![На Закарпатті ще в одній громаді ввели карантин через грип та ГРВІ](https://thumbor.my.ua/ikKrTmMzS49iNf13sNpXVKJqKNc=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff3506d1bab2606a3f472b52a8c07eec0.jpg)
На Закарпатті ще в одній громаді ввели карантин через грип та ГРВІ
Про це повідомили в Фейсбуці Виноградівської міськради, передає Укрінформ.
"З метою захисту здоров’я та запобігання поширенню грипу та ГРВІ повідомляємо про введення карантинних заходів на території Виноградівської міської територіальної громади з 14.02 по 23.02.2025р.", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляється, таке рішення прийнято відповідно до рекомендацій фахівців з охорони здоров’я та з урахуванням поточної ситуації на позаплановому засіданні місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).
Зазначається, що за період з 06 по 12 лютого поточного року у Виноградівській міській територіальній громаді зареєстровано 628 випадків ГРВІ, в т.ч. 462 випадки захворювань ГРВІ у дітей, що складає 73,6% від загальної кількості захворілих.
Показник на 100 тис. населення складає 519,3 при епідемічному порозі 430,4, перевищення складає 20,6%.
Дані показники вказують на середній рівень інтенсивності епідемічного процесу захворювань ГРВІ на території громади. Відсоток захворілих дітей шкільного віку складає 45,0%. Зареєстровано 2 випадки захворювання грипом «А».
Спостерігається тенденція до збільшення захворюваності на гострі респіраторні інфекції серед працівників та учнів закладів освіти.
Відтак, комісія вирішила: з метою недопущення поширення захворюваності на грип та ГРВІ з 14 лютого 2025 року ввести карантин у всіх закладах освіти Виноградівської міської територіальної громади з 14 лютого по 23 лютого 2025 року. Надалі організацію освітнього процесу забезпечать способами ущільнення вивчення навчального матеріалу.
Раніше з 10 лютого в Ужгородській громаді на карантин відправили всі школи та садочки - через поширення в громаді вірусу грипу та ГРВІ.