MY.UAНовини
Від Domestos до Dove: як Unilever «прокачує» бренди через інфлюенсерів
Від Domestos до Dove: як Unilever «прокачує» бренди через інфлюенсерів

Від Domestos до Dove: як Unilever «прокачує» бренди через інфлюенсерів

Як інфлюенс-маркетинг допомагає показати практичні переваги продукту.

Unilever — транснаціональний гігант із великим портфоліо й помітними маркетинговими кейсами. В Україні компанія залучає всі доступні канали — від телереклами до точок продажу, й окрему увагу приділяє співпраці з блогерами.

Анна Даценко, генеральна директорка сейлзхаусу DiVision, поговорила з Олександрою Ясько, Media & Marketing Communications Lead Unilever Ukraine, про ключові практики та підходи компанії до інфлюенс-маркетингу.

Про стратегію та ефективність

Анна Даценко: Яке головне завдання ви в Unilever ставите перед інфлюенс-маркетингом?

Олександра Ясько: Передусім — покращення іміджу наших брендів. Охоплення і знання ми вибудовуємо більш широкими медіа: це телереклама і діджитал, а от інфлюенс-маркетинг допомагає показати практичні переваги продукту. Наприклад, якщо ми не збираємося активно підтримувати якусь лінійку на телебаченні, але нам потрібно, щоб наш споживач дізнався про продукт, спробував, поділився своїм враженням — ось тоді ми використовуємо інфлюенс-маркетинг.

Анна Даценко: Розкажіть коротко про досвід Unilever в інфлюенс-маркетингу. Як давно ви використовуєте цей інструмент? Для яких брендів?

Олександра Ясько: Активно використовувати інфлюенс-маркетинг ми з нашою командою почали більш як п’ять років тому, під час ковіду. Зараз близько 30% наших брендів мають у своєму міксі цей інструмент. Ми підключаємо блогерів до тих лінійок продуктів, де виходять нові й цікаві бренди. І звісно, там, де аудиторія інфлюенсера збігається з нашою цільовою. Якщо говорити про категорії брендів — то лідирують у нас догляд за обличчям і волоссям, але і побутова хімія теж не відстає.

Анна Даценко: А які критерії ви як рекламодавець використовуєте при виборі блогерів для співпраці? Що для вас важливіше: кількість підписників чи залученість аудиторії?

Олександра Ясько: Головне — чи збігається аудиторія блогера з нашою й наскільки вона залучена (engagement rate) — наскільки люди лайкають, коментують, діляться дописами. Це важливіше, ніж просто велика кількість підписників, адже нам потрібно, щоб аудиторія справді цікавилася тим, що транслює інфлюенсер.

Додатково ми дивимося, щоб найближчим часом блогер не співпрацював із прямими конкурентами наших брендів. І важливо, аби в профілі був не лише суто рекламний контент. Ми прагнемо органічно інтегрувати історію бренду в контент блогера, зберігаючи його унікальний стиль і довіру аудиторії.

Анна Даценко: Які основні переваги цього інструменту ви виокремлюєте?

Олександра Ясько: Почути голос споживача тут і одразу. Це і є основна перевага — що ми можемо напряму контактувати з нашим потенційним споживачем, чути його відгуки й пропозиції.

Анна Даценко: А які основні недоліки інфлюенс-маркетингу? Чи трапляються ситуації, коли блогер надто вільно інтерпретує завдання бренду, виходячи за окреслені рамки? І як ви реагуєте, якщо це відбувається?

Олександра Ясько: Найскладніший момент — втримати контроль над тим, як блогер інтерпретує ідею бренду. Ми маємо чітке позиціювання кожного продукту, проте інфлюенсер може бачити його під власним кутом і «перекреативити». У таких ситуаціях ми проводимо додатковий брифінг: пояснюємо, на які характеристики звертати увагу та чого варто уникати. Наприклад, якщо ми просуваємо шампунь для фарбованого чи пошкодженого волосся, важливо, щоб блогер говорив саме про ці властивості. Не можна розповідати про те, чого продукт не робить, або вигадувати відсутні переваги.

Якщо ситуація не розв’язується, припиняємо співпрацю. Так буває — і це абсолютно нормально.

Анна Даценко: Як ви оцінюєте ефективність інфлюенс-маркетингу? Які підходи використовуєте?

Олександра Ясько: Наша медіакоманда передусім аналізує взаємодію аудиторії (engagement), кількість переглядів і охоплення. Важливо також розуміти, хто саме підписаний на блогера: чи відповідає ця аудиторія портрету нашого споживача. А далі показники медійної ефективності ми перевіряємо безпосередньо через дані, які може надати блогер зі свого кабінету.

Про унікальність українського ринку

Анна Даценко: Чи помічаєте ви нові тренди в тому, як блогери обирають рекламодавців для партнерства? Що зараз найбільше впливає на їхній вибір?

Олександра Ясько: Так, українські інфлюенсери все частіше звертають увагу на соціальну відповідальність бізнесу, з яким вони працюють. Важливою є також позиція компаній щодо війни в Україні та підтримка українців.

Unilever завжди активно долучалася до соціальних ініціатив. З початку повномасштабного вторгнення компанія пожертвувала понад 15 мільйонів євро для надання гуманітарної допомоги українцям та надала 2 мільйони євро на медичну допомогу постраждалим від війни у співпраці з БФ «Незламні» та БФ «Коло».

У 2024 році Unilever завершила продаж свого бізнесу в Росії.

Анна Даценко: Чи є в Unilever глобальні рекомендації, як взаємодіяти з блогерами, чи кожен локальний ринок обирає власні задачі та підходи?

Олександра Ясько: У нас, безумовно, є загальні глобальні рекомендації. Це, наприклад, довгострокова співпраця з інфлюенсерами, коли вони стають амбасадорами бренду, а не просто виконують разову інтеграцію.Тобто існує загальний підхід для всіх брендів Unilever, але кожен локальний офіс адаптує його до своїх цілей та особливостей ринку.

Анна Даценко: Чи бачите ви унікальні особливості українських блогерів у порівнянні з їхніми закордонними колегами?

Олександра Ясько: Мені важко проводити прямі паралелі з іноземними блогерами, бо я з ними не працювала. Проте бачу, що з українськими інфлюенсерами можна робити значно більше інтеграцій, вони гнучкіші й відкритіші до нових підходів.

Анна Даценко: А чи можна назвати Кріштіану Роналду блогером?

Олександра Ясько: Якщо говорити про селебриті на зразок Кріштіану Роналду — це окрема категорія, це радше спортсмени чи зірки, з якими Unilever укладає довгострокові контракти на глобальному рівні. Ми не розглядаємо їх як блогерів у класичному розумінні.

Анна Даценко: Які теми або формати найбільше резонують з українськими споживачами? Зараз, імовірно, у фокусі — підтримка військових, допомога людям, бодипозитив тощо. Як це враховується у вашій компанії? І які формати взаємодії найкраще «заходять» українській аудиторії?

Олександра Ясько: Так, зараз українських споживачів найбільше «чіпляють» соціально важливі теми. Йдеться про підтримку військових, ветеранів, людей з інвалідністю. Це викликає найсильніший емоційний відгук і в інфлюенс-маркетингу, і у власне брендових кампаніях.

Завжди актуальна тема краси й спорту: люди охоче обирають контент про догляд за собою, здоровий спосіб життя, нові спортивні програми. Зрештою, все, що допомагає нам переживати складні часи, підтримує морально й фізично.

Щодо форматів взаємодії, найбільший резонанс викликають розіграші, конкурси та будь-які активності, де споживач може отримати безпосередній досвід продукту: наприклад, виграти набір засобів чи скористатися спеціальною пропозицією в партнерському магазині. Важливо, щоб людина одразу могла «помацати» результат, тобто спробувати продукт і залишити відгук. Це створює додаткову залученість і довіру до бренду.

Про взаємодію бренду і блогера

Анна Даценко: Як ви балансуєте між автентичністю контенту блогера і брендовими повідомленнями? Як уникнути «натягнутої» реклами, коли одразу очевидно, що це промо?

Олександра Ясько: У брифі ми завжди намагаємося визначити лише основні рамки, при цьому блогерові залишаємо простір для власного стилю та творчості. Якщо інфлюенсер точно відчуває бренд, його контент виходить максимально гармонійним із першого ж разу. І для нас це чудово. Якщо ні, проводимо брифінг і виправляємо курс.

Анна Даценко: Чи були у вас випадки, коли співпраця з блогером не виправдовувала очікувань?

Олександра Ясько: Прямо «провальних» не пригадую. Частіше проблеми у компаній можуть виникнути, коли продукт погано представлений на ринку: немає на полиці або його складно знайти. Тут інфлюенсер нічим не допоможе.

Тому ми в Unilever завжди ретельно готуємо ґрунт перед запуском. Ну і робимо все, щоб наші проєкти були успішними: ретельно підбираємо блогерів для співпраці, аналізуємо аудиторію і сумісність із брендом, брифуємо. Якщо всі ці умови витримано, то, як правило, інфлюенсер виконує свою місію, а ми отримуємо бажаний результат.

Анна Даценко: Чи є у вас улюблені приклади співпраці з блогерами, які вразили вас особисто? Що саме виокремлює такі кампанії серед інших?

Олександра Ясько: Я не можу назвати якусь одну найулюбленішу кампанію — у кожен проєкт команда вкладає максимум зусиль, і всі вони по-своєму важливі.

Але якщо говорити про вдалі приклади, то можу згадати нашу велику кампанію з Domestos, де блогерам вдалося з гумором обіграти тему мікробів і бактерій.

Яскравий досвід у нас також був із запуском нашого бренду для волосся Tresemmé в Україні в далекому 2019-му. Ми вийшли на ринок у колаборації з Ukrainian Fashion Week: там блогери дуже органічно відчули концепцію бренду та змогли її передати аудиторії. Результати виявилися чудовими: ми побачили значне зростання впізнаваності та продажів буквально з нуля.

Масштабною була кампанія Dove #ShowUs, присвячена бодипозитиву й самоцінності. У проєкті брали участь інфлюенсери, які справді поділяли цю ідею та підсилювали її своїми історіями, зокрема виконавиця Alyona alyona. Вона стала центральним комунікатором проєкту і яскраво показала, як можна говорити про красу й прийняття себе без стереотипів. Alyona alyona випустила пісню і кліп під цей кампейн «Світ потребує краси» — і ми отримали класне висвітлення і в медіа, і в соцмережах.

Ну і з нещодавнього — це запуск оновленої лінійки крем-гелів для душу Dove, коли блогери «відчули» меседж бренду і пропустили його крізь власний стиль. Вийшло водночас і промоційно, і щиро.

Анна Даценко: Чи були у вас кампанії, де ви використовували лише інфлюенс-маркетинг як основний інструмент? Можливо, при запуску нових продуктів?

Олександра Ясько: Наша команда маркетингу завжди поєднує інфлюенс-маркетинг з іншими каналами. Проте є приклад Simple (бренд для очищення шкіри обличчя), для якого не робили телевізійного просування, а обрали лише диджитал-інструменти, включно з блогерами. Ми залучили більш ніж 20 блогерів під цей проєкт. І так, у цьому випадку вони дійсно відіграли ключову роль у формуванні впізнаваності бренду під час запуску.

Анна Даценко: Чи доводилося вам ризикувати, співпрацюючи з новим або менш відомим блогером? Які результати це давало?

Олександра Ясько: Ми завжди намагаємося оновлювати пул партнерів: до тих блогерів, із якими співпрацювали раніше, додаємо 1—3 нових. Це дає змогу експериментувати й виявляти нові можливості для бренду. Зазвичай жодних проблем не виникає: іноді з новачком доводиться трохи більше попрацювати над контентом, але врешті це лише збагачує результат.

Про нові платформи і майбутнє

Анна Даценко: Наскільки для вас важливо експериментувати з новими платформами (тікток, телеграм) у межах інфлюенс-маркетингу?

Олександра Ясько: Ми переважно використовуємо «класичні» соцмережі — інстаграм і фейсбук. Тікток почали залучати лише торік. Поки що комбінуємо його з інстаграмом. Телеграм наразі не використовували.

Анна Даценко: Як ви оцінюєте майбутнє інфлюенс-маркетингу в Україні? Які головні тренди можна виокремити?

Олександра Ясько: Мені здається, цей напрям стрімко зростатиме. Перш за все, бренди все частіше обиратимуть мікроблогерів та наноблогерів і зосереджуватимуться на довгострокових співпрацях із кількома ключовими інфлюенсерами.

Глобально (і в перспективі — також в Україні) ми бачимо приклад, коли бренд має чітке спрямування: приміром, музика чи геймінг — і шукає інфлюенсерів саме у цій ніші. Блогери створюють вірусний контент, який підхоплюють спільноти, і просування відбувається ніби самостійно завдяки інтересу й залученості аудиторії.

Анна Даценко: А як ви вважаєте, чи може стати блогером персонаж, який створений штучним інтелектом? Чи цікаво було б за таким спостерігати чи співпрацювати?

Олександра Ясько: Поки важко уявити AI-блогера в ролі повноцінного лідера думок — адже тут важливі емоційність і щирість. Але не виключаю, що в майбутньому це набуде нових форм.

Анна Даценко: Чи траплялося, що блогер пропонував ідеї, які перевершували ваші очікування? Можливо, був випадок, коли інфлюенсер продемонстрував несподівано високий рівень креативу?

Олександра Ясько: Приємні сюрпризи трапляються. Особливо вражає, коли невеликий наноблогер, який цінує співпрацю з великим брендом, пропонує щось зовсім нестандартне і готовий докласти додаткових зусиль. Це буває справжнім вау-ефектом, коли ми бачимо, що людина з меншим охопленням створює якісний контент, який може конкурувати з роботою великих інфлюенсерів.

Анна Даценко: А як ви загалом ставитеся до залучення мікроінфлюенсерів та наноблогерів?

Олександра Ясько: Я бачу в них великий потенціал — передусім через їхню нативність і вірусність. Якщо мікро- чи наноблогери щиро відчувають бренд, їхні дописи виглядають максимально природно й можуть викликати значний резонанс, коли спільноти починають активно обговорювати чи поширювати цей контент. Для великих брендів це справді перспективна тактика, адже залученість і довіра до таких блогерів часто значно вищі, ніж у тих, хто має величезну, але менш активну аудиторію.

Анна Даценко: А яка команда потрібна, щоб працювати з великою кількістю дрібних блогерів? Адже кожному з них треба приділити час: провести брифінг, зустрічі тощо.

Олександра Ясько: Коли йдеться про масштабну роботу з інфлюенсерами, власних ресурсів компанії зазвичай не вистачає, адже ми не можемо нескінченно розширювати штат. Тому ми залучаємо партнерські агенції, які беруть на себе організаційні завдання: від пошуку потрібних блогерів до погодження контенту й контролю дедлайнів. Загалом по всіх медіа ми співпрацюємо з агенцією Initiative (Razom Group). Саме по роботі з блогерами є ще і DiVision. Усі разом ми вже кілька років напрацьовуємо ефективні рішення й довіряємо одне одному.

На глобальному ж рівні в Unilever є люди, які відповідають за стратегію в інфлюенс-маркетингу й формують загальний вектор. А локальні команди, подібно до нашої в Україні, реалізують ці підходи через партнерів, адаптуючи їх до специфіки ринку. Така взаємодія дозволяє тримати руку на пульсі й успішно керувати великими проєктами, навіть якщо вони передбачають одночасну роботу з великої кількістю мікро- чи наноблогерів.

Анна Даценко: Що є вирішальним для побудови ефективної комунікації між брендом і агенцією, яка організовує інтеграцію?

Олександра Ясько: Важливі три речі:

  1. Експертність і розуміння бренду. Агентство має глибоко розуміти місію та цінності компанії, щоб підбирати релевантних блогерів і пропонувати ідеї, які пасуватимуть бренду.
  2. Оперативність і гнучкість. Потрібно вміти відгукуватися на актуальні тренди та події. Агентство, яке тримає руку на пульсі ринку блогерів, завжди знатиме, хто наразі актуальний, а хто вже «зашкварився» чи втратив довіру аудиторії.
  3. Довгострокова співпраця. Коли ви співпрацюєте протягом тривалого періоду, зникає бар’єр між клієнтом і підрядником. Ми в Unilever дуже цінуємо партнерів, із якими працюємо роками, й можемо довіритися їм в усьому: починаючи від брифування блогерів і закінчуючи контролем якості контенту й дотриманням брендбуку. Тому тут я хочу особливо подякувати команді Initiative і команді DiVision, які розуміють нас із півслова.

Анна Даценко: Останнє питання. Які поради ви могли б дати українським компаніям, які ще вагаються щодо інфлюенс-маркетингу?

Олександра Ясько: Поради у мене дві. По-перше, починайте, не вагаючись! Українським компаніям працювати з блогерами набагато легше, бо вони не мають жорстких глобальних обмежень чи суворих брендбуків. Це дає більше свободи у виборі форматів, тематик та експериментів.

По-друге, не намагайтеся закрити весь напрямок власними силами, адже це потребує спеціалізованих знань і дуже великих ресурсів. Якщо у вашій компанії немає достатньої експертизи, краще знайдіть досвідчену агенцію, чітко сформулюйте перед нею завдання і контролюйте ключові показники ефективності. Такий підхід буде значно економнішим і дасть кращі результати.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Google добавляет режим искусственного интеллекта для поисковой системы
Корреспондент
2025-03-06T18:24:27Z
Следующая Call of Duty – только для новых консолей: инсайдеры намекают на новую Xbox
Знай
2025-03-06T17:51:52Z
Приносит двойную пользу: создана необычная солнечная панель, пропускающая свет
Фокус
2025-03-06T17:27:09Z
Студент прошел техническое интервью в Amazon с помощью ИИ и получил оффер — теперь хочет бросить университет
ITC
2025-03-06T17:07:04Z
В Бухаресте начинается турнир по Dota 2 с призовым фондом $1 млн
Корреспондент
2025-03-06T16:54:10Z
В Патагонии обнаружили нового динозавра
Корреспондент
2025-03-06T16:40:35Z
В 10 раз дороже, чем Starlink: эксперт назвал единственную альтернативу интернета для ВСУ
Фокус
2025-03-06T16:21:28Z
Тут посолить, а тут - поперчить: в видеоигры ученые смогли добавить вкусы
Знай
2025-03-06T15:51:43Z
Ученые могли найти гены для выращивания более крупных и сочных томатов
Лига
2025-03-06T15:42:03Z
Россиянам стало проще попасть в Европу: в чем причина
Comments UA
2025-03-06T17:30:55Z
Как родители разрушают самооценку своего ребенка: объяснение психологов
TSN
2025-03-06T16:06:46Z
Без шансов: знаки зодиака, дружба между которыми обречена
Marie Claire
2025-03-06T16:01:52Z
Невероятные идеи для подарков любимой на 8 Марта: как удивить любимую
Comments UA
2025-03-06T15:03:30Z
Эффект Дидро: как мы становимся заложниками своих покупок
Marie Claire
2025-03-06T15:00:46Z
Как сделать сухие крабовые палочки сочными и нежными: полезный кулинарный трюк
TSN
2025-03-06T14:06:22Z
Ученые разработали идеальный рецепт блинов: потребуется всего три основных ингредиента
Фокус
2025-03-06T13:42:06Z
Детокс от цифрового мира: насколько помогает воздержание от соцсетей нашему здоровью
Фокус
2025-03-06T12:51:48Z
Как приготовить стейк сочным и мягким с легкой корочкой
Знай
2025-03-06T12:51:39Z
Под Киевом загорелся масштабный пожар: что известно
TSN
2025-03-06T18:21:21Z
Спасатели-верхолазы спасли двух рыбаков, провалившихся под лед
Комсомольская правда
2025-03-06T17:34:26Z
Бегство не спасло: из Латвии экстрадировали украинца
Comments UA
2025-03-06T17:21:41Z
Количество жертв удара по Кривому рогу возросло до пяти - в больнице скончалась женщина
Комсомольская правда
2025-03-06T17:21:06Z
Под Киевом вспыхнули масштабные пожары
Корреспондент
2025-03-06T16:51:53Z
В пригороде Киева масштабный пожар: огонь приближается к домам
Comments UA
2025-03-06T16:42:58Z
"Работник года", которого не существовало: HR-менеджер придумал, как получить миллионы
Фокус
2025-03-06T16:21:35Z
Ракетный удар по гостинице в Кривом Роге: рассказы очевидцев и что известно о погибших
TSN
2025-03-06T15:51:51Z
"Врачи буквально собирали по частям": что известно о погибших от ракеты РФ в Кривом Роге
Фокус
2025-03-06T15:36:45Z
Полесье в голевом матче обыграло Черноморец и приблизилось к лидерам УПЛ
Корреспондент
2025-03-06T13:09:28Z
Промоутер назвал стадион, где может пройти реванш Усик - Дюбуа
Корреспондент
2025-03-06T13:06:04Z
Игрок сборной Украины травмировался накануне матчей национальной команды
Корреспондент
2025-03-06T11:06:27Z
Экс-тренера "Шахтера" на 9 месяцев отстранили от футбола: за что его наказали
TSN
2025-03-06T11:06:19Z
Бундеслига: расписание и результаты матчей 25-го тура чемпионата Германии по футболу, турнирная таблица
TSN
2025-03-06T10:36:42Z
WBA назвала обязательного соперника Пулева - это непобежденный британец
Корреспондент
2025-03-06T10:27:48Z
Поединок за бутерброд с колбасой и пиво: Усик согласился на спарринг с Лебигой, детали
Фокус
2025-03-06T10:27:15Z
Россияне хотели большими деньгами переманить звездного футболиста
ZN UA
2025-03-06T10:01:53Z
Названа новая дата боя Мартин Баколе - Эфе Аджагба
Корреспондент
2025-03-06T09:45:18Z
Фіндиректорка «Метінвесту» ввійшла до п’ятірки кращих у країні
AgroNews
2025-03-06T18:22:24Z
Залужный назвал потери Украины в войне критическими
ZN UA
2025-03-06T18:00:24Z
Исчезнут ли воздушные тревоги перед обстрелами: эксперт предупредил о новой угрозе
TSN
2025-03-06T17:06:57Z
Российские оккупанты понесли невиданные потери с начала 2025 года: Сырский озвучил детали
Comments UA
2025-03-06T16:27:35Z
Теплые весенние дни: синоптик рассказала, сколько продержится потепление
ZN UA
2025-03-06T15:58:07Z
ВСУ дронами пробивали лед на реке Оскол, чтобы РФ не перебрались на другой берег
Фокус
2025-03-06T15:57:09Z
Японія зацікавлена в імпорті української агропродукції для ресторанів
AgroNews
2025-03-06T15:22:03Z
Операторы дронов показали меткие удары по врагу на Покровском направлении
TSN
2025-03-06T15:18:46Z
Коррупция в Киеве вечна: что мешает навести порядок в столице
Comments UA
2025-03-06T15:03:36Z
"Могло бы исполниться 78 лет": Вакарчук трогательно вспомнил своего отца/Лидер группы "Океан Эльзы" поделился в сети сокровенным
Апостроф
2025-03-06T16:54:16Z
Верку Сердючку с бэндом не выпустили за границу: в команде артистки прокомментировали
TSN
2025-03-06T16:06:50Z
Фиктивный роман с участницей "Холостяка" и женитьба на пиарщице: что известно о личной жизни Виталия Козловского/Сейчас певец любящий муж и счастливый отец
Апостроф
2025-03-06T16:00:49Z
Бывшая Канье Уэста рассказала, почему он "раздевает" своих девушек
Фокус
2025-03-06T15:36:56Z
Скандал с "Белоснежкой": премьеру сказки отменяют из новой политики Белого дома
Фокус
2025-03-06T15:12:17Z
Вместо Ефросининой Нацотбор на "Евровидение-2025" могла вести другая ведущая: кто она/Кому предлагали стать ведущей отборочного концерта
Апостроф
2025-03-06T14:54:24Z
«Старая потрепанная ондатра!»: певец Козловский получил от офицера Вооруженных сил
Апостроф
2025-03-06T14:30:53Z
Наталья Водянова вернулась на подиум — открыла и закрыла показ Stella McCartney
Marie Claire
2025-03-06T14:30:44Z
Жуткий олень охотится на людей в трейлере фильма ужасов "Бэмби: Расплата"
GameMag
2025-03-06T14:28:58Z
"Пакет раненого": первую группу из содержимого военные начнут получать уже с лета
Апостроф
2025-03-06T18:12:20Z
Выжженный участок земли купили за 1 миллион долларов: в чем его особенность
Фокус
2025-03-06T18:06:50Z
Определили категории: кому предоставят отсрочку, а кто должен пойти в ТЦК
Знай
2025-03-06T18:06:23Z
Массовая гибель военных на полигоне Новомосковский: комитет ВР выяснит, были ли турникеты для спасения раненых
Апостроф
2025-03-06T17:54:29Z
Апреля ждать не будут: сотни тысяч украинцев останутся без отопления
Знай
2025-03-06T17:36:53Z
Участницу протеста возле КГГА оштрафовали на 85 грн за раздевание во время акции против домогательств
Комсомольская правда
2025-03-06T17:24:17Z
Пенсия по наследству: как оформить выплаты родственникам умершего старика
Знай
2025-03-06T17:21:17Z
Трудоустройство во время мобилизации: откажут ли в работе без решения ВЛК
Знай
2025-03-06T17:06:03Z
Катастрофа под Покровском: Z-военкоры жалуются на тактику ВСУ
Новости Украины
2025-03-06T16:36:53Z
Названа главная привычка, которая "убивает" простату
Comments UA
2025-03-06T18:12:19Z
"Стало еще дороже": украинцы не заметили обещанного "удешевления" лекарств в аптеках
Апостроф
2025-03-06T17:30:00Z
Интервальное питание: что это да поможет ли оно похудеть
Знай
2025-03-06T16:51:27Z
Эта невинная привычка убивает здоровий сон
Comments UA
2025-03-06T14:36:40Z
Приправа, которую употребляют каждый день, приводит к раку желудка
Comments UA
2025-03-06T13:48:56Z
Мужское бесплодие стало предвестником рака: ученые связали с ним развитие онкологии
Фокус
2025-03-06T13:30:42Z
Симптомы менопаузы выявили опасность: они оказались предвестниками серьезного заболевания
Фокус
2025-03-06T12:30:51Z
Инновационное оборудование для хирургии: «ОХМАТДЕТ» получил новую систему THOMPSON
Политека
2025-03-06T12:03:43Z
Польза хурмы и почему ее следует чаще употреблять зимой
Знай
2025-03-06T11:51:36Z
Нужно ли как можно быстрее менять доллары на евро: что говорят в НБУ о смене главной валюты
Comments UA
2025-03-06T17:27:00Z
Франция будет обогащать уран для АЭС Украины до 2040 года
Корреспондент
2025-03-06T17:15:25Z
Запасы уже истощены: каких цен ожидать на стратегический продукт украинцев
TSN
2025-03-06T17:06:43Z
НБУ повысил учетную ставку до 15,5%, чтобы замедлить инфляцию
Лига
2025-03-06T17:00:31Z
Китай будет импортировать из Украины дополнительные товары
Корреспондент
2025-03-06T16:33:28Z
В Интерпайпе рассказали, как собираются увеличивать продажи пассажирских колес в страны ЕС
Апостроф
2025-03-06T15:45:11Z
Украина без финансирования США: что поможет украинцам выжить
Comments UA
2025-03-06T15:36:26Z
МВФ по просьбе Украины даст меньше денег
Корреспондент
2025-03-06T15:04:07Z
Посадовиця з держреєстру прикарманила собі комунальну землю вартістю понад 3 млн грн
AgroNews
2025-03-06T14:24:34Z
Эти знаки Зодиака в марте купят автомобиль: кто среди счастливчиков
Comments UA
2025-03-06T17:09:45Z
Назван лучший женский автомобиль 2025 года
Фокус
2025-03-06T16:16:21Z
Раритетное американское авто 60-х простояло 30 лет в гараже
Фокус
2025-03-06T15:51:41Z
В Украине упал спрос на подержанные авто
Корреспондент
2025-03-06T10:42:41Z
Для украинских дорог: General Motors показали брутальный электропикап на 1100 сил
Фокус
2025-03-06T10:36:51Z
Цена $13 750 и запас хода 520 км: презентован недорогой электромобиль BYD
Фокус
2025-03-06T09:45:19Z
Украинцы стали покупать меньше авто с пробегом: какие модели популярны
Фокус
2025-03-06T09:00:01Z
Электрический аналог Volvo XC60 показали за год до презентации
Фокус
2025-03-06T07:42:49Z
В Украине изменили правила для водителей: кто может ездить на чужом автомобиле без последствий
Знай
2025-03-06T06:51:49Z
Украинских беженцев могут депортировать: какое решение готовит Трамп
Comments UA
2025-03-06T18:21:21Z
Главенство в "Рамштайне" взяли Германия и Британия, соберется менее чем через месяц
Лига
2025-03-06T18:18:40Z
Путин высказался об уступках на переговорах: Трампа выставили "вашингтонским мечтателем". ВИДЕО
Новости Украины
2025-03-06T18:18:21Z
В Германии рассказали, когда может состояться следующий "Рамштайн"
Европейская правда
2025-03-06T18:12:12Z
Страны МАГАТЭ совместно осудили оккупацию Россией ЗАЭС
Корреспондент
2025-03-06T18:03:14Z
Кто эта таинственная женщина рядом с Илоном Маском: она сидела в Конгрессе во время речи Трампа
Comments UA
2025-03-06T17:49:21Z
Когда Путин решил изменить мировой порядок: Залужный назвал поворотную точку
TSN
2025-03-06T17:36:28Z
"Кнут и пряник" против Украины и России — Келлог ответил, как США будут готовить переговоры
TSN
2025-03-06T17:36:04Z
Для Зеленского и Путина это будет неожиданно: чего хочет достичь Трамп
Comments UA
2025-03-06T17:27:33Z