MY.UAНовини
Олена Мартинова, Starlight Media: У технологіях ми не на рівних з американцями, але рухаємося швидше, бо нас клює болючіше
Олена Мартинова, Starlight Media: У технологіях ми не на рівних з американцями, але рухаємося швидше, бо нас клює болючіше

Олена Мартинова, Starlight Media: У технологіях ми не на рівних з американцями, але рухаємося швидше, бо нас клює болючіше

Маркетинг-директорка Starlight Media — про американський телеринок, ескапізм українських глядачів і велике повернення новинних телебрендів.

Нещодавно один медіаменеджер поскаржився мені, що його компанія хотіла би зняти новий проривний комедійний продукт, але не виходить: з огляду на складний емоційний новинний фон сценаристам наразі не вдається весело жартувати. Водночас глядачі, звертаючись до телебачення, все більше прагнуть ескапізму від тих самих новин.

З маркетинг-директоркою Starlight Media Оленою Мартиновою ми поговорили і про цей ескапізм, і про нормалізацію воєнної реальності, й про велике повернення «Фактів» і «Вікон» (одного дня це обов’язково станеться). А почали ми розмову з діяльності Starlight Media в США: адже читачі «Детектора медіа» теж заслуговують на оптимізм.

— Олено, я так розумію, якщо ви багато часу проводите в США, то є динаміка зі Starlight Creative (аудіовізуальне агентство в складі Starlight Media, яке під час повномасштабної війни відкрило представництво в Північній Америці — «ДМ»)? Розкажіть, будь ласка, про це і що зараз загалом відбувається на американському телеринку.

— У 2024 році ми дійсно змогли розширити співпрацю Starlight Creative з американськими замовниками: ми працюємо і з Disney Corporation, і з Warner Brothers, і з Discovery. Також ми співпрацюємо з трьома агенціями, які своєю чергою мають замовлення від платформ: Netflix, Amazon. Ми були долучені й до промоції серіалів, і до підготовки нових проєктів, і до великих спортивних трансляцій. Тобто в нас розширюються і кількість контактів, і лінійка проєктів і продуктів.

Дуже цікаво спостерігати, як у США розвивається індустрія, бо класичне телебачення починає рухатися в бік VOD-платформ. У нас в Україні права на великі спортивні трансляції також викупають великі платформи, й далі в них починається перший досвід роботи з прямоефірними трансляціями масштабних подій. Деякі проєкти платформи втілюють самі, деякі — з командами бродкастерів, коли умовний CBS робить щось для Netflix. І ми бачимо, як люди, котрі завжди були сфокусовані на скриптед-контенті, просто в процесі проєкту розуміють потребу в тих інструментах, які для телебачення є звичним життям. Тому що телебачення завжди переймається тим, що відбувається в прямому ефірі, ми розуміємо, що таке тут і зараз, коли немає можливості перемотати чи щось змінити. Розширення експертизи прямого ефіру від телебачення на нових дистриб’юторів — це цікава історія.

Олена Мартинова та Галина Петренко під час інтерв'ю

Друге цікаве спостереження — це штучний інтелект, і я є прибічницею думки, що кожному треба «наймати» штучний інтелект до себе на роботу. Тобто кожна людина, яка хоче інвестувати більше свого потенціалу в креатив чи стратегію, має опанувати штучний інтелект, щоб він перебрав на себе бодай частину рутини. У США щоразу прямо в брифах прописують, що зі штучного інтелекту дозволено використовувати, а що — ні. І ми декілька разів стикалися з тим, що наш улюблений Midjourney й інші популярні серед широкого загалу платформи заборонені, бо ризик порушення авторських прав набагато суттєвіший, ніж вигода від швидкості чи різноманіття концептів. На відміну від США, на нашій території всі дуже спокійно працюють із викликами, які створює штучний інтелект для авторських прав.

І, звісно, ми стикаємося з розвитком технологій, численними запусками IT-інструментарію, який допомагає працювати з аудіовізуальним контентом: монтувати його, відбирати. Зараз ми тестуємо один стартап. Це технологія, яка дозволяє зі свого бібліотечного контенту дуже швидко робити контент для соціальних медіа – зокрема, нарізати короткі ролики. При цьому їхня ставка — на те, щоб був не тільки монтаж чи відбір кадрів, бо таких пропозицій багато. Вони пропонують також копірайт, створення хедлайнів, які відповідають не тільки фільму, котрий промотується, а ще й його бренду, аудиторії. Тобто це цікава розробка, і зараз ми дивимося, чи вона нам підходить — зокрема, як вона працює з українською мовою.

І третій великий тренд, який у нас також поширений, — це колаборації. Кожен медіабренд, який розгортає будь-який великий проєкт, має бачити, як цей проєкт працюватиме в колаборації зі спонсорськими брендами. Не можна просто попросити грошей на підтримку шоу. Це складний дизайн маркетингової системи інтеграцій. Кейс, який зараз на слуху — промоція «Гри в кальмара» в McDonald’s. Головне тут — цілеспрямований пошук партнерств, коли McDonald’s не тільки намагається залучити якомога більше людей, які люблять бургери, а хоче бути для них у топі, сучасним, трендовим, модним. І тому шукає все трендове й модне, попри те, що в самому McDonald’s є потужні власні (owned) медіа, які забезпечують комунікацію зі споживачами.

Ці три тренди пронизують усі аудиторії. І вони, як на мене, або вже присутні в нас, або незабаром почнуть відбуватися.

— Я теж подумала, що з вашого опису американський ринок звучить схоже на український, хоча зрозуміло, що наповнення може бути іншим. Чи можемо ми сказати, що американський телевізійний ринок, як і раніше, задає тренди, а ми рухаємося за ним і між нами якась кількість років розриву? Чи глобалізація і проникнення технологій скоротили його тривалість?

  Галина Петренко та Олена Мартинова під час інтерв'ю

— Я би ділила на два сегменти. Перший — це сам контент. Рівень виробництва контенту в американській індустрії — дуже високий. Добре, що ми також трохи рухаємося в цьому напрямку, але в США діє сторічна індустрія з традиціями, експертизою, знаннями, технікою. Вони відкриті, з ними можна працювати, але їхнє глобальне бачення масштабніше, ніж будь-яке локальне. Тут навіть не питання України, мова саме про будь-яке локальне.

А все, що відбувається з технологіями — це інша історія. Як на мене, будь-яку технологію рухає, перш за все, криза, коли ви починаєте шукати, як зробити кіно без електрики або дистанційно. І тому великий український виклик, у якому ми зараз і живемо, і працюємо, весь час штовхає нас до пошуку інноваційних рішень. І в цьому питанні ми не так щоби на рівних з американцями, але рухаємося швидше, бо нас клює болючіше. Візьмемо до прикладу стартап, про який я розповідала до цього. Яка думка у людей з інших країн, коли вони чують про цю ідею? Вони розуміють, що є високий попит на виробництво контенту для соціальних медіа, велика бібліотека, і тут можна заробити гроші, але якщо не впроваджувати технології, то потрібно найняти десять співробітників замість одного. І це питання просто того, скільки грошей витрачає їхня компанія на підготовку таких відео. А для нас питання: або ми це зробимо, або ні. Ми не розмірковуємо, витратити на це 5 або 10 тисяч; у нас є 2 тисячі — й для того, щоб 10 людей отримували заробітну оплату, ми маємо це зробити. Тобто інколи ставка на операційному рівні трохи вища.

Але будь-яка інновація — це інвестиційні гроші, можливість мати час на експерименти, тому подивимося, куди все це нас заведе. У будь-якому разі, в України інноваційний потенціал з огляду на виклики дуже великий. І це стосується всього — від військової індустрії до креативної, і культурної зокрема. Як нам з учетверо меншим населенням зробити так, щоб нас було чути так само як 143 мільйони цих божевільних? Чи в принципі це можливо без інновацій? Як на мене, тільки інновації й можуть забезпечити стабільну перевагу, тоді як, наприклад, креатив здатен додати лише ситуативні спроможності.

— Причому ці 143 мільйони принаймні в інформаційній сфері не бояться експериментувати. Таке враження, що вони мають право на помилку. Можуть пробувати багато чого, і якщо в них щось не вийшло — списали, побігли далі. Але вони це вкладають не в щось конструктивне, не в прогрес, а в зло, руйнування.

— Якось на зустрічі з американськими колегами ми говорили, що в нас є принаймні один позитив: всі погані новини дуже скоро закінчуються. Тобто сьогодні погана новина є, завтра її не буде, правда, може прийти наступна погана. І це розуміння, що будь-яка криза минає, трохи полегшує сприйняття. Я вірю, що росіяни будуть дуже довго відповідати за все, що вони роблять. А наше велике завдання — зробити так, щоб Україна не могла втратити свою історію. Я маю на увазі не минуле, а скоріше власну розповідь про те, що відбулося, об’єктивну версію подій.

Галина Петренко та Олена Мартинова під час інтерв'ю

Starlight Media — це один з основних потужних гравців на мас-маркеті, який робить оці історії. І для нас є два виклики. Перший — це нова реальність, новий вміст життя. По суті, оновлена, перероджена країна. А другий виклик — це фіксація в наших історіях того, що відбувається, щоби робити їх гучними. Такими, щоб усі їх розуміли й не було можливості перекричати, піддати сумніву те, що зараз відбувається. І нам самим треба не забути про те, якими ми були 2022 року. Звісно, що всі втомилися, але це такий великий культурний виклик, який ми всі маємо прийняти. У нас немає навіть вибору, приймати його чи ні: або це робимо ми, або його приймає наш опонент.

— Пригадую, як розказувала одному з американців про ваш серіал «Перевізниця». І людина, яка ніколи не бачила цей контент і я думаю, що й не чула про нього, одразу сказала: «Це пропаганда». Я перепитала, чи він серйозно вважає, що Gaumont вляпався в пропаганду. Але розумію, що таке упередження може бути, бо українці — начебто зацікавлена сторона. Як у вас рухається напрямок міжнародної копродукції?

— По-перше, 2024 рік для Starlight Media дійсно став роком «Перевізниці», бо це була велика прем’єра і для нас, і для наших партнерів. По-друге, ми зараз збираємо нагороди за цей серіал: «Перевізниця» визнана найкращим неангломовним серіалом року C21 International Drama Awards, а також отримала срібну відзнаку престижного фестивалю європейського мовлення Prix Europa та перемогу у категорії «Кращий серіал року» VIII Національної кінопремії «Золота дзиґа». Це історія про людей. А такі історії достатньо глобальні, про складні думки та вибір, тобто радше про особисті питання.

Зараз ми маємо перелік із 60 проєктів, які накреативили торік разом із нашими шоуранерами. Вони на різних стадіях пропрацювання: десь це просто ідея, яка чекає свого часу. Але нашій команді, яка опікується копродакшном, нарешті є що пітчити. Це і комедії, і мелодрами, і детективи. Коли ми робили внутрішню презентацію цих 60 проєктів, це було дуже натхненно. Бо «Перевізниця» показала, що ми можемо й хочемо працювати дійсно на європейському рівні.

Тобто ми заходимо на новий більш потужний етап. Зараз тиха стадія, коли ідуть розробки, гучних заяв у цьому напрямку найближчим часом скоріше не буде. Зробимо великий сезон на майбутнє. По одному проєкту працюємо з британцями та литовцями. І з Gaumont розробляємо декілька продуктів. Нас також тішить, що організована нами тоірк Майстерня шоуранерів теж зробила свій внесок: на виході ми отримали п’ять історій, майже всі — з копродукційним потенціалом. Один із цих проєктів ми нині обговорюємо з італійськими партнерами.

— У наших документалістів є навіть поодинокий кейс, який замахнувся нафандрейзити з європейських фондів бюджет близько мільйона євро, і доволі успішно рухається в цьому напрямку. Але коли ми читаємо титри цих документальних фільмів, знятих у копродукції, то там багато іноземних прізвищ. У принципі, це добре, бо індустрія інтегрується в європейський простір навіть швидше, ніж країна в цілому. Але є проблема: фонди вимагають, щоби більшу частину роботи зробили на території країн їхнього походження. Чи в комерційному секторі така ж вимога щодо географії?

— У кожного партнера, який заходить у копродакшн, є своє розуміння, в що він вкладає гроші. Хтось поповнює бібліотеку, хтось шукає яскравий іміджевий проєкт. Чи є в нас партнери, які говорять, що інвестують гроші, але хочуть, щоб частково проєкт був зроблено на їхній території? Так, є. Чи є партнери, які просто хочуть вчасно отримати готовий продукт із можливістю адаптації та не претендують на те, щоб бути дотичними до виробничого процесу? Є й такі. І ми як ініціатори кожного проєкту також розуміємо, що і для чого робимо. І якщо ми бачимо, що конкретна пропозиція дозволить нам дійти до своєї цілі, не завадить зробити хороший продукт і не буде порушувати очікування інших партнерів, то, звісно, ми за неї беремося. Що стосується роботи з іноземними спеціалістами, то інколи ми самі зацікавлені, щоби вони доєднувалися навіть суто до наших проєктів, не копродукційних. Перш за все, це стосується скрипт-докторів. Бо наше завдання — робити найкращі історії. Для цього повинна бути потужна професійна команда, яка постійно розвивається. Ми використовуємо будь-яку можливість співпраці зі скрипт-докторами високого рівня, якщо розуміємо, що бюджет це дозволяє і продукт вимагає.

І навпаки, і ми як Starlight Creative, і наш продакшн працюють на іноземні проєкти як підрядники. Ось такий обмін креативною енергією.

Минуле інтерв’ю з вами ми робили влітку 2023 року, коли були певні позитивні очікування в суспільстві від українського контрнаступу. Ми говорили, що зміну настроїв аудиторії потрібно враховувати й при створенні продукту, й у комунікаціях, і що потрібно достатньо далеко наперед вгадувати, якими вони будуть. Чи зараз у порівнянні з літом 2023 року ви бачите, що настрої суспільства помітно змінилися?

Галина Петренко та Олена Мартинова під час інтерв'ю

— Є розуміння, що люди прагнуть більшого ескапізму: більше контенту, який їм дасть емоційну силу. Тобто комусь треба відпочити й подивитися детектив, де зло буде покаране тут і зараз, на 45-й хвилині, щоби зрозуміти, що це може відбутися і в його житті. Декому треба просто посміятися. Декому треба розуміти, що життя триває: це наша історія з поверненням «Холостяка» як формату. Це був важкий виклик: поєднати складні теми, яких люди часто хочуть уникнути, з жагою романтики. Я вважаю, що це вдалося і команді, яка робила проєкт, і команді маркетингу, яка його просувала.

А з іншого боку, попри бажання втекти від проблем, усе одно є попит на інформацію, попри те, що знижуються рейтинги у всіх новинних форматів, бо їх неможливо споживати в тому обсязі, в якому це робили у 2022 та 2023 роках. Але попит на розуміння того, що зараз відбувається, як бути готовими до нових випробувань, також є. Є він і на історичний і культурний контекст: хто ми, які наші герої, історія, література — це, як на мене, довгостроковий тренд.

Комедія, детектив, серіал, стендап, театральна вистава — ми лікуємо наші душевні рани цим усім, і це формує наш контентний попит. Драма — менш затребуваний жанр, бо її вистачає в житті. Це не означає, що екшн чи трилер не можуть зараз бути успішними: навіть такий лихий хорор як «Конотопська відьма» — це робоча історія.

Але в нас, як я говорила, такий виклик: треба рухатися далі, не тільки відволікати, а ще й формувати нову рольову модель. «Холостяк» — це видатний проєкт, який направлений на те, щоб трансформувати культуру і сприйняття, порушувати складні питання, а також показувати ці стосунки нового часу та життя після травм красиво, сексуально, нормалізувати нову реальність. Також у 2025 році СТБ повертатиме до ефіру проєкт «Зважені та щасливі», але ми будемо в ньому розглядати ширший спектр розладів харчової поведінки, яка формується під стресом. Тобто якщо говорити офіційно, то це про ментальне здоров’я, але неофіційно кажучи, це буде проєкт, який допоможе прикладами, рольовими моделями, а інколи й гумором чесно поговорити кожному про себе: що ми відчуваємо, які болі в нас є, які є засоби роботи з цим. І показати, що можна виходити зі складних ситуацій і повертатися до здорового життя. Команда проєкту сприймає це як особистий виклик і готується до нього. 

— Які ще знакові проєкти на новий сезон ви хотіли б відзначити?

— У новому сезоні у нас буде 50 праймових проєктів, які ми будемо активно просувати й виробляти: загалом ми виробимо понад 1000 годин прем’єрного контенту, більш ніж половину — власним продакшном. Плюс 3000 годин новинного контенту. Що стосується проєктів, які формуватимуть новий контекст, то на СТБ це «Зважені та щасливі» й «МастерШеф» у новому павільйоні. Також на СТБ буде багато серіалів, зокрема нових. Ми почнемо сезон із нових епізодів серіалу «Лікарка Ковальчук», а також прем’єрного проєкту «Кохання та полум’я»: це з одного боку мелодрама, а з іншого — це світ ДСНС, пожежників, які рятують людей, тобто сучасна історія. Буде новий сезон серіалу «Кава з кардамоном. Сила землі». Також СТБ працює над проєктом «Обмежено придатні» від творців «Уроків толерантності». В серіалі буде вже знайома глядачам родина Найдюків, яка тепер бореться з власними викликами та випробуваннями у контексті драматичних суспільних змін. Виробництвом займається Solar Media Entertainment спільно з телеканалом СТБ за підтримки USAID, режисером буде Аркадій Непиталюк.

На Новому каналі вийдуть нові форматні студійні шоу, одне з них — «Місто та село» — буде запущене цієї весни. В ньому зʼявляться нові обличчя каналу, ведучі Андрій Черепущак (Галицька діва) та Катерина Олос. Це квіз, але ідея в тому, що одна команда гравців представляє село, а інша — місто. Це будуть різні погляди. Але також зауважу, що зараз у нас грань між містом і селом дещо стирається через високу міграцію людей, коли хтось вимушено переїжджає, шукаючи життя в спокійнішому місці за межами великого міста. А хтось, навпаки, повертається в місто, бо тут більші можливості почати спочатку. І цей мікс і відносин між регіонами, і відносин великих і маленьких міст — це також один із трендів, який зараз оживляється. І ми хочемо працювати з цим, бодай і в розважальному контексті.

Також канал готує прем’єру реаліті «Мамо, ваш вихід!», де свекрухи та невістки об’єднаються в команди та змагатимуться за звання найкращої пари й намагатимуться знайти спільну мову. Ще Новий канал працює над поверненням «Київ вдень і вночі». Ну, і ми дуже чекаємо першу кінопрем’єру Лесі Нікітюк у кіно, вона відбудеться вже цієї весни, це наше партнерство з Film.ua.

На ICTV2 буде п’ять нових проєктів, які претендуватимуть на франшизи. Подивимось, як вони зайдуть. Це детективи — від іронічного до ситкому й трилерів зі шпигунською тематикою. Це і «АТП Перевізники»: історія одного транспортного підприємства, яке намагається виживати в сучасні часи. І «Митець», і «Майор Сковорода», і великий спільний проєкт з МВС «Служба 112», який ми запускаємо у виробництво — процедурал про світ екстрених служб: пожежників, поліції, швидкої, парамедиків. Буде й новий сезон «Хто хоче стати мільйонером».

І в нас багато звучатиме тема ветеранства: це червона нитка, важлива історія. Бо буде ще новий «Холостяк». Жінкам треба вірити, що в них буде побачення. Також ми покажемо серіал про повернення воїна до цивільного життя — він уже в постпродакшні. Ветерани та ветеранки будуть з нами й у розважальному контенті: зокрема, ми плануємо залучити їх як учасників у «Зважені та щасливі», «МастерШеф», «Хто зверху?». Ведучий «Ранку у великому місті» на ICTV2 Олександр Швачка, наш ведучий і ветеран, продовжує активно працювати й розвиватися в нашому ефірі. Тобто ця тема для нас важлива, і ми радіємо, що до нашої ініціативи доєднується й бізнес, із яким ми співпрацюємо. Starlight Media за експертної підтримки Veteran Hub у колаборації з Forbes Ukraine і за підтримки Міністерства у справах ветеранів розробила Принципи бізнесу, дружнього до ветеранів і ветеранок. Цей документ підписала вже 21 велика компанія.

У «Детектора медіа» є проєкт, де ми спонукаємо журналістів-новинарів зі східних і південних областей проводити в місцевих школах уроки медіаграмотності. Школярі як аудиторія в принципі потребують особливого підходу, бо переважно не цікавляться суспільно-політичним контентом, так що це виклик для новинарів — знайти до неї підхід. Але один із журналістів під час тренінгу поставив запитання, на яке у нас не знайшлося відповіді: що робити з тим, що багато дітей шкільного віку виїхали за кордон? Як ми їх можемо утримувати в українському контексті своїм будь-яким контентом, хай навіть розважальним? Чи є у вас поради, як це зробити?

— Потрібно робити якісний контент, займатися активною дистрибуцією, формуванням спільнот. Бо діти спілкуються і між собою, зі своїми друзями. Але я розумію, що це не прибуткова історія.

Контент радше має бути про них, відповідати на їхні запитання, а не активно просувати державні наративи. Тобто ці наративи мають бути, але це тонка матерія. І якщо ми зможемо зберегти в цьому контенті українську мову — цього досить, щоби родини не втрачали зв’язок із країною. Потрібно також просування наших музикантів, музичного контенту. Діти мають пишатися. Їм подобається те, що модно, що подобається друзям.

Олена Мартинова

Кожного разу, коли ми обговорюємо, куди держава має витрачати гроші, ми маємо чесно собі говорити: якщо дитина чи доросла людина не дивиться в ютубі український серіал, вона буде дивитися російськомовний. Що би не відбувалося, людина хоче відволіктися та йде на платформу, де може це зробити. І якщо система не пропонує їй нічого цікавого з нашої країни, то наступним стоїть російськомовний продукт. Це велике державне питання: де залучати інвестиції, щоби такого українського контенту було доволі багато і він був якісним.

— Якщо говорити вже не тільки про молодь, а про всіх українців, які є за кордоном: чи бачите ви по переглядах вашого контенту в диджиталі, що кількість людей, які дивляться його з-за кордону, є стабільною? Чи є відтік цієї аудиторії?

— Ні, відтоку немає. Бо наші люди, які живуть за кордоном, теж дивляться контент, щоби відпочити. І в цей час їм потрібно, щоб була зрозуміла мова, знайомий культурний контекст. Так що ми не втрачаємо аудиторію з-за кордону. Навпаки, ми не одразу викладаємо в ютуб «МастерШеф» чи «Холостяка», і у форматних проєктах є заборонені території. І тут скоріше інше питання: як людям, які хочуть подивитися наш контент, це зробити.

— Ви назвали дуже цікавий тренд про стирання кордонів між містом і селом. Чи є ще якісь тренди в аудиторії, які варто зауважити? Можливо, зміни відбуваються зі старшими людьми?

— Існує глобальний тренд так званої срібної економіки. Завдяки технологіям, прогресу люди живуть довше. І у той час, коли вони вже не працюють, можуть витрачати гроші, або в них багато вільного часу, який вони можуть заповнювати чимось додатковим. Це такий сегмент економіки, який орієнтується на дорослих людей. У випадку України я не думаю, що дорослі люди загалом мають багато грошей, але війна зсунула рамки: мають працювати всі, хто можуть. І розуміння пенсії як відпочинку пішло з порядку денного. Тому, як на мене, доросла частина аудиторії буде розширювати свій активний період. Сумно, але ми як країна дорослішаємо. Невідомо, що ми будемо робити з демографічною кризою. Всі, хто працює у бізнесі, розуміє, що внесок людей 45—50 років і старше в продажі буде збільшуватися. Тому що фізично цих людей буде більше. І кожен бізнес зараз починає адаптуватися, розмірковуючи, що вони можуть запропонувати дорослим споживачам.

Це не означає, що в нас немає молоді, вона є, вона чудова, але її, на жаль, мало. І також існує цікаве спостереження за поведінковими моделями жінок і чоловіків. Якщо ще декілька років тому говорили, що щось є жіночою чи не жіночою справою, то зараз ця грань теж стирається. Понад те, у своїх серіалах ми вводимо жінок на «нежіночі» ролі для того, щоб показувати цю нашу дійсність. І так, можуть бути нові рольові моделі. В «Перевізниках» у нас така історія буде.

В Україні все трохи нестандартно. Я спілкувалася з кимось у Латвії на тему сексуального контексту — там це дуже актуальна проблема. І мене запитали, як у нас в Україні з цим. А в нас в Україні є просте питання: ти живий? Добре. Ти воюєш? Добре. Якщо не воюєш — іди працюй. Не має значення, хто ти, що ти, навіщо ти, як ти це робиш. Бо це просто така правда життя, вона демонструє, що свобода людини — це головна цінність. І кожна людина має право бути собою. Як на мене, це також вплив сьогоднішнього часу: толерантність до відмінності, повага до особистих свобод — цей зсув у нас відбувся у 2022 році і я сподіваюся, ми не відкотимося назад. Звісно, певна інерція існує, але я не думаю, що вона буде непереборною.

Чи ви вкладаєтеся в маркетинг і брендинг FAST-каналів, чи сприймаєте їх більше як тимчасову історію, поки вистачить бібліотеки?

— Ми робимо і так, і так. Бо FAST-канали — це також великий глобальний сучасний тренд. І це те, що сприймається аудиторією. І коли ви бачите показники other TV — то знайте, що там є і наші продукти. Вони просто по-іншому монетизуються. Тому у нас є плани запуску близько 20 FAST-каналів.

Деякі FAST-канали самі рухають бренди. FAST-канал «Супермама» підтримує фанську спільноту, яка хоче долучитися до цього контенту. Чи є в нас FAST-канали, які є окремими брендами? Ні. Окремі бренди — це нішеві канали, наприклад, нещодавно запущені кіноканали «Твоє кіно», а також Super+, які вже знайшли свого глядача. І в цей брендинг ми вкладаємося потужно, бо для Starlight Media позиціювання у сфері кіно — це важливий напрямок. Super+, «Твій серіал» — це нові бренди, але це нішеві канали, це не FAST-канали, вони по-іншому працюють.

FAST-каналам, які просто довикатують, амортизують бібліотеку, ми приділяємо менше уваги, в них інша функція.

— В інфополі стало багато розмов про вибори. Ніхто не знає, коли вони можуть відбутися. Але в моїй картині світу, якщо робити вибори, то треба повертатися до плюралізму медіа. Якби так сталося, що вибори були б у 2025 році, то чи ще остаточно не померли новинні бренди телеканалів? Чи можна буде їх відродити?

— Ми дуже любимо свої новинні бренди й бачимо, яку важливу й важку працю зараз роблять редакції. У нас є програми підтримки та великого повернення наших новинних брендів. Зараз вони присутні в ютубі: хоча їх немає на наших каналах, це не означає, що самого контенту немає. Брендингу менше, але він є. І це потужні бренди: «Фактам» цього року виповниться 25 років, «Вікнам» виповниться 30 років, і це частина нашої культури, нашого суспільства, того, як ми дивимося на світ.

Чи буде їхнє повернення вимагати зусиль? Так, це не має бути звичайна кампанія: «Зараз ми нагадаємо, що “Факти” — це “Факти”». Це має бути щось особливе, і ми будемо раді, коли вони повернуться додому. Для нас це важлива історія, і я впевнена, що для наших конкурентів також. По дослідженнях ми бачимо, що люди пам’ятають ці програми. Новини в нашому випадку — це обличчя, це Олена, Вадим, Оксана, ще одна Оксана, Яна, Тетяна. Це люди, які розповідають важливе. Я вважаю, ми впораємося, це одне з пріоритетних завдань на цей особливий ювілейний рік.

Фото: Starlight Media 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
кіновиробництво
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Смартфон Samsung Galaxy S26 Ultra отримає "невидиму" камеру: що відомо
Фокус
2025-02-04T13:51:47Z
У 200 разів краще за попередні системи: мідні "квіти" перетворюють сонячне світло на паливо
InternetUA
2025-02-04T13:43:49Z
На «зефірній» планеті йдуть дощі з металу та рубінів: як вона утворилася
ZN UA
2025-02-04T13:37:17Z
Подарунок із Місяця прибрали з кабінету Трампа в Білому домі: невже Маск і Марс перемогли
InternetUA
2025-02-04T13:28:41Z
Зображає реальну особу: таємницю найдревнішого портрета людини розкрито
Фокус
2025-02-04T13:27:37Z
Китайці та росіяни покращили продуктивність NVIDIA RTX 4070 у наукових та військових розрахунках до 800 разів
ITC
2025-02-04T13:22:50Z
Ще один бренд смартфонів може підключитися до інтернету Starlink
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:18:58Z
Electronic Arts заморозила серію Need for Speed заради нової Battlefield, але це хороша новина
24tv
2025-02-04T13:12:14Z
Деякі ПК не бачать RTX 5090 та RTX 5090D після встановлення драйверів
InternetUA
2025-02-04T13:04:53Z
Видаляє плями та чистить срібло: дивовижні використання крохмалю у побуті
24tv
2025-02-04T13:57:58Z
Навіть у лютому: чи можна обрізати дерева взимку
GlavRed
2025-02-04T13:57:58Z
Як вибрати тумбу під телевізор: 5 практичних порад
Gazeta UA
2025-02-04T13:42:33Z
Знадобиться лише чотири інгредієнти: нереально смачний рецепт морквяного торту
GlavRed
2025-02-04T13:27:14Z
Як правильно чистити праску, щоб потім не зіпсувати речі
24tv
2025-02-04T13:15:05Z
Чи повинні штори в спальні поєднуватися з постільною білизною: плюси та мінуси такого рішення
24tv
2025-02-04T13:09:59Z
Націлилися перемогти м'ясоїдів: учені поставили все на дешеві рослинні бургери
Фокус
2025-02-04T12:57:59Z
Дім завжди буде в порядку та чистоті: почати потрібно з 5 запитань собі
24tv
2025-02-04T12:51:15Z
Рецепт вареників до Масниці: гречані з сиром та вишнями у меді
TSN
2025-02-04T12:36:18Z
У Києві притягнули до відповідальності блогера, який знімав провокативні відео, представляючись кіберполіцейським
Украина Криминальная
2025-02-04T14:00:54Z
Круїзний лайнер пішов без 20 пасажирів: туристів забули на березі
Фокус
2025-02-04T14:00:33Z
"Люди попадали, хто куди": очевидиця про удар балістикою по Ізюму
TSN
2025-02-04T13:57:01Z
В Ізюмі - вже 50 поранених, особи трьох із п’яти загиблих встановлюють
УкраинФорм
2025-02-04T13:51:42Z
У шведській школі сталася стрілянина, п'ятеро поранених
УкраинФорм
2025-02-04T13:48:50Z
Жителі Санторіні масово залишили острів через загрозу землетрусу - ЗМІ
УкраинФорм
2025-02-04T13:39:46Z
Принижував військових та вдарив поліцейського: у Полтаві засуджено колишнього-фітнес тренера
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:37:23Z
В Одесі військовослужовця РТЦК та СП викрили у зловживанні впливом для «спасіння» від мобілізації
Украина Криминальная
2025-02-04T13:36:51Z
Водія вбило, дочка пропала, – мешканка Харківщини про цинічний удар Росії по Ізюму
24tv
2025-02-04T13:36:08Z
Роналду про завершення кар'єри: «Я знаю, що це близько»
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:48:16Z
Його хотіли в Англії і Німеччині: зірка збірної України піде в Першу лігу заради крутої зарплати
24tv
2025-02-04T13:33:10Z
Борнмут підписав контракт з Крупі
Football.ua
2025-02-04T13:12:15Z
Найкращий тенісист Росії почав біситися на корті, звинувативши у всьому дівчинку
Telegraf
2025-02-04T13:03:56Z
Скандальний МакГрегор плюнув в обличчя фаната російського бійця ММА: відео інциденту
24tv
2025-02-04T13:03:21Z
"Хочу стати лідером": зірковий боксер планує "пограбувати" Усика
24tv
2025-02-04T12:51:50Z
ТОП-10 трансферів зимового трансферного вікна 2025 року
Football.ua
2025-02-04T12:51:24Z
Міжнародна федерація хокею не допустила збірну Росії на найближчі чемпіонати світу
ZN UA
2025-02-04T12:42:01Z
Збірна України з пляжного футболу розпочне сезон у Сальвадорі на Beach Soccer Cup
УкраинФорм
2025-02-04T12:39:07Z
На хабарі затримали посадовицю управління архітектури і містобудування однієї з міськрад Одещини
Украина Криминальная
2025-02-04T13:57:25Z
Обстріл Ізюму: скільки людей постраждало, що відомо про руйнування
TSN
2025-02-04T13:48:33Z
Чи чекати морозу та снігу: прогноз погоди на 5 лютого
24tv
2025-02-04T13:48:29Z
Човни, літак, зброя та новорічна ялинка – як Фундація допомоги захисникам України підтримує військо
GlavRed
2025-02-04T13:42:16Z
На Чернігівщині відновили пошкоджену росіянами амбулаторію
УкраинФорм
2025-02-04T13:39:14Z
Де розташовний Ізюм, який атакував ворог, та наскільки далеко від фронту: показуємо на карті
24tv
2025-02-04T13:27:47Z
У росіян катастрофічні втрати: у ДПСУ назвали "гарячий" напрямок
GlavRed
2025-02-04T13:27:22Z
Херсонці створили репліку булави, знайденої під час археологічних розкопок фортеці Тягинь
УкраинФорм
2025-02-04T13:27:04Z
Завдяки коштам громади Києва 5 штурмова знищила тисячі окупантів і сотні одиниць ворожої техніки
24tv
2025-02-04T13:27:01Z
Швейцарську віллу Одрі Гепберн виставили на продаж
УкраинФорм
2025-02-04T13:57:03Z
Король Чарльз III зніметься в новому документальному фільмі для Amazon Prime Video
Детектор М
2025-02-04T13:46:00Z
Подруга Лесі Нікітюк прокоментувала, чи дійсно зірка приховує свою вагітність
TSN
2025-02-04T13:42:09Z
«Євробачення-2025»: Суспільне та Starlight Production показали як виглядатиме сцена нацвідбору
Детектор М
2025-02-04T13:36:31Z
Самогубство доньки та підтримка дружини: спливли нові приголомшливі факти у справі Білоуса
24tv
2025-02-04T13:33:48Z
Як павуки в банці: Лоліта накинулася на "готового нахилятися" Кіркорова
GlavRed
2025-02-04T13:30:18Z
«Фантастична четвірка: Перші кроки» — дебютний трейлер фільму Marvel з оновленою командою Містера Фантастика
ITC
2025-02-04T13:28:46Z
Модні прикраси, які точно захочеться спробувати у 2025 році: вони чарівні
24tv
2025-02-04T13:27:50Z
"Присідати і присідати": Єфросиніна повторила голий образ дружини Каньє Веста
GlavRed
2025-02-04T13:27:37Z
Рятувальники показали російський дрон, який вибухає при контакті з людиною – фото
Лига
2025-02-04T14:00:38Z
Понад 100 організацій в Україні залишилися без підтримки після заморозки USAID, – El Pais
24tv
2025-02-04T14:00:29Z
Безоплатним харчуванням забезпечені понад мільйон учнів початкових класів - Шмигаль
УкраинФорм
2025-02-04T13:54:52Z
У МВС розповіли, чи можуть українці з простроченими посвідченнями водія пересуватися дорогами
ТСН
2025-02-04T13:54:14Z
59.2% журналістів прогнозують катастрофічні наслідки внаслідок зупинки міжнародних грантів США — опитування ІМІ
Детектор М
2025-02-04T13:51:37Z
В ЗСУ розгорнуть перший корпус на основі 3 ОШБр: які бригади реформують та хто командир
Фокус
2025-02-04T13:51:08Z
Ще понад 917,3 мільйона гривень спрямували на виплату тисячі Зеленського
24tv
2025-02-04T13:48:53Z
Папа Римський зустрівся з хлопчиком, який вижив після ракетного удару по Вінниці
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:42:19Z
Відстрочка по догляду за дитиною з інвалідністю: які документи потрібні
Telegraf
2025-02-04T13:33:01Z
В Україні можна за державний кошт зробити штучне запліднення: що відомо
TSN
2025-02-04T13:36:45Z
Чому яєчний жовток буває різного кольору: який є кориснішим та смачнішим
GlavRed
2025-02-04T13:27:21Z
Популярний метод зберігання авокадо виявився небезпечним для здоров'я: що радять експерти
24tv
2025-02-04T13:15:54Z
100% бронювання для лікарів і прокурорів: що змінилося
24tv
2025-02-04T12:57:55Z
Чому в радянських жінок не було целюліту? Розкриваємо секрети
Telegraf
2025-02-04T12:48:39Z
Медики пройдуть навчання з ведення поширених психічних розладів за програмою ВООЗ
УкраинФорм
2025-02-04T12:06:45Z
Розширений пакет медпослуг для ветеранів: уряд погодив експериментальний проєкт
УкраинФорм
2025-02-04T12:03:39Z
На лікування онкохвороб у 2025 році передбачено понад 6,4 мільярда - МОЗ
УкраинФорм
2025-02-04T11:57:43Z
Понад 800 українських біженців в Естонії отримають допомогу на ліки
УкраинФорм
2025-02-04T11:48:47Z
Субсидія на дрова: українцям розповіли, як її оформити через "Дію"
Политека
2025-02-04T14:00:53Z
ЄС виділить Молдові 250 млн євро на енергодопомогу, з них 60 млн євро – Придністров’ю
Европейская правда
2025-02-04T13:58:41Z
Галущенко пояснив, чи повернуться відключення світла через похолодання
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:54:16Z
Бізнес зберіг очікування ділової активності на рівні минулого року — опитування НБУ
AIN
2025-02-04T13:51:58Z
Ryanair планує відновити польоти до України цьогоріч. Все через заяви Трампа
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T13:45:22Z
Очільник МАГАТЕ попередив про ризик ядерної аварії в Україні
TSN
2025-02-04T13:42:34Z
Арбітраж знову не на боці "Газпрому": російський монополіст має заплатити мільйони
24tv
2025-02-04T13:33:42Z
У єдиному на Херсонщині абрикосовому саду цього року планують зібрати 45 т врожаю
AgroPortal
2025-02-04T13:30:07Z
Вперше за понад 20 років: коли ЄЦБ введе в обіг нові купюри євро
24tv
2025-02-04T13:21:40Z
Загрожує штраф та втрата прав: без яких двох речей водіям не можна сідати за кермо
GlavRed
2025-02-04T13:42:13Z
За 120 000 євро: електромобіль Vanwall Vandervell на базі Hyundai дебютував офіційно
AutoGeek
2025-02-04T13:18:51Z
Ferrari Міхаеля Шумахера продадуть на аукціоні
AutoCentre
2025-02-04T13:07:51Z
В Україну прибув висотний автогідропідйомник Hansin HS560
AutoCentre
2025-02-04T13:07:36Z
Чому взимку потрібно паркувати авто передом на схід: хитрий лайфхак
GlavRed
2025-02-04T12:27:42Z
Volkswagen готує новий доступний електромобіль
AutoGeek
2025-02-04T12:18:39Z
Hyundai представили великий електричний кросовер для сім'ї
ГЛАВКОМ NET
2025-02-04T12:03:36Z
Названо найпопулярніші кросовери у світі за 2024 рік
Фокус
2025-02-04T11:18:31Z
Продажі стартують вже влітку: кросовер Xiaomi YU7 розкрив нові подробиці
AutoGeek
2025-02-04T11:18:30Z
Трамп хоче закрити 100-річну лазівку, що дозволяла Shein і Temu уникати митних зборів у США
AIN
2025-02-04T14:00:45Z
ЗМІ: Столтенберг отримав посаду в уряді Норвегії на тлі розпаду коаліції
Европейская правда
2025-02-04T14:00:22Z
ЄС хоче якнайшвидших переговорів із США, аби запобігти торговій війні з Трампом
Европейская правда
2025-02-04T14:00:09Z
В Естонії обговорюють, як дозволити адміністрації критичних об’єктів перехоплювати дрони
InternetUA
2025-02-04T13:58:43Z
Посол України в США прокоментувала заяви Келлога щодо вимог проведення виборів
Европейская правда
2025-02-04T13:58:20Z
Найдовше скликання: Рада вперше розпочала тринадцяту сесію
УкраинФорм
2025-02-04T13:51:45Z
ЄС у наступні тижні зосередиться на прискоренні постачань зброї Україні - фон дер Ляєн
УкраинФорм
2025-02-04T13:48:02Z
Передав рідкісних тварин росіянам: до суду пішла справа «директора» заповідника «Асканія-Нова»
УкраинФорм
2025-02-04T13:46:55Z
Хоче оголосити себе переможцем: у NYT назвали ціль торговельних воєн Трампа
GlavRed
2025-02-04T13:45:21Z