/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F6752604c74ed0d38b7c4c15a48fb2949.jpg)
Food&NonFoodMaster: головна бізнес-подія року для ритейлерів, постачальників і виробників
27-28 березня 2025 року відбудеться Food&NonFoodMaster-2025 + Big Trade-Marketing Show-2025. Подія збере понад 1500 учасників, серед яких понад 500 власників і топменеджерів роздрібних мереж України, Європи та країн сусідніх регіонів, провідні виробники та імпортери FMCG товарів.
Про це повідомляють організатори заходу — компанія TradeMasterGroup.
Конференція спрямована на розвиток партнерства між ритейлерами та постачальниками, обговорення трендів та тенденцій розвитку трейд-маркетингу, складання плану з удосконалення роботи власних відділів маркетингу. Мета гостей заходу — перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, знайти нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу.
🎁 Бонус спеціально для читачів АgroРortal.ua: знижка 5% за реєстрації з промокодом «AGROPORTAL5»
- Національна премія Made in Ukraine-2025 і Retail in Ukraine-2025 + BIG TRADE-MARKETING SHOW.
- Виставка товарів FMCG та рішень для бізнесу.
- Понад 120 виробників і постачальників продуктів харчування представлять новинки ринку.
- Експоненти: виробники та дистриб’ютори food, non-food та товарів, учасники суміжних галузей з рішеннями для бізнесу.
- Галерея новинок.
- Відвідувачами будуть виробники продуктів харчування та FMCG товарів, дистриб’ютори, які шукають нові пропозиції, ритейлери, представники HoReCa та підприємці.
- Демонстрація трендових продуктів.
- Можливість знайти партнерів, дистриб’юторів та нових споживачів.
- Столи переговорів між виробниками і мережами. Це формат індивідуальних зустрічей між виробниками та закупівельниками торговельних мереж. Учасники зможуть представити свою продукцію, обговорити умови співпраці та отримати зворотний зв’язок від ключових гравців ринку.
- Більше 35 провідних експертів маркетингу поділяться практичними кейсами, стратегіями та рішеннями для підвищення продажів.
- Обмінятися з іншими постачальниками та ритейлерами позитивним досвідом співпраці.
- Дізнатися свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях.
- На основі доповідей експертів галузі проаналізувати діяльність компанії, щоб йти у ногу із ринком.
- Отримати нові ідеї та інсайти, які можна застосувати практично у своїй компанії.
- Провести переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами.
- Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з партнерами, що вже існують.
- Поліпшити комунікацію та побудувати конструктивний діалог із ритейлерами та дистриб’юторами про співпрацю.
- Познайомитися з кейсами закордонних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля.