/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fd9060f19ceb05acc6fe54b8ad57f8071.jpg)
Українці почали отримувати повідомлення з Електронної системи охорони здоров’я через Viber
Міністерство охорони здоров'я України повідомило, що сповіщення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) відтепер надходять не лише через СМС, а й у Viber.
«Тож, якщо ваш Viber прив’язаний до номера, внесеного до ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо ви не маєте застосунку Viber – ви, як і раніше, отримуватимете СМС-повідомлення», - заявили у МОЗ.
Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Повідомлення від ЕСОЗ – це основний канал підтвердження дій та інформування пацієнта.
ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:
- Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю
- Отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок
- Підтверджуєте дозвіл на доступ до медичних даних, створення плану лікування тощо.
Тож коли лікар випише вам е-рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.
Якщо у пацієнта немає телефона?
Пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують інформаційну довідку. Вона містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику.