/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F1d6b10d67e54275688f039a08df92ca2.jpg)
Ентузіаст встановив NVIDIA RTX 3050 як прискорювач PhysX для RTX 5090 — 157 FPS замість 28 FPS в Mafia 2
Неочікувана відмова від PhysX 32-біт у RTX 50 призводить до значного уповільнення деяких ігор. Гравець використав NVIDIA RTX 3050 як прискорювач PhysX разом з RTX 5090.
У Reddit jerubedo пише, що купив відеокарту NVIDIA RTX 3050 спеціально для відтворення PhysX, щоб належним чином насолоджуватися деякими старими іграми, які він запускає час від часу. Вона стала другою відеокартою у системі, де «першу скрипку» грає RTX 5090.
Гравець обрав компактну RTX 3050 6 ГБ через споживання лише 75 Вт дише від PCI-E тому, що вона «не захаращує корпус додатковими кабелями живлення». Модель SFF від Zotac також виконана у формфакторі половини довжини, тому вона не надто заважає повітряному охолодженню RTX 5090. Експериментатор наводить драматичні результати, які дає використання в іграх додаткового прискорювача PhysX в іграх.
- У Mafia II Classic він отримав 157,1 FPS на максимальних налаштуваннях замість 28,8 FPS лише з RTX 5090.
- Batman Arkham Asylum без 3050 працювала у 61 FPS, «але з багатьма сценами з низькими 30 і 40 кадрами», з 3050 частота кадрів злетіла до 390 FPS.
- У Borderlands 2 без 3050 «не вдалося ввімкнути PhysX взагалі» (ймовірно, щоб випробувати його роботу на 5090), а з додаванням 3050 вийшло 122 FPS.
- В Assassin’s Creed IV: Black Flag не вдалося увімкнути PhysX в жодному режимі, гра показала відносно низькі 62 FPS в обох випадках.
- У Mirror’s Edge гравець «розбив кілька вікон» і отримав 12 FPS на 49 с після розбиття. З 3050 — 171 FPS.
RTX 3050 не вдалося залучити для запуску новіших ігор з PhysX 64-біт, попри вибір на панелі керування NVIDIA — ігри у будь-якому випадку перекидали навантаження PhysX на RTX 5090. Кілька таких ігор демонстрували роботу PhysX, але жодна з них не навантажила 3050. Користувач вважає це помилкою і не полишає надію перевірити різницю між запуском PhysX безпосередньо на 5090 та її розвантаженням за допомогою 3050 із сучасними тайтлами.
Додатково ми публікуємо два інших тести з YouTube, які наочно демонструють ігри на відеокартах з PhysX 32-біт і без. Показово, що у деяких випадках навіть GeForce GTX 980 Ti значно перевищує NVIDIA RTX 5090 у продуктивності.