/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F467718f05af3371c70b5e708b0fad5da.jpg)
У Дії тепер можна повідомити про відсутність зв'язку чи мобільного інтернету
Послуга доступна на головному екрані в застосунку Дії, повідомляє 24 Канал з посиланням на телеграм-канал Михайла Федорова.
Як подати заявку?
Для того, щоб повідомити про проблему, потрібно:
- Обрати розділ "Відсутній зв’язок".
- Надати одноразовий доступ до геолокації.
- Коротко описати ситуацію.
Якщо інтернет-з’єднання відсутнє, система збереже заявку і відправить її автоматично, коли зв’язок відновиться.
Навіщо це потрібно?
Отримані заявки надходитимуть до Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері зв’язку. Вона аналізуватиме проблемні зони та співпрацюватиме з операторами для покращення зв’язку.
Також користувачам рекомендують заздалегідь завантажити "Мапу незламності", яка стане в пригоді у випадку відключень інтернету чи електроенергії.
Впровадження цієї послуги допоможе оперативніше вирішувати проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом, забезпечуючи стабільний і якісний доступ до комунікацій по всій країні.