/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F83915ad00bd975bc95bd740775c7c52a.jpg)
Новий Hyundai Ioniq 5 поцупив у конкурентів безліч покупців
Понад 74 відсотки продажів електромобіля Hyundai Ioniq 5 забезпечив перехід клієнтів від брендів-конкурентів.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє видання CarScoops, майже три чверті покупців Ioniq 5 переходять на Hyundai з іншого бренду. Згідно з даними S&P Global Mobility, які проаналізували тенденції розвитку сегмента електромобілів у період з січня по жовтень 2024 року, понад 74 відсотки продажів Hyundai Ioniq 5 в США були забезпечені клієнтами брендів-конкурентів.
Таким чином, Ioniq 5 майже на 22 відсоткові пункти випереджає середньостатистичний автомобіль Hyundai, коли йдеться про показники “завоювання” бренду.
Cadillac Lyriq – ще один такий електромобіль, майже 73 відсотки покупців якого перейшли від інших автовиробників. Далі в списку моделі деяких брендів мають нижчий відсоток “завоювання”.
Наприклад, загальний показник “завоювання” у Ford Mustang Mach-E та Ford F-150 Lightning є найнижчим у таблиці – менше ніж 37 відсотків.
Але не всі електромобілі у цьому плані виявилися ефективнішими, ніж їхні моделі-побратими з двигуном ДВЗ. , у переманюванні клієнтів конкуруючих брендів. Коефіцієнт “завоювання” Porsche Taycan у 61,2 відсотка виглядає солідним, але це на 0,3 відсотка нижче, ніж у середньому по моделях Porsche.