Нові серії «Пса Альфа» на ICTV2 та випуски «Говорить вся країна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 27 січня — 2 лютого
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками п’ятого тижня 2025 року (27 січня — 2 лютого)
Наприкінці січня частка групи Starlight Media — без змін (22,99%). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 17,78% (без змін), Inter Media Group — на третьому з часткою 7,44% (зменшення 3%).
Серед телеканалів на першій сходинці — СТБ з часткою 8,16% (зростання 9% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 5,90% (без змін). На третій — ICTV2 з часткою 5,07% (зростання 3%).
На четвертій позиції — канал «2+2» з часткою 4,84% (зростання 11%). Наступний — ТЕТ із часткою 4,44% (зменшення 9%). Далі — канал НТН із часткою 3,22% (зменшення 11%). Сьоме місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 3,06% (без змін).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,11%, без змін). На дев’ятій сходинці — «Плюс плюс» (1,57%, зростання 3%). Закриває провідну десятку канал «К1» (1,32%, зростання 58%).
Головні прем’єри тижня
ICTV2 почав показ нових серій детективного серіалу «Пес Альф» (rat 0,90%, shr 3,24%, п’яте місце в слоті), а канал «1+1 Україна» — нових випусків проєкту «Говорить вся країна» (rat 0,62%, shr 2,69%, п’яте місце в слоті).
На каналі «Ми — Україна+» стартував проєкт «Маніпулятори» (rat 0,26%, shr 1,22%, 13-те місце в слоті).
Серед телепрем’єр ICTV2 показав нову українську комедію «Збори ОСББ» (rat 1,88%, shr 7,25%, друге місце в слоті), яка нещодавно була у прокаті кінотеатрів.
Марафон
У кінці січня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», знизилися як за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах 50 тис. і більше жителів на 5% (частка 3,84%), так і за широкою аудиторією на 7% (частка 6,55%).
Провідні програми п’ятого тижня телеперегляду
Рейтинг провідних програм тижня знову очолюють серіали СТБ: «Слід» (rat 2,85%, shr 10,75%) і «Черговий лікар» (rat 2,48%, shr 10,3%), а також гумористичний проєкт «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,5%, shr 9,67%). Закриває п’ятірку ще один серіал від СТБ «Ворожка» (rat 2,16%, shr 7,82%) та фільм на Новому каналі «Смертельна зброя» (rat 2,13%, shr 7,85%).
Десятку найпопулярнішого контенту тижня закриває кінопоказ «Гнів титанів», «Битва титанів», «Конг. Острів Черепа» на Новому каналі, «Падіння Лондона» на ICTV2 і «Післязавтра» на ТЕТ.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
За чоловічою аудиторією серед найпопулярнішого контенту тижня лідирує Dizel Show на ICTV2 (rat 2,66%, shr 11,58%). Далі — фільм на Новому «Пограбування по-італійськи» на СТБ (rat 2,49%, shr 14,78%), серіал «Черговий лікар» на СТБ (rat 2,44%, shr 10,81%). Також у п’ятірці — кінопоказ: «Падіння Лондона» на ICTV2 (rat 2,43%, shr 9,73%) і «Шанхайський перевізник» на Новому каналі (rat 2,19%, shr 8,77%).
Закривають провідну десятку детективні серіали «Пес Альф» на ICTV2 і «Слід» на СТБ, а також кінопоказ: «Вбивство у Білому домі» на ICTV2, «Рембо. Перша кров. Частина 2» на «2+2», «Конг. Острів Черепа» на Новому каналі.
Лідери за жіночою аудиторією
Перші дві позиції за жіночою аудиторією — серіали на СТБ: «Слід» (rat 3,64%, shr 12,74%) і «Ворожка» (rat 3,62%, shr 11,89%). Далі — «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,61%, shr 9,16%), ще один серіал від СТБ «Черговий лікар» (rat 2,51%, shr 9,86%) та проєкт «Супермама» (rat 2,48%, shr 8,44%).
До десятки потрапив кінопоказ «Гнів титанів», «Смертельна зброя» і «Битва титанів» на Новому, «Збори ОСББ» на ICTV2, а також проєкт «Хата на тата» на ICTV2.
Лідери серед молоді
За молодою аудиторією найпопулярніший контент очолюють серіали СТБ «Черговий лікар» (rat 2,71%, shr 14,63%) та «Слід» (rat 2,66%, shr 13,68%). Закриває п’ятірку кінопоказ: фільм «Смертельна зброя» на Новому (rat 2,24%, shr 10,2%), мультфільм «Дивопарк» на «Плюс плюс» (rat 2,00%, shr 8,85%) і «Гнів титанів» на Новому (rat 1,9%, shr 9,35%).
До провідної десятки також входять ще два фільми від Нового каналу «Битва титанів» і «Смертельна зброя 2», комедійний серіал Нового «Будиночок на щастя 2», а також серіал «Ворожка» і проєкт «Супермама» від СТБ.
Титульне фото: серіал «Пес Альф»/ICTV2
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.