/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F741b778c8b481dcb44e69650728f180b.jpg)
Для Держпродспоживслужби визначили ключові завдання у сфері цифровізації
Уряд затвердив План пріоритетних дій на 2025 рік, що містить майже 400 кроків для всіх міністерств і відомств, зокрема і для Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Про це говориться у повідомленні відомства.
Зазначається, що серед завдань для Держпродспоживслужби визначено три ключові у сфері цифровізації:
- запровадження експерименту щодо створення інформаційно-комунікаційної системи у сфері безпечності харчових продуктів і захисту споживачів;
- створення єдиного порталу сервісів Держпродспоживслужби;
- впровадження інформаційно-комунікаційної системи «еТютюн».
«Погоджені ініціативи, які передбачені планом дій уряду, є черговим кроком на шляху досягнення місії служби: сформувати ринок безпечної продукції через дотримання високих стандартів якості та ефективний моніторинг епідеміологічного благополуччя для захисту споживача і глобалізації бізнесу з допомогою цифровізації», — підсумували у відомстві.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала