/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fac2aa5a4c4f6bd81144ed96639ab7bf8.png)
За проїзд на червоний – одна зірочка: Rockstar розповіла геймерам про старий секрет GTA 3
Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які люблять проводити час за відеоіграми, є дуже цікава інформація. Особлива цікавість буде у "олдів", які пам'ятають як це – проходитиме третину ГТА.
Справа в тому, що колишній розробник студії Rockstar Оббе Вермей розповів, як працювали світлофори в GTA 3 і, виявляється, NPC підкорялися їм навіть після того, як гравець зносив їх з дороги.
Справа в тому, що світлофори були не просто декорацією. У GTA 3 вони працювали за чіткою системою: північ-південь, схід-захід та пішохідний перехід. При запуску гри дані про цикл записувалися в дорожні вузли, тому навіть якщо гравець збивав стовп, логіка роботи сигналу зберігалася.
Вермей зазначив, що система настільки вдало працювала, що її навіть не чіпали в GTA 4, карта завантажувалася, світлофори розставлялися, і все саме працювало.
Але найцікавіше, що спочатку у грі була механіка, коли за проїзд на червоний гравець отримував одну зірку розшуку. Вермеей хотів, щоб це додавало реалізму, але ідея провалилася: "Команді це не сподобалося".
Нагадаємо також інформацію, що журналісти одного з американських геймерських видань дізналися про точну дату релізу GTA 6. Редактори видання Kotaku стверджують, що надочікуваний проект Rockstar вийде 28 жовтня 2025 року.
Раніше повідомлялося, величезні хвилі монстрів, одне життя та аркада: все, що "вліпили" в ремайстер Days Gone.
Також, Civilization VII виходить у VR, але фанати вже просять повернути гроші: "Це що завгодно, але не Цивілізація".