Якщо ви не живете у своїй квартирі чи будинку, але не хочете отримувати зайві нарахування за електроенергію, варто заздалегідь подбати про передачу показників лічильника.
Це допоможе уникнути штучних боргів та можливого відключення світла.
Як правильно передавати показники?
Енергопостачальна компанія нараховує плату за світло, виходячи з середньодобового споживання за аналогічний період минулого року. Якщо фактично електроенергія не використовується, а дані не передаються, можуть з'явитися зайві нарахування.
Щоб цього не сталося, варто обирати один із двох варіантів:
-
Передавати показники самостійно
- Через чат-бот у Viber або Telegram
- Веб-форму на сайті постачальника (реєстрація не потрібна)
- Особистий кабінет споживача
-
Оформити тимчасове відключення електроенергії
Якщо ви не плануєте користуватися світлом у найближчі місяці, можна подати заявку на відключення електроенергії через сайт компанії у розділі "Обслуговування лічильників". Для цього потрібно вибрати опцію "Відключення за власним бажанням".
Що важливо знати про відключення?
- Послуга тимчасового відключення та повторного підключення є платною.
- Якщо рахунки не сплачуються протягом 180 днів, електропостачання може бути повністю відключене.
Фахівці компанії нагадують, що всі послуги доступні онлайн 24/7, тож контролювати нарахування можна навіть перебуваючи за межами країни.
Раніше ми повідомляли, податок на житло: як уникнути штрафів і заощадити цього року?
Українці при відключеннях масово переплачують за світло: як запобігти зайвим витратам - детальніше на Знай.ua.