Telegram запровадив платні повідомлення для власників преміум-акаунтів
Месенджер Telegram випустив оновлення, яке дає змогу власникам преміум-акаунтів встановити плату за вхідні повідомлення для тих, кого немає в їхньому списку контактів.
Про це повідомила пресслужба застосунку.
«Якщо вам часто пишуть у Telegram, ви можете зробити відправку повідомлень платним для користувачів, яких немає у вашому списку контактів», — зазначили розробники.
У такому випадку повідомлення потрібно оплатити внутрішньою валютою месенджера — «зірками», які потрібно купувати. Налаштувати платні вхідні повідомлення можна також у групах, зокрема для коментарів у каналах.
«Для власників груп це ще один спосіб монетизувати свої спільноти та заробляти зірки, підтримуючи при цьому більш змістовне спілкування між учасниками», — заявляють у Telegram.
Налаштування дозволяють робити винятки з цих правил.
Зірками, отриманими за вхідні повідомлення, можна оплатити преміум-підписку в Telegram. Також їх можна вивести за допомогою платформи Fragment, отримавши натомість винагороду. Її, зі свого боку, можна використовувати для купівлі реклами в Telegram, колекційних подарунків у блокчейні TON та інших цілей.
Крім цього, тепер у чаті з користувачем не зі списку контактів під час початку листування відображатиметься інформація з базовими даними про нього. Наприклад, країна, визначена за номером телефону, спільні групи, якщо вони є; дата реєстрації в Telegram і приблизний час, коли востаннє оновлювалися імʼя користувача або фотографія профілю.
Це допоможе користувачам розпізнати шахраїв або ж, навпаки, переконатися в надійності співрозмовника, перш ніж відповісти.
Нагадаємо, що у січні месенджерTelegram запустив низку нових функцій, зокрема верифікацію через сторонні організації та можливість перетворювати подарунки на NFT.
Фото: Ivan Radic / Flickr
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.