/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F7236252bcf914ec0bdea51cc9433b842.png)
На вкладці «Покупки» Google є новий інструмент штучного інтелекту, що пропонує підходящий одяг
Google оголосив про запуск нової функції штучного інтелекту для зображень на вкладці «Покупки», розробленої, щоб допомогти користувачам знаходити предмети одягу, які вони бачать, дозволяючи їм шукати за власними словами. Компанія також розширює свої інструменти для краси та віртуальної примірки AR.
Нова функція «Vision Match» тепер доступна в пошуковій системі мобільних пристроїв для користувачів із США. Це дозволяє покупцям описувати одяг, який вони уявляють, а потім штучний інтелект пропонує ідеї на основі опису, а також найкращі доступні варіанти, які користувачі можуть придбати.
Щоб скористатися цією функцією, введіть ідею в пошуковий рядок і перейдіть до пункту «Не можете знайти?» Створити» або перейдіть на панель ліворуч на вкладці «Покупки» та виберіть «Створити та робити покупки».
Vision Match доступний тестувальникам як експериментальна функція в Labs з 2023 року.
На додаток до цього оголошення Google оголосив, що запускає можливість використовувати свою функцію краси AR з кількома косметичними засобами одночасно. Цього тижня американські користувачі можуть приміряти та купувати різні помади, туші, тіні для повік і підводки від ряду брендів, зокрема ELF, Fenty, Glossier тощо.
Щоб скористатися можливостями доповненої краси, користувачі мобільних пристроїв можуть шукати такі речі, як «м’який гламур», модний макіяж, а потім вибрати «Побачити образи на собі» та «Приміряти», щоб потім віртуально носити нейтральні тіні для повік, рожеві рум’яна, блиск для губ тощо.
Google також розширює можливість віртуальної примірки , яка була представлена в 2023 році, щоб клієнти могли побачити, як одяг виглядає на різних моделях. Тепер покупці можуть візуалізувати штани та спідниці від сотень брендів на реальних моделях у розмірах від XXS до XXL.
від штучного інтелекту та стартапів до космосу, фінтех та IPO — відчуйте карколомні ідеї на п’яти основних етапах, прориви, круглі столи, неперевершені мережі та багато іншого.
З моменту впровадження генеративного штучного інтелекту в Пошук у 2023 році Google постійно вдосконалював свою вкладку «Покупки» за допомогою цієї технології. Наприклад, минулого року на сторінці результатів пошуку вкладка включала підсумок AI , надаючи користувачам ключову інформацію під час пошуку продуктів. Наприклад, під час пошуку зимової куртки Google дає користувачам важливі поради, які слід враховувати перед покупкою на сезон.