![На порозі битви: у Ford оцінили відставання США від Китаю у сфері електромобілів](https://thumbor.my.ua/Vf0_iQ4JKasyJNwwm5lXi3lSV9Y=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F0dc5891c27b873582641eb229c993a0c.jpg)
На порозі битви: у Ford оцінили відставання США від Китаю у сфері електромобілів
Керівник Ford оцінив відставання США від Китаю у сфері електромобілів. Так, Джим Фарлі дав зрозуміти, що Китай випереджає США на десять років у виробництві акумуляторів для електромобілів, і єдиний шанс Ford почати конкурувати з китайськими марками, а потім вирватися вперед — використовувати інтелектуальну власність Китаю.Джим Фарлі підкреслив, що запобігти загрозам від китайського автопрому можна лише в тому випадку, якщо скористатися технічними знаннями та досвідом Китаю. Бос Ford нагадав, що 20 років тому компаніям з Піднебесної потрібна була інтелектуальна власність США, але тепер все навпаки. Прийдешні перегони топ-менеджер назвав “битвою за порятунок американської промисловості”.Джим Фарлі говорить про будівництво фабрики з випуску літій-залізо-фосфатних акумуляторів за ліцензією китайського гіганта CATL. Відкрити “гігафабрику” можуть у 2026 році, якщо не втрутиться санкції США. Ймовірно, відвертість топ-менеджера Ford пояснюється тим, що спільний проект за 3,5 мільярди доларів під загрозою.Цікаво, що спочатку LFP-батареї вигадали в університеті Техасу, а комерціалізували технологію в США за часів Обами. Однак американський стартап з випуску акумуляторів для електромобілів збанкрутував, і напрацювання за безцінь викупили китайці. Тепер Піднебесна контролює 83% виробництва літій-залізо-фосфатних батарей і зробити дешевий електромобіль без китайських технологій практично неможливо.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Ford розповіли, скільки коштуватиме новий електричний пікап.