/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F6d2a1180ff7cfa9b3c3fe3c5aaa82ccd.jpg)
Електромобіль Mercedes-Benz EQS отримав твердотільну батарею
Компанія Mercedes-Benz розпочала дорожні тести електромобілів із твердотільними батареями. Прототипи оснащені акумулятором, розробленим формульним підрозділом марки, Центром компетенцій у галузі акумуляторних систем та американською фірмою Factorial Energy. Їх особливість — гідравлічний актуатор, що реагує зміну обсягу осередків у процесі зарядки і розрядки.Носієм перспективної технології виступив ліфтбек EQS. Сам батарейний блок абсолютно новий. Він розроблений Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) у співпраці з Центром компетенцій у галузі акумуляторних систем та використовує осередки американської Factorial Energy.Осередки є так звані B-samples – повнофункціональні зразки для натурних і стендових випробувань. Як очікується, вони дозволять збільшити питому ємність батарей до 450 ват-годин на кілограм, що виллється у 25-відсоткове зростання запасу ходу.Щоправда, вже зараз EQS із літій-іонним акумулятором за паспортом проїжджає 870 кілометрів. Крім того, твердотільні батареї безпечні, тому що не містять легкозаймистих речовин, і менше важать, у тому числі через пасивне охолодження. Тести цієї системи триватимуть ще кілька місяців.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.