Провайдер супутникового зв’язку Viasat забезпечив своє перше замовлення на суму 3,5 мільйона доларів США в рамках нового контрактного автомобіля Космічних сил США, розробленого для використання комерційних космічних інтернет-сервісів, оголосила компанія 3 лютого. Нагорода підпадає під контракт на надання супутникових послуг на низькій орбіті Землі (PLEO), яким керують Агентство оборонних інформаційних систем і Управління комерційного супутникового зв’язку Космічних сил.
Нещодавно верхню суму контракту було збільшено з 900 мільйонів доларів США до 13 мільярдів доларів США, що відображає стрімкий попит на супутникові широкосмугові послуги. Приблизно 20 постачальників було відібрано, щоб конкурувати за замовлення протягом базового п’ятирічного періоду з можливістю продовження на додаткові п’ять років.
У Viasat заявили, що завдання PLEO призначене для «повністю керованих послуг і можливостей на основі супутників LEO, включаючи послуги космічної ретрансляції, доповнені геостаціонарними та не-GEO супутниками». Хоча Viasat керує геостаціонарними супутниками, він не підтримує власну мережу на низькій навколоземній орбіті. Компанія заявила, що надаватиме послуги LEO через мережу Ku-діапазону невідомого партнера. Сьогодні лише OneWeb і Starlink від SpaceX обслуговують високошвидкісні широкосмугові мережі LEO, а Amazon Project Kuiper, як очікується, запустить послуги найближчим часом.
Керівництво Viasat раніше зазначало, що компанія веде переговори з кількома операторами LEO, включаючи OneWeb, щодо покращення своїх пропозицій багатоорбітального підключення. Компанія заявила, що не планує розгортати власне угруповання LEO.