/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F68eddace77b77c5ab560f968c1ca817c.png)
Представлено новий стандарт для двонаправленої зарядки електромобілів
Національна асоціація виробників електротехніки NEMA представила новий стандарт двонаправленої зарядки для електромобілів, який визначає технічні параметри, що дозволяють електроенергії надходити до електромобілів, а електромобілям передавати електроенергію назад в мережу.Двонаправленийстандарт заряджання електромобілів NEMA визначає характеристики в ключових сферах, електриці, комунікації та кібербезпеці. Завдяки технологіям V2G і V2B, електромобілі діють як мобільні накопичувачі енергії для живлення будинків, будівель і самої мережі. Стандарт також повинен допомагати власникам повертати гроші, дозволивши їхнім автомобілям накопичувати енергію протягом ночі або коли вони не використовуються, а потім продавати електроенергію назад у мережу з прибутком у години пікового попиту.“Стандарт дозволу на експорт електроенергії NEMA є важливим інструментом для досягнення цих цілей, і місцеві юрисдикції повинні посилатися на цей стандарт, дозволяючи ці системи”, – зазначив Патрік Хьюз, старший віце-президент з технічних питань NEMA.Він також підкреслив, що новий стандарт зробить зарядні установки безпечнішими, одночасно підтримуючи стабільність мережі та допомагаючи споживачам максимізувати свої інвестиції в електромобілі.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo модернізував процес зарядки електромобілів.