MY.UAНовини
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Нескромність цього електричного хетчбека робить MG4 Xpower цікавим варіантом для розгляду, а свіженька топова комплектація додає гостроти до практичності.

Повільно їздити на автівці, яка здатна за 3,8 секунди розігнатись до 100 км/год дуже важко. Здається цей Xpower швидше за Volkswagen ID.4 GTX і навіть за Audi E-Tron. І навіщо такому компактному хетчбеку стільки спритності? Ця думка не полишає весь час, поки спілкуєшся з MG4 Xpower. Потужність в 435 к.с., два електродвигуни, крутний момент 600 Нм — це скоріше показники спорткара або могутнього позашляховика. Тільки в цьому «підігрітому» хетчбеку немає ані першого, ані другого.

Насправді це навіть не заряджена версія, а лише особлива топова комплектація звичайного електричного MG 4, який вже багато шуму наробив на ринку Європи та України. Британсько-китайський хетч за продажами тримається поряд з VW ID3 та ID4, і значно випереджає BMW iX1 та інших європейців. І не в останню чергу завдяки поєднанню приємної ціни в сукупності з практичністю, економічністю та цікавим дизайном. Гадаю поява повнопривідної «кулі» повинна була додати «перцю», підштовхнути продажі та принудити виробників вивалити на ринок «заряджені» версії. Але це тільки якщо такий формат виявився б затребуваним і сподобався споживачам.

Цікаво, що ім’я Xpower не нове для MG і його дістали з надр історії. Ми могли його зустрічати у 2003-2008 роках — це було спортивне купе MG XPower SV, яке стало відповіддю на появу спорткара TVR T350C від іншого британського бренду. XPower SV побудували на базі De Tomaso Biguá (Qvale Mangusta) і трансформували в нішевого конкурента Porsche 911. Під капотом був V8 об’ємом 4601 см³ та потужністю 320 к.с. від Ford Modular. Максимальна швидкість складала 265 км/год, а розгін до 100 км/год купе долало за 5,4 секунди.

Сучасний MG Xpower, втратив всі свої преференції разом з гуркотом V8 під капотом, але запропонував нові рекордні показники потужності та динаміки. Розгін став тихим та швидшим на дві секунди, ніж в моноприводній версії, а максимальну швидкість піднято зі 140 км/год до 200 км/год. І тільки ім’я залишилось на згадку про минулі часи.

Зміст

  • 1 Друге життя Xpower
  • 2 Декілька свіжих рис
  • 3 Вдавана скромність
  • 4 Висновки та позиціювання
  • 5 Технічні характеристики MG4 Xpower

Друге життя Xpower

Дивно, але і в поведінці він не нагадує пращура, на жаль. Наш MG4 Xpower оснащено двома електродвигунами PMSM потужністю 204 к.с. (передній) та 231 к.с. (задній). Здебільшого продуктивний саме задній двигун, а передній підключається за необхідністю. Тож, якщо увімкнути режим Eco, то рухатись ви будете виключно на задньому приводі, поки не вдавите акселератор глибше.

Спецпроєкти

Задній двигун має електронний диференціал, а інтелектуальне керування розподіляє крутний момент між усіма чотирма колесами. Плюс в цій версії встановили більш жорсткі стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори стали більш пружними, зробили дискові гальма (345 мм) з усіх боків вентильованими. Загалом жорсткість підвіски збільшилась на 25%. Що виправдовує такий стрибок ціни з $24 000 до $35 000.

А газувати тут дуже хочеться, адже такий запас спритності пробуджує азарт, як мінімум, під час старту на світлофорах. І тут вам мало знайдеться рівних, тож з радістю залишайте позаду BMW, Audi або навіть Porsche. Головне не забуватись і встигати скинутись до перевищення швидкісного режиму. І так, інші електромобілі точно за вами не стигнуть, бо зараз на ринку мало тих, хто може виїхати «сотню» менше ніж за 3,5 секунди, а тих, хто може ви точно помітите: це Porsche Taycan Turbo S (2,8 с), Tesla Model S Plaid (2,1 с), Audi RS e-tron GT (3,3 с) або NIO ET7 (3,9 с).

Непогано лякати потужним стартом і пасажирів, нирки яких буде вдавлювати в крісло під час розгону і здаватиметься, що серце вистрибнуло в багажне відділення. Тільки в цей момент ще й смартфон вилетить слідом з бездротової зарядки в центрі, бо жодних обмежень там не передбачено, добре, що впаде він тільки після гальмування, тож встигне долетіти до заднього дивану.

Спецпроєкти

Однак швидка їзда на MG4 Xpower протипоказана тим, хто не дуже знається на екстремальному водінні. Налаштування трохи підкачали. Електричка плаває на дорозі і її доводиться ловити та спрямовувати вже після досягнення 120 км/год. Аеродинаміка, коротка база в парі з кліренсом в 150 мм, відсутність адаптивної підвіски, чітких налаштувань керма робить небезпечним будь-які спроби імітувати спортивну їзду чи триматись курсу під час маневрів. Режим Sport хоч і додає керму гостроти, а акселератор більше чутливості, тільки все одно цього не вистачає щоб тримати зчеплення з дорогою та повний контроль над машиною.

Для тих, хто хоч трохи розуміється на “заряжених” моделях цей хетч точно не потрапить в рейтинг. Навіть в звичайному VW Golf керування більш чітке та приємне поряд з MG4, вже не кажучи про Golf GTI. Здається, що задумка була цікава, але не доведена до досконалості. З корисного тут може тільки повний привід та режим Snow, що буде допомагати втримати машину на слизькій дорозі. А допомога з таким крутним моментом точно потрібна. Бо з цією шаленою потужністю можна закопатись швидше ніж встигнути зробити вдих.

Неймовірно, але є тут режим трекової їзди, який дозволяє визначати швидкість кола. Також доступний і «Лаунч контроль» для швидкого старту, коли автівка мобілізує всі ресурси аби надати максимальну потужність миттєво.

Так, MG4 Xpower здатний їхати весело, хоч і не довго в такому темпі. За даними виробника хетчбек повинен проїжджати 385 км на одній зарядці. При моїх веселих стартах витрата енергії складала більше ніж 22 кВт*год, але середній показник падав до 18,7 кВт під час рівномірної їзди. Це непогані цифри, як на такий потужний електромобіль з вагою в 1,8 тонни. Тож одного заряду вам точно вистачить на 320 км, а в економному режимі на всі 350 км. Не останню роль в таких показниках відіграє і тепловий насос, який бере на себе відповідальність за клімат в салоні. Тож навіть при скрутних показниках залишку кілометрів можна розслабитись та насолоджуватись комфортом, зосереджуючись лише на манері їзди.

Батарейка в 64 кВт/год представляє собою літій-нікель-марганцево-кобальтовий блок (NMC), який має рідинне охолодження та попередній підігрів в холодну пору року. До того ж це одна з найтонших батарей — до 110 мм, що дозволила зберегти максимально простір в салоні та в багажному відділенні.

Все. На цьому різниця між комплектаціями закінчується і в усьому іншому Xpower поводить себе, як звичайний електричний хетчбек. Все так само працює MG Pilot з доволі різкою поведінкою керма під час утримання в смузі руху та в режимі адаптивного круїз-контролю, але м’якими мелодійними попередженнями. Непогано електричка тримає курс та відстежує навколишню обстановку. В цьому MG виявляються одними з найкращих. Тільки б ще й камери заднього огляду встановили кращої якості, адже це не така дорога опція і в Marvel R у них з цим все набагато краще.

Декілька свіжих рис

В MG 4 Xpower мало що взагалі натякає на спритність. Ну може тільки помаранчеві супорти виділяються та специфічний матовий зелений колір Hunter Green, що залишиться особливим тільки для нашого тестового авто, бо більше таких не буде. Його було створено саме для цієї версії. Сподіваюсь він залишиться в доступі хоча б в якості опції, бо виглядає хетч в зеленому неймовірно стильно.

Чому супорти помаранчеві? Знайшла кілька пояснень цього. По-перше, китайці могли просто позичити ідею в таких іменитих виробників спорткарів, як Lamborghini та McLaren. По-друге, помаранчевий в Китаї символізує енергію, амбіції та процвітання ну і плюс нестандартно виділяє електромобілі серед інших. А може все разом. В будь-якому випадку це точно привертає увагу.

Здається, мені вже потрапляли раніше на очі такі стильні MG ще в перший захід бренду на ринок України десь у 2010-му. Тоді це був MG 3 Cross. Він вражає і досі, хоча минуло більше ніж десять років. А ця «четвірка» має хитрий прищур косооких фар, звужений передок, стрімкий профіль, важку корму, яку прикрасили виліпленими з різних форм імітаціями спойлерів. Відчувається, що дизайнери попрацювали добре, хоча іноді здається трохи загрались в футуристичність.

Може спойлери все ж таки і відіграють свою роль в прижимній силі, хоча в нашому випадку це скоріше елементи дизайну та аеродинаміки. Якщо верхній ще віддалено нагадує спойлер, хоч і має вигадливу форму, то центральна висунута частина зроблена зі скла та чорного пластику і прикрашена орнаментом з діодних смуг, що поєднують задні ліхтарі та ввечері створюють неповторну підсвітку.

Доповнює стрімкий образ чорна спідниця кузова з пластику та декоративні елементи. Плюс двоколірне забарвлення, коли чорним пластиком виділено лише деталі та стійки. Хетч виглядає меншим, ніж є насправді саме завдяки такому поєднанню. А виділити топовий двомоторний Xpower серед інших версій можна не тільки помаранчевими супортами, але і за зміненими 18-дюймовими дисками, а також шильдиком позаду.

Вдавана скромність

В салоні ще менше натяків на те, що MG 4 Xpower дійсно потужний спринтер. Точніше жодних, окрім червоної прострочки та накладок на педалі. А ось про топову комплектацію каже алькантара, в якості вставок на кріслах, консолі та дверних картах. Все інше те ж саме: сенсорний екран в центрі на 10, 25 дюймів, де знаходиться більшість налаштувань, цифрова приладова панель на 7 дюймів з єдиним виглядом, але вибором інформації з бортового комп’ютера.

Підключення смартфона до системи Apple CarPlay та Android Auto дротове. Зарядка ж для телефону бездротова в центрі на випнуттій зоні, а ось під нею здається дизайнери щось наплутали: бо виходи для гаджетів настільки скрито, що доведеться майже лягти на підлогу, щоб підключити туди щось. А підсклянники поряд з ними взагалі роблять користування і тим, і іншим не зручним та досить дратуючим. Просто б поміняли місцями центральний простір для зберігання та підсклянники і все було б досконально.

Досконалості заважають і глюки самої медіасистеми. За тиждень тест-драйву підключити смартфон повноцінно так і не вдалось. То він не бачить його, то втрачає з’єднання. Заміна кабелю ненадовго допомогла, тож зайвий раз відключати смартфон не варто.

Здається фішкою буде безключовий доступ до авто та безконтактний запуск двигуна. Майже Volvo, тільки б працювало так само, але ні. Замикати автівку необхідно, щоб вона вимкнулась, на відміну від Volvo, а швидкість рухів «впригнув та поїхав» не завжди вдається: машина явно не завжди хоче одразу рушити і ще думає чи варто дозволяти вам вмикати передачу. Тож доводиться декілька разів натискати гальма, щоб вона тебе нарешті зрозуміла, а також не забувати пристібатись.

Всі ці недоліки забуваєш, коли озираєшся. Архітектура розроблена круто. Дуже багато повітря та велика зона оглядовості. Простір наче зачарували настільки тут його багато. Крісла мають широкі налаштування, вмоститись дуже легко, а попереду ноги можна навіть витягнути. Переднє торпедо трохи піднято, а по салону багато дрібних кишень та ніш для зберігання. Позаду залишили максимально можливий простір для ніг та голови пасажирів і наче б то нічого не заважає. Є тут і виводи для зарядки. І взагалі в MG4 є вбудований інвертор, який дозволяє заряджати будь-які гаджети.

Багажник пропонує 363 літри, що далеко не найкращий показник серед конкурентів, в тому ж VW iD3 — 385 літрів. Якщо ж скласти крісла можна отримати 1177 літрів. Під підлогою є додатковий простір для невеликих інструментів. А ось запасного колеса тут вже не буде, як і в багатьох інших електромобілях. І попереду буде лише місце для агрегатів і жодного простору для зберігання.

Тільки не забувайте, що цей електромобіль може навіть слугувати чарджером для будинку і віддавати енергію в мережу. Цікава функція, правда підтримувати можна буде лише роботу світла та гаджетів, проте вистачить ненадовго. Однак така можливість вже плюс.

Зарядка MG4 Xpower ніяких особливостей теж не має. Він здатен поповнювати енергію з потужністю до 140 кВт, що доведе заряд з 10 до 80% за 35 хвилин. На наших станціях з потужністю 50-100 кВт доведеться витрачати десь годину. Від Type 2 потужністю 11 кВт хетчбек зарядиться за 6 годин. Якщо ж заряджати машину від звичайної мережі, то це займає близько 20-24 годин. І коли ти маєш приватний будинок, доведеться майже постійно тримати авто на подовжувачі. Хоч і в сумі це буде дешевше ніж користуватись станціями чи платити за бензин.

Висновки та позиціювання

Весь час тест-драйву мене цікавило питання на кого ж орієнтується виробник, випустивши цього спринтера на волю? Хто може бути його цільовою аудиторією? Міленіали? Навряд чи їх зацікавить можливість передавити на акселератор та втратити 20 км запасу ходу. Вони скоріше оберуть більш спокійні версії того ж MG4 з пробігом майже 435 км та вартістю на $10 тис. менше.

Тож Xpower орієнтується на більш молодіжну аудиторію, яка любить вражати однолітків ефектною зовнішністю та приттю. Купуєш електричку за $35 тисяч і розповідаєш, що твій електромобіль їде швидше за Tesla та навіть базові версії Porsche 911.

І це у випадку, якщо не сподобається Volvo EX30, який має схожі характеристики та розміри, однак більш досконалий у керуванні та в роботі всіх систем. Хоча в топовій комплектації буде на пару тисяч доларів дорожче. Не відстане і Tesla Model 3, яку обирають частіше, однак там і прайс буде вдвічі більший. Якщо озирнутись на VW ID3, то на нашому ринку це виключно китайські версії, вибір яких більш схожий на гру в рулетку: якщо пощастить, то отримаєш непоганий електромобіль, а якщо ні — неоціненний досвід спілкування з китайським автопромом.

Однак і MG теж має китайске коріння, скажете ви, тільки підкріплене ореолом британського бренду та офіційним сервісом від «Віннер Автомотів» з гарантією на 7 років або 150 тис. км. Це не робить його більш європеїзованим, але додає трохи впевненості. Тим паче, що бренд вже має гідні відгуки в Європі та у нас, а електрички у них завжди виходили краще.

Тож MG4 Xpower — зручний, економний автомобіль, який легко заряджається з понеділка по п’ятницю, а також викликає посмішку та насолоду під час водіння у вихідні.

ПЛЮСИ: динаміка, дизайн, стильний інтер’єр, простір в салоні.

МІНУСИ: шумоізоляція, керування, курсова стійкість, відгук медіасистеми.

Технічні характеристики MG4 Xpower

Кузов, тип Хетчбек
Габарити (ДхШхВ), мм 4287/1836/1516
Колісна база, мм 2705
Заявлений кліренс, мм/завантажений 160
Об’єм багажника, л. 363/1177
Споряджена маса, кг 1803
Ємність батареї, кВт*год 64
Потужність, к.с. 435
Максим. крутний момент, Нм 600
Запас ходу, км 385
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 3,8
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання енергії, кВт*год/100 км 18,7
Вартість стартова, грн 995 585
Вартість тестового авто, грн 1 450 425
Конкуренти VW iD3
Tesla Model 3
Polstar 2
Jaguar I-Pace
BMW iX3
Volvo EX30

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Вуди Аллен попал в базу Миротворца
Корреспондент
2025-08-25T20:30:10Z
Украина осудила участие Вуди Аллена в Московской неделе кино
Корреспондент
2025-08-25T11:51:35Z
20-летняя дочь Поляковой съехала от родителей мужа и похвасталась новой квартирой в США
TSN
2025-09-02T14:15:32Z
Подарившая тело Эшли для ремейка Resident Evil 4 модель показала горячий косплей на Еву из Metal Gear Solid 3: Snake Eater
GameMag
2025-09-02T14:03:46Z
Леди Гага во втором сезоне "Венздей": Netflix впервые показал, как будет выглядеть звезда и кого сыграет
Фокус
2025-09-02T13:27:15Z
Тоня Матвиенко с мужем Мирзояном очаровала своими пылкими чувствами в центре Киева
TSN
2025-09-02T13:18:00Z
Выглядела совершенно иначе в 90-х: какой была Мелания на свиданиях с Трампом
Telegraf
2025-09-02T13:12:34Z
Джамала стала музыкальным продюсером Нацотбора на "Евровидение-2026"
Комсомольская правда
2025-09-02T12:12:41Z
С каждым браком все моложе: как выглядят экс-жены Остапа Ступки и что известно о его 22-летней девушке
Telegraf
2025-09-02T12:09:41Z
Американская компания Keurig Dr Pepper приобретет производителя кофе Jacobs
Корреспондент
2025-08-25T18:30:10Z
Доплаты к пенсии: кто может получить и как оформить
Знай
2025-08-23T07:07:08Z
Курс валют на выходные, 23-24 августа: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-08-23T04:21:41Z
РФ планирует увеличить производство "шахедов" до 6000 единиц в месяц - CNN
Корреспондент
2025-08-23T19:03:00Z
В НБУ объяснили падение курса доллара к гривне
Корреспондент
2025-09-02T14:15:06Z
Супермаркеты переписали цены на ключевые молочные продукты: что подорожало
Знай
2025-09-02T14:12:55Z
Курс валют в Украине 23 августа 2025: сколько стоит доллар и евро
VGorode
2025-08-23T08:33:37Z
России пришлось значительно снизить цену на нефть для Китая и Индии - СМИ
Корреспондент
2025-09-02T14:06:18Z
Предприниматели смогут жаловаться на давление через новый портал
TSN
2025-09-02T13:51:13Z
Лидер КНР обратился к Украине в День Независимости
Корреспондент
2025-08-24T10:27:23Z
Лукашенко решил передать власть: СМИ пишут о резком ухудшении его здоровья
UAToday
2025-08-23T18:06:21Z
Зеленский ответил Вэнсу по поводу "уступок" России
Корреспондент
2025-08-25T13:33:00Z
Президент ответил на запрет на удары вглубь РФ
Корреспондент
2025-08-24T15:00:09Z
После летнего провала Россия готовит новое наступление: куда полезет кремлевская орда
Comments UA
2025-09-02T14:15:04Z
Мирные переговоры Украины и России: ведьма сделала неожиданное предсказание
TSN
2025-09-02T14:06:46Z
Антирекордная атака Путина: в Воздушных силах указали на неожиданную особенность обстрела
Comments UA
2025-08-21T09:57:21Z
Трамп сегодня сделает заявление в Овальном кабинете
Корреспондент
2025-08-22T09:21:21Z
Путин собрал тайное совещание после попытки запуска Буревестника - СМИ
Корреспондент
2025-08-24T12:39:13Z
Самолет с российскими туристами экстренно сел в Таллинне из-за атаки украинских дронов
Европейская правда
2025-08-24T18:00:06Z
В Виннице толпа "отбивала" мужчину, который был в розыске ТЦК: что произошло
UAToday
2025-08-23T10:03:44Z
Сумы почти сутки под атакой РФ: бушуют пожары
Корреспондент
2025-08-25T04:03:21Z
Каджики приближается: Вьетнам эвакуирует более полумиллиона человек
Корреспондент
2025-08-24T23:48:56Z
Изнасиловал ребенка, пока отец спал: в Ирпене задержали мужчину
TSN
2025-09-02T14:06:37Z
На Харківщині через весняні морози постраждав врожай фруктової компанії
AgroNews
2025-09-02T13:21:29Z
В России атакован стратегический морской порт
Корреспондент
2025-08-24T06:30:00Z
На Волыни люди напали с камнями на служебный автомобиль ТЦК
Корреспондент
2025-08-19T18:06:56Z
В Купянске в результате обстрела погибли две женщины
Корреспондент
2025-09-02T13:21:09Z
Военнослужащим, которые воюют на фронте, стали приходить штрафы: местами размер санкций превышает 50 тысяч
UAToday
2025-08-23T17:06:23Z
Место силы и веры. Где в Украине находится украинский Иерусалим
Telegraf
2025-08-22T23:30:45Z
Почему сегодняшний день несчастливый: приметы в народный праздник 24 августа
UAToday
2025-08-24T05:03:15Z
Как украинцы относятся к ТЦК - опрос
UAToday
2025-08-25T15:39:48Z
Прощание с Андреем Парубием: что рассказали люди, которые пришли на похорон во Львове
TSN
2025-09-02T14:06:44Z
Гибель военного: двух экс-начальников будут судить — что они совершили ради 15 млн гривен
TSN
2025-09-02T14:00:29Z
Какой завтра, 22 августа, праздник — все об этом дне, какой церковный праздник, что нельзя делать
TSN
2025-08-21T06:03:54Z
Система е-Нотариат заработает в Дії в 2026 году, - Федоров
Новости Украины
2025-09-02T13:57:18Z
"Пакунок школяра" можно будет потратить на книги
Комсомольская правда
2025-09-02T13:54:54Z
Диетологи раскрыли неожиданную пользу чернослива для организма, но есть важный нюанс
UAToday
2025-08-23T12:06:50Z
Эти «сеточки» на теле сигнализируют о болезнях
Comments UA
2025-08-22T15:57:59Z
В Украине снова свирепствует коронавирус: какие симптомы новых подвидов и будет ли карантин
TSN
2025-08-22T18:36:18Z
Почему нельзя разбивать яйца ножом: даже опытные хозяйки об этом не знают
UAToday
2025-08-23T14:03:10Z
Ученые назвали новый симптом развития рака: шокирующее открытие
Comments UA
2025-09-02T14:03:01Z
Ученые обнаружили 5 уникальных преимуществ йоги: о некоторых знают не все
Comments UA
2025-09-02T13:33:28Z
Привычки, которые вредят мозгу: 5 ошибок, которые притупляют ум
TSN
2025-09-02T12:21:08Z
В Украине наступает COVID-19: что говорят в Минздраве
Comments UA
2025-09-02T12:21:04Z
Древние вирусы человека могут спровоцировать дегенерацию мозга
ZN UA
2025-09-02T11:54:58Z
Сэкономить на горючем смогут даже новички: какие 4 правила нужно знать
Comments UA
2025-09-02T13:15:50Z
Volkswagen создал самый дешевый электрокроссовер
Gazeta UA
2025-09-02T09:18:33Z
Tesla провалила старт в Индии, получив всего 600 заказов - СМИ
Корреспондент
2025-09-02T09:12:01Z
Запас хода — 800 км: конкурента Tesla Model Y от BMW рассекретили до премьеры
Фокус
2025-09-02T07:30:04Z
Американці охоче приймають штучний інтелект у своїх авто, але окремі функції викликають у них роздратування
Топ Жир
2025-09-02T07:03:40Z
Штрафы на АЗС: за какие нарушения придется немало заплатить или даже лишиться прав
Знай
2025-09-02T02:51:28Z
Audi случайно слила в сеть концепт нового купе
Корреспондент
2025-09-01T19:06:10Z
Штраф даже за минутную остановку: водителям напомнили о "коварном" правиле ПДД
Знай
2025-09-01T18:51:40Z
Toyota установила рекорд продаж
Корреспондент
2025-09-01T18:03:56Z
Осень уже близко: синоптик назвал точную дату, когда погода изменится в Украине
Telegraf
2025-08-22T17:57:17Z
В Карпатах выпал снег в августе
Корреспондент
2025-08-24T09:09:50Z
Атака на Краматорск: погибли двое полицейских из Ивано-Франковска
Корреспондент
2025-08-23T18:42:47Z
Тревожная ночь: вражеские Шахеды атаковали Сумы
Корреспондент
2025-08-24T01:36:11Z
Уряд спростив надання адміністративних послуг у сфері насінництва
AgroNews
2025-09-02T14:15:56Z
Армия РФ ведет штурмы на 10 направлениях - Генштаб
Корреспондент
2025-09-02T14:12:44Z
Гороскоп на воскресенье 24 августа 2025 года
UAToday
2025-08-23T17:03:57Z
В районе Доброполья россияне в окружении - ВСУ
Корреспондент
2025-08-24T11:51:58Z
ВСУ сорвали попытку наступления россиян на Донбассе
Корреспондент
2025-08-23T18:06:25Z
Гороскоп на 3 сентября: Тельцов ожидает судьбоносная встреча, а Весов — кризис в отношениях
Telegraf
2025-09-02T14:03:33Z
Какие ягодные кусты высаживают в сентябре: успеют укорениться до морозов и подарят богатый урожай
Gazeta UA
2025-09-02T13:42:31Z
Лавровый лист и один неожиданный компонент — готовое чудо-средство для помидоров: мощная защита от фитофторы
TSN
2025-09-02T13:06:50Z
Магазины точно знают этот трюк: как обманывают с наценками на продуктах
Telegraf
2025-09-02T11:36:38Z
Разминает лапками, мяукает и "бадает": как понять, что котик вас любит
Знай
2025-09-02T10:51:51Z
Готовим сезонный теплый салат с телятиной: идеальный перекус для семейного обеда
Gazeta UA
2025-09-02T10:42:56Z
Немного поманипулируйте с расческой — и голову будете мыть втрое реже: волосы шелковистые и блестящие
TSN
2025-09-02T09:51:46Z
Почему нельзя переворачивать банки с крышками-закрутками, но все совершают эту роковую ошибку
TSN
2025-09-02T09:51:35Z
Будет готов к приходу гостей: рецепт вкуснейшего творожного пирога за 15 минут
GlavRed
2025-09-02T09:30:51Z
Конец эпохи ветряных турбин: что такое Hercules, производящий 5000 кВтч в домашних условиях
Фокус
2025-08-21T09:57:46Z
YouTube усиливает контроль за семейными подписками Premium
Gazeta UA
2025-09-02T14:09:12Z
Революция в связи: создан 6G-чип со скоростью более 100 Гбит/с
TSN
2025-09-02T14:06:16Z
Старым литиевым аккумуляторам нашли необычное применение: где нужны отжившие срок батареи
Фокус
2025-09-02T14:06:12Z
Ремастер Dead Rising лишился защиты Denuvo на ПК
GameMag
2025-09-02T14:03:56Z
Стоит ли выбирать Dreame X50 Master? Разбираем плюсы и минусы
TSN
2025-09-02T13:51:26Z
Тариф не подключился после пополнения: "Киивстар" рассказал, как действовать пользователям
Знай
2025-09-02T13:12:17Z
Созданы улучшенные батареи для дронов: как новый материал позволит им летать дольше и быстрее
Фокус
2025-09-02T13:06:53Z
Астероид размером с самолета мчится к Земле: NASA обновило прогноз рисков столкновения
TSN
2025-09-02T13:06:27Z
Владислав Ванат может открыть для себя страницу европейского футбола
Корреспондент
2025-08-24T14:27:41Z
Дочь функционера ФБУ выиграла чемпионат Европы в составе сборной Испании
Корреспондент
2025-08-24T00:00:57Z
Где будет Зинченко: возникает вопрос к Артете, который не берет его играть
Корреспондент
2025-08-23T16:18:54Z
Ибеабучи триумфально вернулся на ринг и бросил вызов Усику
Корреспондент
2025-08-24T08:12:20Z
Альварес - Кроуфорд: Netflix представила яркий проморолик боя
Корреспондент
2025-09-02T13:54:07Z
Комо разорвал контракт с хавбеком, сыгравшем за команду лишь 10 минут
Корреспондент
2025-09-02T13:51:53Z
Шахтер планирует трансфер 18-летнего нападающего из Бразилии
Корреспондент
2025-08-23T18:48:02Z
Украинские гребчихи стали чемпионами мира
Корреспондент
2025-08-23T13:51:10Z
Свитолина раскрыла причины отказа от участия в миксте на US Open-2025
Корреспондент
2025-08-23T11:27:39Z