ТМ «Яготинське» презентує молочні шейки, представлені чотирма смаками: полуниця, фісташка, шоколад, кокос-ананас. Це нова категорія, адже вперше бренд запускає лінійку українських молочних коктейлів. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені за унікальним рецептом, завдяки якому після збовтування з’являється ніжна бульбашкова пінка. Ніжна текстура, насичений смак та широка палітра смаків гарантує нове гастрономічне враження кожному, хто спробує шейк.
«Попит на смачні та водночас корисні продукти продовжує зростати, а споживачі шукають здорової альтернативи традиційним солодким напоям чи солодощам. Запуск виробництва молочних шейків від ТМ «Яготинське» – це важливий інноваційний крок для нас, який стане основою для майбутнього розширення асортименту й відкриває нові можливості для розвитку в категорії цільномолочної продукції», – зазначила маркетинг-директорка ГК «Молочний альянс» Наталя Гринь.
Молочні шейки мають жирність 1,5% та випускаються у зручному форматі – пляшка об’ємом 270 мл. Для їхнього виробництва використовують молоко екстра ґатунку від українських фермерських господарств.
Виробництво молочних шейків запущене завдяки додатковим інвестиціям, які дозволили встановити нову сучасну лінію для виготовлення високоякісного і безпечного продукту. Вона працює на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей», що входить у групу компаній «Молочний альянс».