/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F097ae0bb8334494b6aed0e36176ff1f2.jpg)
Дизайнер квестів The Witcher 3 зараз зробив би все інакше: «Я хотів би подорожувати в часі та виправити це»
Провідний дизайнер квестів The Witcher 3 Матеуш Томашкевич зізнався, що ненавидить те, як CD Projekt Red зробила гру по Ґеральта.
За його словами, він хотів би повернутися в часі та виправити деякі недоліки. Дизайнер не розповів, що саме в культовій грі він «дійсно ненавидить».
«У The Witcher 3 досі є моменти, які я ненавиджу через те, як ми їх зробили. Я дійсно ненавиджу те, як ми їх зробили, і я б із задоволенням помандрував у часі та виправив це», — розповів фахівець.
Досвід помилок він вирішив використати під час роботи над наступними проєктами. Зараз Томашкевич працює над екшен-RPG The Blood of Dawnwalker, дії якої розгортаються в середньовічних Карпатах навколо вампірського клану, який скинув феодалів і захопив владу. Головний герой Коен випадково опинився у гущі подій, коли намагався врятувати свою молодшу сестру Лунку.
Над The Blood of Dawnwalker працюють колишні працівники CDPR, які у 2022 році заснували студію Rebel Wolves. Посаду творчого директора опанував Матеуш Томашкевич, після того, як залишив CDPR у 2021 році після 12 років роботи. Першим проєктом новоствореної студії стане Dawnwalker, яку випустять на PC та консолях PlayStation і Xbox, але невідомо коли.
Тим часом CD Projekt RED готує продовження культової саги The Witcher, де протагоністкою стала доросла Цирі, яка пройшла випробування травами. Події нової частини відбудуться за кілька років після завершення сюжету The Witcher 3. «Старий вовк» теж з’явиться у грі. The Witcher 4 розробляють на Unreal Engine 5, дата виходу залишається невідомою.
Джерело: Games Radar