/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ffea2aa100b37116cdbe6e965c7917b25.jpg)
TikTok став першим додатком купівля товарів споживачами на якому досягла 6 мільярдів доларів США на рік
TikTok, включаючи його китайський аналог Douyin, у 2024 році став першим неігровим додатком, який досяг 6 мільярдів доларів доходу від покупок у додатку за рік. Згідно з новим звітом постачальника аналітичних даних Sensor Tower, TikTok також отримав рекордний валовий дохід від покупок у програмі (IAP) у розмірі 1,9 мільярда доларів у четвертому кварталі минулого року.
Серед неігор лише YouTube і підписка Google One змогли перевершити загальний показник TikTok за четвертий квартал за весь календарний рік, йдеться у звіті.
У 2024 році TikTok отримав 6 мільярдів доларів доходу від покупок у додатку та вдвічі перевищив дохід від будь-якої іншої програми чи гри. Наприклад, Monopoly GO за минулий рік заробила 2,6 мільярда доларів, зайнявши друге місце.
Річний дохід TikTok від IAP у 2024 році також показав значне зростання порівняно з минулим роком; це зросло з 4,4 мільярда доларів у 2023 році, зазначається у звіті.
Однак за кількістю завантажень у четвертому кварталі 2024 року TikTok посів лише друге місце, а Instagram — №1. За ним йдуть WhatsApp, Facebook і Temu, замикаючи топ-5.
Порівняння TikTok з іншими програмами дещо нерівномірне, оскільки вона включає окрему китайську дочірню програму Douyin. Попри ту саму корпоративну материнську компанію, ByteDance, ці дві програми пропонують різний досвід. Контент Douyin адаптований до китайської аудиторії, має суворіший контроль через правила Китаю та більшою мірою зосереджений на електронній комерції. Обидва зосереджені на коротких відео, а TikTok призначений більше для міжнародної аудиторії.
У США TikTok повернувся в магазини додатків після того, як президент Трамп відклав кінцевий термін заборони додатка на цьому ринку через проблеми національної безпеки. Згідно з виконавчим наказом заборону було відкладено на 75 днів, і Трамп припустив, що її можна продовжити, якщо буде потреба.
Дохід TikTok є ще одним прикладом того, наскільки важливим став додаток для економіки творців. Користувачі витрачають реальні гроші, щоб купити віртуальні подарунки творцям, які потім можна перевести в готівку як фіатну валюту, а TikTok утримує 50% виплати.
Додаток для коротких відеозаписів досяг кількох рубежів у доходах , зокрема у 2023 році, коли він став першим неігровим додатком, загальні споживчі витрати якого досягли 10 мільярдів доларів .