Українець втратив значну суму через збій у терміналі ПриватБанку. При цьому для повернення коштів йому висунули дуже специфічні умови. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
За словами українця, він скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку, але іншого банку. Під час проведення операції стався збій і термінал привласнив собі значну суму - 5 тисяч гривень.
"Захотів поповнити карту моно, бо біля будинку термінал Привату. І на свою дурну голову поповнив так, що термінал залишив собі 5000", - сказав українець.
Найбільше українця обурили умови, що його висунув ПриватБанк для повернення втраченої суми. За його словами, у фінустанові заявили, що йому потрібно обов'язково стати їхнім клієнтом, а також сплатити 100 гривень комісії.
"Запитую менеджера, що робити. Телефонуйте на підтримку і ви повинні стати клієнтом нашого банку, щоб вам повернули кошти. Платиш комісію 100, потім ходиш по банку, стоїш у черзі і все це через них", - обурився чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти в паніці: ПриватБанк блокує рахунки та достроково розриває кредитні договори.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".