/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2Fe2d286fdf461d566abae5c533f7dd619.jpg)
Отримай відповідь: чи правда, що посилки Укрпоштою тепер можна відправляти тільки в коробках
Ми вже писали про оновлення у розрахунках вартості відправлень Укрпоштою у цьому році. Але нещодавно наша журналістка зіштовхнулася з ситуацією, що оператори відмовилися відправляти товари у кур'єрських пакетах, у яких зазвичай відправляли. Сказали, що пакети треба класти в їхню коробку, а та в свою чергу коштує 5 гривень. Vgorode зв'язався з пресслужбою Укрпошти, щоб роз'яснити ситуацію. Ми дізналися, чи дійсно більше не можна відправляти посилки в своїх пакетах (які спеціально створені для поштових відправлень).
Чи можна відправляти посилки зараз у своїх кур'єрських пакетах? (а не коробках чи пакетах від Укрпошти)
Відповідь Укрпошти: Так. Відправлення може бути відправлено у своєму кур’єрському пакеті, якщо він відповідає вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень та призначений для пересилання поштою. Згідно з оновленими стандартами пакування, які Укрпошта запровадила 1 листопада 2024 року, всі відправлення мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень. Для зручності клієнтів Укрпошта надає пакети для дрібних відправлень безкоштовно.
Якщо можна відправляти у своїх кур'єрських пакетах, то які до них критерії? (Чому можуть відмовити?)
Відповідь Укрпошти: Компанія не приймає посилки з випуклими поверхнями або з пошкодженнями, такими як вм'ятини, розриви чи плями. У разі неналежного упакування відправлення відправником, пропонується придбати та перепакувати вкладення у тару, що відповідає характеру вкладення та забезпечує його схоронність, а також можливість обробки.
Що робити, якщо оператор наполягає на коробці?
Відповідь Укрпошти: Якщо клієнт впевнений в тому, що його пакування відповідає всім стандартам згідно з правилами пакування та ваги відправлення, а оператор наполягає на коробці, клієнт може звернутися на гарячу лінію – 0 800 300 545. Дзвінки приймаються щоденно з 8:00 до 22:00.