/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F727785f62bc7709a6e2e9ad80a64d812.jpg)
Amazon планує глобальну експансію свого конкурента Temu
Amazonпрагне розширити конкурентів до Temu та Shein за межі США
За словами двох людей, знайомих із цією справою, які побажали не називати своїх імен, оскільки плани є конфіденційними, компанія має намір запустити свій дискаунтерний магазин під назвою Haul у Європі пізніше цього року.
Нещодавні оголошення про вакансії вказують на те, що Amazon планує розгорнути свою роботу в усьому світі. В одному списку було зазначено, що компанія прагне найняти інженера з розробки програмного забезпечення в команду Haul, щоб допомогти з запуском у всьому світі. Вакансія була розміщена на веб-сайті Amazon, але згодом була видалена . Інша роль — старший менеджер із продуктів, який допомагає із запуском у Мексиці. Обидва відкриття були опубліковані на початку цього місяця.
Представник Amazon сказав, що компанія не має чим поділитися щодо своїх планів щодо Haul, про які раніше повідомляв The Information .
«Ми завжди шукаємо нові способи співпраці з нашими торговими партнерами, щоб порадувати наших клієнтів у всьому світі більшим вибором, нижчими цінами та більшою зручністю», — сказав речник у заяві.
Розширення з’явилося через кілька місяців після дебюту Haul. Amazon представила онлайн-магазин у листопаді , описавши його як «привабливий досвід покупок, який об’єднує недорогі товари в одному зручному місці». Haul доступний лише через мобільний додаток Amazon, і вартість більшості товарів становить 20 доларів США або менше.
За допомогою Amazon Haul компанія реагує на зростання Temu, Shein і TikTok Shop, які всі мають зв’язки з Китаєм, другою за величиною економікою світу. За останні кілька років ці платформи швидко набули популярності в США, залучаючи спраглих угод покупців низькими цінами на одяг, макіяж, товари для дому та інші товари. Як і Temu, Haul пропонує надзвичайно недорогі продукти, як-от щипці для завивки вій і косметичні сумки за 1 долар або кільце з цирконієм за 2,99 долара.
Haul залишається в бета-версії для користувачів із США, але Amazon продовжує розробляти послугу, припускаючи, що компанія бачить, що вона стає більш постійною частиною свого онлайн-магазину.
Видалений список вакансій вказує на те, що S-команда генерального директора Amazon Енді Джессі, що складається з топ-лідерів, поставила цілі цього року зробити Haul «Go Big» у США та в усьому світі.
Запуск Haul в Європі може стикнутися з деякими проблемами. За словами одного з джерел, Amazon, ймовірно, використовуватиме пластикову упаковку для транспортних поставок, що суперечить цілям сталого розвитку в регіоні. У 2023 році компанія перейшла на використання тільки паперових пакетів, картонних конвертів і коробок, які підлягають перероблюванню, або, в деяких випадках, без додаткового пакування для доставки в Європу.
Amazon бере сторінку зі свого старого онлайн-магазину, щоб монетизувати Haul різними способами. Цього місяця компанія почала показувати спонсоровані продукти в деяких результатах пошуку Haul, дозволяючи продавцям платити за те, щоб певні товари відображалися у верхній частині сторінки. Протягом багатьох років компанія розміщувала більше спонсорованих елементів у результатах пошуку на своєму сайті для комп’ютерів і в мобільному додатку. На них припадає основна частина рекламних доходів Amazon, які у 2024 році склали 56,2 мільярда доларів .
Amazon додав на домашню сторінку Haul вітрини магазинів, які впливають на стиль життя. Одна містить «вибрані моди» від Мікаели Делвіллар, впливової особи з понад 150 000 підписників у TikTok, чия вітрина магазину на Amazon названа «Кращим творцем».
Amazon розширює компанію Haul, яка покладається на товари від китайських продавців, попри те, що ця практика піддається пильній перевірці з боку президента Дональда Трампа . Раніше цього місяця Трамп призупинив , а потім відновив правило de minimis, яке дозволяє експортерам безмитно доставляти пакунки вартістю менш як 800 доларів США.
Очікується, що цю лазівку знову закриють, коли Міністерство торгівлі та митники запровадять системи для обробки та збору тарифів на мільйони мінімальних пакетів, які щодня надходять до США. Значна частина цих пакунків походить з Китаю.
У інтерв’ю Bloomberg Television Джессі запитали про перевірку de minimis . За його словами, у Amazon є «певна кількість товарів, які доставляються таким чином» для Haul, але, швидше за все, менше, ніж у китайських компаній електронної комерції, таких як Shein і Temu.