Позашляховий варіант кросовера Volvo EX30 має збільшений кліренс, переналаштовану підвіску, розширені колісні арки та систему повного приводу.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Першу модель із приставкою Cross Country в назві компанія Volvo представила у 1997 році – це був універсал V70 XC. Тепер шляхом паливного авто слідує електромобіль.
У порівнянні зі звичайним кросовер новий Volvo EX30 Cross Country має збільшений на 19 міліметрів дорожній просвіт, переналаштовану під бездоріжжя задню підвіску, розширювачі арок, опціональні позашляхові шини та систему повного приводу за замовчуванням.
У салоні є безліч різних відділень для зберігання дрібниць – великий зсувний підлокітник з підсклянником, відсік між передніми кріслами, ящик рукавичок і місткі кишені у дверях. У пасажирів другого ряду є окремий висувний бокс. За доплату покупцям запропоновано пакет Cross Country Experience, що включає поперечини для рейлінгів, багажник на дах та бризковики.
Двомоторна силова установка Twin Motor Performance видає 428 кінських сил та 543 Нм крутного моменту. Батарея місткістю 69 кВт-год забезпечує до 427 кілометрів автономної їзди. На її заряджання від 10 до 80% потрібно лише 26 хвилин.
Ціна на новий Volvo EX30 Cross Country поки не оголошені. “Звичайний” кросовер із 428-сильною установкою коштує в Україні доволі недорого – близько 1,6 млн гривень.