![Керівників Porsche звільнять через спад продажів електромобілів](https://thumbor.my.ua/8lU5n_cwGRt68wckQS_oXpe1fS8=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Fb44af51f0fbb3b7e1761e157d4fbd857.jpg)
Керівників Porsche звільнять через спад продажів електромобілів
Керівництво Porsche звільнять через обвал продажу електромобілів. Німецькі журналісти з’ясували, що з ради директорів достроково виведуть фіндиректора Лутца Мішке та директора з продажу Детлєва фон Платена.Під загрозою і майбутнє боса Porsche Олівера Блюма: його можуть замінити на гендиректора Skoda Клауса Целльмера. Прес-служба автовиробника підтвердила майбутні перестановки у керівництві, але утрималася від подробиць.Заступник голови ради директорів та член ради директорів з фінансів та IT Лутц Мішке, а також член ради директорів з продажу та маркетингу Детлєв фон Платен обговорюють взаємно узгоджений достроковий вихід зі складу ради директорів Porsche, заявили в компанії. Причини офіційно не коментуються, але невдачі на поверхні: на найважливішому ринку в Китаї продажі обвалилися майже на третину, а електромобілі Taycan втратили половину клієнтів.Акції Porsche торгуються на 27% нижче за початкову ціну IPO восени 2022 року, а порівняно з піковими значеннями травня 2023 року ринкова капіталізація обвалилася вдвічі. Норма прибутку скоротилася до 10-12%, що значно нижче за цільовий показник 17-19% і консенсус-прогноз в 14,8%. Публікація підсумків року має відбутися 12 березня, але настрої інвесторів такі, що перед засіданням ради директорів може змінитись усе правління.Однією з причин фінансових невдач Porsche стала переоцінка нового Macan: багаторічний бензиновий бестселер марки замінили електромобілем, але попит виявився нижчим за очікування, і в компанії навіть задумалися над паливним наступником. Також довелося негайно продовжувати життєвий цикл вже немолодого Cayenne.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Hyundai IONIQ 5 N виїхав на драг-битву проти Lamborghini та Porsche.