15T19:30:28Z
У Путина осталось совсем немного времени откладывать перемирие: что об этом говорит
Comments UA
2025-04-14T14:06:52Z
Трамп уволил вице-адмирала ВМС США Шошану Чатфилд: причина
ZN UA
2025-04-08T00:30:11Z
Зеленский назвал условия, при которых мир наступит в 2025 году
Gazeta UA
2025-04-02T06:06:13Z
Ходжес назвал единственного человека в Украине, который все еще способен разрушить Крымский мост
Comments UA
2025-04-11T14:00:32Z
Хронология войны — день 1139: россияне продвигаются под Лиманом, а Киев отходит от обстрелов
Telegraf
2025-04-06T21:03:01Z
Известный волонтер указал на положительный момент в истории с гибелью украинского пилота F-16
Апостроф
2025-04-12T13:18:23Z
Погиб украинский пилот F-16
Апостроф
2025-04-12T20:58:52Z
Погода в Украине 16 апреля: в большинстве областей днем ​​ожидается до +23 градусов
Комсомольская правда
2025-04-15T19:34:49Z
За 22 дня "перемирия" РФ убила в 2,5 раза больше гражданских украинцев, чем до его объявления
Фокус
2025-04-15T19:15:55Z
Российские силы пытаются прорвать линию обороны ВСУ в Запорожской области
Gazeta UA
2025-04-15T06:39:31Z
Оккупанты шокированы: командование РФ запретило эвакуацию раненых
Comments UA
2025-04-02T20:45:01Z
В Чернобыльском заповеднике появился «незваный гость», вытесняющий местные виды
Комсомольская правда
2025-04-02T05:01:30Z
”Дима Комаров – г*вноед”: продюсер-военный ВСУ нашел у телеведущего русскоязычный контент
Апостроф
2025-04-15T18:33:12Z
Народная артистка Ада Роговцева сообщила о тяжелой утрате/Актриса рассказала, что ушел из жизни близкий ей человек
Апостроф
2025-04-12T16:17:49Z
В ОП рассказали о количестве новобранцев по Контракту 18-24
Корреспондент
2025-04-12T19:51:13Z
Впервые в истории истребитель F-35 собрали из двух разбитых самолетов
Корреспондент
2025-04-10T23:45:18Z
Без взяток и очередей: как изменят экзамен на водительские права
Знай
2025-04-15T19:12:23Z
В "Резерв+" появится новая функция: у военнообязанных будет 20 дней
Хвиля
2025-04-15T19:00:05Z
Спикер Воздушных сил ВСУ уточнил свое заявление о Patriot
Апостроф
2025-04-06T16:45:07Z
Пенсионеры могут получить е-удостоверение - новый сервис от ПФУ
Новости Украины
2025-04-12T12:24:01Z
Сотрудницу уволили за уход с работы на минуту раньше положенного: чем все закончилось
Фокус
2025-04-12T12:21:11Z
Джон Траволта растрогал фото с покойным сыном и довел до слез обращением к нему
TSN
2025-04-14T22:18:17Z
68-летняя актриса Нина Набока удивила, почему живет со студентом под одной крышей
TSN
2025-04-12T18:03:18Z
Бывший участник команды Данилко назвал сумму, которую ему платил артист/Финалист "Х-фактора" работал у артиста на бэк-вокале
Апостроф
2025-04-03T15:33:34Z
Новая порция негатива: фотография Пугачевой разозлила россиян
Comments UA
2025-04-06T20:42:44Z
Во Франции министерство просило заменить небелого актера в рекламе
Европейская правда
2025-04-15T19:15:18Z
Между «Престижем» Кристофера Нолана и реальностью: история о маятниковой миграции, дороге и любви
Кино-Театр
2025-04-15T17:18:58Z
​Умерла украинская звезда кино Таисия Литвиненко
Апостроф
2025-04-06T16:27:50Z
Умерла гендиректор Музея истории Киева Диана Попова
Комсомольская правда
2025-04-13T13:06:20Z
Экс-звезда "Квартала 95" Елена Кравец дебютирует в театральном моноспектакле/Речь идет о показе моноспектакля под названием "Можно я просто посижу?"
Апостроф
2025-04-07T18:09:09Z
Определили самую опасную позу в сексе для мужчин
Gazeta UA
2025-04-07T19:39:04Z
В Украине расширили программу Доступные лекарства
Корреспондент
2025-04-12T18:51:26Z
Диетолог раскрыла рецепт блюда, которое убережет от рака
Comments UA
2025-04-12T14:39:43Z
Непригодных к службе могут неожиданно "вылечить": украинцам массово переписывают диагнозы
Знай
2025-04-12T19:30:30Z
Эти факторы влияют на сексуальное желание: что "убивает" либидо
Comments UA
2025-04-15T18:33:42Z
ВИЧ и беременность: какие угрозы существуют
Comments UA
2025-04-15T17:00:10Z
Мог все испортить: биохакер, потративший миллионы на борьбу со смертью, сделал большую ошибку
Фокус
2025-04-06T13:06:28Z
Когда военнообязанный точно непригоден к службе: адвокат назвала диагнозы
UAToday
2025-04-15T16:03:56Z
Какие овощи теряют пользу и становятся вредными в процессе жарки
Gazeta UA
2025-04-15T16:03:34Z
Вместо "спасибо" - нож: в Винницкой области женщина спасла мужчину, а он ее убил
Новости Украины
2025-04-12T18:33:05Z
В Днепре во время теракта погиб товарищ Филатова
Comments UA
2025-04-04T11:15:56Z
В Польше загорелся дом: есть жертвы, среди эвакуированных - украинцы
Корреспондент
2025-04-14T19:25:45Z
Мобилизированный в ВСУ полковник полиции устроил скандал из-за взяток для полицейских от военнообязанных
Апостроф
2025-04-06T10:06:07Z
Фальшивые доллары нашли в Киеве: что на них покупали
Comments UA
2025-04-15T18:06:01Z
Мобилизация в Харькове: мужчину "посадили" на пять лет за неповиновение
Политека
2025-04-15T18:01:38Z
Трагедия в Одессе: к супругам пришел знакомый и взорвал гранату
Telegraf
2025-04-11T19:21:23Z
Украину охватила масштабная воздушная тревога: названа причина
TSN
2025-04-06T00:30:24Z
Увеличилось количество российских Ту-95мс, совершивших вылет
TSN
2025-04-06T02:30:06Z
Этот дешевый раствор отбелит ваш тюль: от жира и пыли не останется ни следа
Telegraf
2025-04-03T19:06:34Z
Спасите свой урожай: вот чем следует обработать деревья после заморозков
Telegraf
2025-04-12T15:06:31Z
Между изображением чашки есть разница: найдите три отличия за 11 с
Gazeta UA
2025-04-15T18:48:49Z
Насыпной пирог с творожно-сметанной начинкой: даже месить тесто не нужно, рецепт
Знай
2025-04-15T17:51:21Z
Гороскоп на среду 16 апреля 2025 года
UAToday
2025-04-15T16:03:08Z
Для тех, кто не дружит с дрожжевым тестом: рецепт мегавкусной паски с творогом
Апостроф
2025-04-15T14:03:14Z
Уксус, крахмал и лимон: как почистить кожаную сумку, чтобы ее не испортить
Знай
2025-04-15T12:51:46Z
В Вашингтоне начинают осознавать, что наделали: тысячи туристов отказываются ехать в США
Comments UA
2025-04-15T12:30:37Z
Химикаты и токсины из плесени: дубайский шоколад может быть опасен для здоровья, но не весь
Фокус
2025-04-15T10:57:00Z
Патрульная полиция Киева провела задержание с наручниками бывшего футболиста Алиева
ZN UA
2025-04-12T18:33:09Z
«Усика из меню не уберём!» - в Донецке в кафе «вольничали», пока не пришла «полиция». ФОТО
Новости Украины
2025-04-13T19:27:57Z
В УЕФА почтили память российского футболиста, который добровольно пошел убивать украинцев
Telegraf
2025-04-03T15:12:02Z
Триумф Онофрийчук на этапе Кубка мира по художественной гимнастике
Корреспондент
2025-04-05T21:12:36Z
Директор команды Усика заинтриговал заявлением о ближайшем поединке
Корреспондент
2025-04-15T19:39:41Z
В Усика ищут спарринг-партнеров для подготовки к следующему бою
Корреспондент
2025-04-15T19:21:57Z
"Динамо" обыграло "Рух" в Кубке Украины благодаря соло голу Пихаленка
Telegraf
2025-04-02T16:57:27Z
12-летняя украинка попала в Книгу рекордов Гиннеса, выполнив исторический трюк на пилоне
Комсомольская правда
2025-04-15T19:10:39Z
Повторяет успех Салаха: игрок Наполи отличился в Серии А
Корреспондент
2025-04-15T18:42:59Z
Когда появятся гривны с новыми портреты на банкнотах: в НБУ сделали заявление
Comments UA
2025-04-02T10:27:20Z
Тарифы на газ на лето: Кабмин принял важное решение
Апостроф
2025-04-11T13:39:52Z
Польша хочет получить свой порт в Одессе для экспорта зерна в Африку
Хвиля
2025-04-04T19:54:03Z
Маск потерял миллиарды долларов из-за пошлин Трампа
Апостроф
2025-04-04T10:30:26Z
Украинцам назвали овощ, который рекордно подешевеет в мае
Хвиля
2025-04-15T19:39:49Z
Финмониторинг передал правоохранителям только 203 материала из полумиллиона незаконных операций – Гетманцев
ZN UA
2025-04-15T19:16:08Z
«Лекарства подешевеют на 5-52%»: журналистка рассказала, что еще изменится в апреле
Знай
2025-04-02T06:21:36Z
Стало известно, когда должен заработать Укрпочта Банк
Gazeta UA
2025-04-15T17:51:31Z
Украинцы резко потеряли интерес к доллару: что происходит с валютным рынком
Хвиля
2025-04-15T17:39:37Z
Авторы Barotrauma анонсировали Frostrail — кооперативный хоррор про выживание машиниста в ледяной пустоши
GameMag
2025-04-12T14:42:34Z
S.T.A.L.K.E.R. 2 получил официальную «дорожную карту» — новое оружие, лут из мутантов и многое другое
ITC
2025-04-14T14:25:37Z
Исследование Astrum Entertainment: 85% российских геймеров не готовы платить за игру больше 4 тысяч рублей
GameMag
2025-04-12T18:58:41Z
В Македонии археологи нашли 2500-летний город
Корреспондент
2025-04-10T19:09:54Z
Точное нажатие: Обзор клавиатуры ASUS ROG Falchion Ace HFX
GameMag
2025-04-15T18:43:25Z
Чем Xbox Game Pass порадует в апреле 2025 — Microsoft раскрыла вторую волну игр для подписчиков на консолях Xbox и ПК
GameMag
2025-04-15T18:24:56Z
Это приложение постоянно ворует память на телефоне: как это быстро исправить
Telegraf
2025-04-06T05:21:34Z
Официально: Ubisoft издаст инди-рогалик Morbid Metal
GameMag
2025-04-10T18:49:55Z
Появление Dishonored 3 маловероятно — Рафаэль Колантонио назвал причину
GameMag
2025-04-06T21:10:54Z
Инженеры разобрали батареи Tesla и BYD: какие выводы они сделали
UAToday
2025-04-12T13:03:39Z
Sony без лишнего шума отправляет PlayStation 4 на покой
GameMag
2025-04-02T08:27:40Z
Audi представила самый аэродинамичный седан в истории марки
Корреспондент
2025-04-15T19:04:39Z
В Китае создали первую межрегиональную магистраль для водородных грузовиков
Корреспондент
2025-04-15T17:21:57Z
Саудовская Аравия может стать владельцем команды Формулы-1
Корреспондент
2025-04-15T17:12:00Z
Японская надежность: американец проехал более 3 миллионов км на двух Toyota
Фокус
2025-04-15T06:42:42Z
Опасная ошибка: почему поворот колес при парковке может обернуться дорогим ремонтом
Знай
2025-04-15T04:51:12Z
Как развиваются сети зарядки электрокаров в Украине и почему цены ЭЗС остаются высокими
Comments UA
2025-04-15T03:12:16Z
В Украине попал в аварию уникальный суперкар Porsche: не кадры, а слезы крокодила
Знай
2025-04-15T02:51:23Z