/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fce9fd3d8b7541d27429fa2d7ca5291d5.png)
Нафтогаз пояснив, чому у платіжці жителыв Киэва може з’явитися борг: "Виправлення таких ситуацій потребує часу"
У газопостачальній компанії "Нафтогаз" попередили клієнтів про можливість появи боргу в платіжці через неправильне оформлення оплати, повідомляє Politeka.net.
Про це йдеться у компанії. Там уточнили, що виникнення такої ситуації часто пов’язане з порушенням певних правил.
Як пояснили в "Нафтогазі", однією з найпоширеніших причин боргу є помилка в унікальному особовому рахунку клієнта. Навіть якщо платіж був здійснений, через невірно вказані дані система може не зарахувати його правильно.
Щоб уникнути цієї проблеми, необхідно:
- перевіряти правильність особового рахунку перед оплатою;
- звіряти його з попередніми квитанціями;
- уважно вводити реквізити під час оплати через касу або термінал;
- використовувати офіційні банківські сервіси, які автоматично підтягують правильні дані.
У разі помилки кошти можуть бути зараховані із затримкою або навіть потрапити на чужий рахунок. Виправлення таких ситуацій потребує часу та звернення до служби підтримки або банку.
У "Нафтогазі" наголосили, що ретельна перевірка реквізитів перед оплатою – це запорука правильного та своєчасного зарахування платежу.
"Виправлення таких ситуацій потребує часу, а інколи — додаткових звернень до служби підтримки чи банку. Пам'ятайте: контроль перед оплатою — гарантія своєчасного надходження коштів!" — додали у Нафтогазі.
Останні новини України:
Нагадаємо Politeka писала, Тарифи на комунальні послуги: стало відомо, що може подорожчати.
Також Politeka писала, Тариф на воду підвищили, проте не для всіх: кому доведеться платити за новою ціною.