MY.UAНовини
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Нескромність цього електричного хетчбека робить MG4 Xpower цікавим варіантом для розгляду, а свіженька топова комплектація додає гостроти до практичності.

Повільно їздити на автівці, яка здатна за 3,8 секунди розігнатись до 100 км/год дуже важко. Здається цей Xpower швидше за Volkswagen ID.4 GTX і навіть за Audi E-Tron. І навіщо такому компактному хетчбеку стільки спритності? Ця думка не полишає весь час, поки спілкуєшся з MG4 Xpower. Потужність в 435 к.с., два електродвигуни, крутний момент 600 Нм — це скоріше показники спорткара або могутнього позашляховика. Тільки в цьому «підігрітому» хетчбеку немає ані першого, ані другого.

Насправді це навіть не заряджена версія, а лише особлива топова комплектація звичайного електричного MG 4, який вже багато шуму наробив на ринку Європи та України. Британсько-китайський хетч за продажами тримається поряд з VW ID3 та ID4, і значно випереджає BMW iX1 та інших європейців. І не в останню чергу завдяки поєднанню приємної ціни в сукупності з практичністю, економічністю та цікавим дизайном. Гадаю поява повнопривідної «кулі» повинна була додати «перцю», підштовхнути продажі та принудити виробників вивалити на ринок «заряджені» версії. Але це тільки якщо такий формат виявився б затребуваним і сподобався споживачам.

Цікаво, що ім’я Xpower не нове для MG і його дістали з надр історії. Ми могли його зустрічати у 2003-2008 роках — це було спортивне купе MG XPower SV, яке стало відповіддю на появу спорткара TVR T350C від іншого британського бренду. XPower SV побудували на базі De Tomaso Biguá (Qvale Mangusta) і трансформували в нішевого конкурента Porsche 911. Під капотом був V8 об’ємом 4601 см³ та потужністю 320 к.с. від Ford Modular. Максимальна швидкість складала 265 км/год, а розгін до 100 км/год купе долало за 5,4 секунди.

Сучасний MG Xpower, втратив всі свої преференції разом з гуркотом V8 під капотом, але запропонував нові рекордні показники потужності та динаміки. Розгін став тихим та швидшим на дві секунди, ніж в моноприводній версії, а максимальну швидкість піднято зі 140 км/год до 200 км/год. І тільки ім’я залишилось на згадку про минулі часи.

Зміст

  • 1 Друге життя Xpower
  • 2 Декілька свіжих рис
  • 3 Вдавана скромність
  • 4 Висновки та позиціювання
  • 5 Технічні характеристики MG4 Xpower

Друге життя Xpower

Дивно, але і в поведінці він не нагадує пращура, на жаль. Наш MG4 Xpower оснащено двома електродвигунами PMSM потужністю 204 к.с. (передній) та 231 к.с. (задній). Здебільшого продуктивний саме задній двигун, а передній підключається за необхідністю. Тож, якщо увімкнути режим Eco, то рухатись ви будете виключно на задньому приводі, поки не вдавите акселератор глибше.

Спецпроєкти

Задній двигун має електронний диференціал, а інтелектуальне керування розподіляє крутний момент між усіма чотирма колесами. Плюс в цій версії встановили більш жорсткі стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори стали більш пружними, зробили дискові гальма (345 мм) з усіх боків вентильованими. Загалом жорсткість підвіски збільшилась на 25%. Що виправдовує такий стрибок ціни з $24 000 до $35 000.

А газувати тут дуже хочеться, адже такий запас спритності пробуджує азарт, як мінімум, під час старту на світлофорах. І тут вам мало знайдеться рівних, тож з радістю залишайте позаду BMW, Audi або навіть Porsche. Головне не забуватись і встигати скинутись до перевищення швидкісного режиму. І так, інші електромобілі точно за вами не стигнуть, бо зараз на ринку мало тих, хто може виїхати «сотню» менше ніж за 3,5 секунди, а тих, хто може ви точно помітите: це Porsche Taycan Turbo S (2,8 с), Tesla Model S Plaid (2,1 с), Audi RS e-tron GT (3,3 с) або NIO ET7 (3,9 с).

Непогано лякати потужним стартом і пасажирів, нирки яких буде вдавлювати в крісло під час розгону і здаватиметься, що серце вистрибнуло в багажне відділення. Тільки в цей момент ще й смартфон вилетить слідом з бездротової зарядки в центрі, бо жодних обмежень там не передбачено, добре, що впаде він тільки після гальмування, тож встигне долетіти до заднього дивану.

Спецпроєкти

Однак швидка їзда на MG4 Xpower протипоказана тим, хто не дуже знається на екстремальному водінні. Налаштування трохи підкачали. Електричка плаває на дорозі і її доводиться ловити та спрямовувати вже після досягнення 120 км/год. Аеродинаміка, коротка база в парі з кліренсом в 150 мм, відсутність адаптивної підвіски, чітких налаштувань керма робить небезпечним будь-які спроби імітувати спортивну їзду чи триматись курсу під час маневрів. Режим Sport хоч і додає керму гостроти, а акселератор більше чутливості, тільки все одно цього не вистачає щоб тримати зчеплення з дорогою та повний контроль над машиною.

Для тих, хто хоч трохи розуміється на “заряжених” моделях цей хетч точно не потрапить в рейтинг. Навіть в звичайному VW Golf керування більш чітке та приємне поряд з MG4, вже не кажучи про Golf GTI. Здається, що задумка була цікава, але не доведена до досконалості. З корисного тут може тільки повний привід та режим Snow, що буде допомагати втримати машину на слизькій дорозі. А допомога з таким крутним моментом точно потрібна. Бо з цією шаленою потужністю можна закопатись швидше ніж встигнути зробити вдих.

Неймовірно, але є тут режим трекової їзди, який дозволяє визначати швидкість кола. Також доступний і «Лаунч контроль» для швидкого старту, коли автівка мобілізує всі ресурси аби надати максимальну потужність миттєво.

Так, MG4 Xpower здатний їхати весело, хоч і не довго в такому темпі. За даними виробника хетчбек повинен проїжджати 385 км на одній зарядці. При моїх веселих стартах витрата енергії складала більше ніж 22 кВт*год, але середній показник падав до 18,7 кВт під час рівномірної їзди. Це непогані цифри, як на такий потужний електромобіль з вагою в 1,8 тонни. Тож одного заряду вам точно вистачить на 320 км, а в економному режимі на всі 350 км. Не останню роль в таких показниках відіграє і тепловий насос, який бере на себе відповідальність за клімат в салоні. Тож навіть при скрутних показниках залишку кілометрів можна розслабитись та насолоджуватись комфортом, зосереджуючись лише на манері їзди.

Батарейка в 64 кВт/год представляє собою літій-нікель-марганцево-кобальтовий блок (NMC), який має рідинне охолодження та попередній підігрів в холодну пору року. До того ж це одна з найтонших батарей — до 110 мм, що дозволила зберегти максимально простір в салоні та в багажному відділенні.

Все. На цьому різниця між комплектаціями закінчується і в усьому іншому Xpower поводить себе, як звичайний електричний хетчбек. Все так само працює MG Pilot з доволі різкою поведінкою керма під час утримання в смузі руху та в режимі адаптивного круїз-контролю, але м’якими мелодійними попередженнями. Непогано електричка тримає курс та відстежує навколишню обстановку. В цьому MG виявляються одними з найкращих. Тільки б ще й камери заднього огляду встановили кращої якості, адже це не така дорога опція і в Marvel R у них з цим все набагато краще.

Декілька свіжих рис

В MG 4 Xpower мало що взагалі натякає на спритність. Ну може тільки помаранчеві супорти виділяються та специфічний матовий зелений колір Hunter Green, що залишиться особливим тільки для нашого тестового авто, бо більше таких не буде. Його було створено саме для цієї версії. Сподіваюсь він залишиться в доступі хоча б в якості опції, бо виглядає хетч в зеленому неймовірно стильно.

Чому супорти помаранчеві? Знайшла кілька пояснень цього. По-перше, китайці могли просто позичити ідею в таких іменитих виробників спорткарів, як Lamborghini та McLaren. По-друге, помаранчевий в Китаї символізує енергію, амбіції та процвітання ну і плюс нестандартно виділяє електромобілі серед інших. А може все разом. В будь-якому випадку це точно привертає увагу.

Здається, мені вже потрапляли раніше на очі такі стильні MG ще в перший захід бренду на ринок України десь у 2010-му. Тоді це був MG 3 Cross. Він вражає і досі, хоча минуло більше ніж десять років. А ця «четвірка» має хитрий прищур косооких фар, звужений передок, стрімкий профіль, важку корму, яку прикрасили виліпленими з різних форм імітаціями спойлерів. Відчувається, що дизайнери попрацювали добре, хоча іноді здається трохи загрались в футуристичність.

Може спойлери все ж таки і відіграють свою роль в прижимній силі, хоча в нашому випадку це скоріше елементи дизайну та аеродинаміки. Якщо верхній ще віддалено нагадує спойлер, хоч і має вигадливу форму, то центральна висунута частина зроблена зі скла та чорного пластику і прикрашена орнаментом з діодних смуг, що поєднують задні ліхтарі та ввечері створюють неповторну підсвітку.

Доповнює стрімкий образ чорна спідниця кузова з пластику та декоративні елементи. Плюс двоколірне забарвлення, коли чорним пластиком виділено лише деталі та стійки. Хетч виглядає меншим, ніж є насправді саме завдяки такому поєднанню. А виділити топовий двомоторний Xpower серед інших версій можна не тільки помаранчевими супортами, але і за зміненими 18-дюймовими дисками, а також шильдиком позаду.

Вдавана скромність

В салоні ще менше натяків на те, що MG 4 Xpower дійсно потужний спринтер. Точніше жодних, окрім червоної прострочки та накладок на педалі. А ось про топову комплектацію каже алькантара, в якості вставок на кріслах, консолі та дверних картах. Все інше те ж саме: сенсорний екран в центрі на 10, 25 дюймів, де знаходиться більшість налаштувань, цифрова приладова панель на 7 дюймів з єдиним виглядом, але вибором інформації з бортового комп’ютера.

Підключення смартфона до системи Apple CarPlay та Android Auto дротове. Зарядка ж для телефону бездротова в центрі на випнуттій зоні, а ось під нею здається дизайнери щось наплутали: бо виходи для гаджетів настільки скрито, що доведеться майже лягти на підлогу, щоб підключити туди щось. А підсклянники поряд з ними взагалі роблять користування і тим, і іншим не зручним та досить дратуючим. Просто б поміняли місцями центральний простір для зберігання та підсклянники і все було б досконально.

Досконалості заважають і глюки самої медіасистеми. За тиждень тест-драйву підключити смартфон повноцінно так і не вдалось. То він не бачить його, то втрачає з’єднання. Заміна кабелю ненадовго допомогла, тож зайвий раз відключати смартфон не варто.

Здається фішкою буде безключовий доступ до авто та безконтактний запуск двигуна. Майже Volvo, тільки б працювало так само, але ні. Замикати автівку необхідно, щоб вона вимкнулась, на відміну від Volvo, а швидкість рухів «впригнув та поїхав» не завжди вдається: машина явно не завжди хоче одразу рушити і ще думає чи варто дозволяти вам вмикати передачу. Тож доводиться декілька разів натискати гальма, щоб вона тебе нарешті зрозуміла, а також не забувати пристібатись.

Всі ці недоліки забуваєш, коли озираєшся. Архітектура розроблена круто. Дуже багато повітря та велика зона оглядовості. Простір наче зачарували настільки тут його багато. Крісла мають широкі налаштування, вмоститись дуже легко, а попереду ноги можна навіть витягнути. Переднє торпедо трохи піднято, а по салону багато дрібних кишень та ніш для зберігання. Позаду залишили максимально можливий простір для ніг та голови пасажирів і наче б то нічого не заважає. Є тут і виводи для зарядки. І взагалі в MG4 є вбудований інвертор, який дозволяє заряджати будь-які гаджети.

Багажник пропонує 363 літри, що далеко не найкращий показник серед конкурентів, в тому ж VW iD3 — 385 літрів. Якщо ж скласти крісла можна отримати 1177 літрів. Під підлогою є додатковий простір для невеликих інструментів. А ось запасного колеса тут вже не буде, як і в багатьох інших електромобілях. І попереду буде лише місце для агрегатів і жодного простору для зберігання.

Тільки не забувайте, що цей електромобіль може навіть слугувати чарджером для будинку і віддавати енергію в мережу. Цікава функція, правда підтримувати можна буде лише роботу світла та гаджетів, проте вистачить ненадовго. Однак така можливість вже плюс.

Зарядка MG4 Xpower ніяких особливостей теж не має. Він здатен поповнювати енергію з потужністю до 140 кВт, що доведе заряд з 10 до 80% за 35 хвилин. На наших станціях з потужністю 50-100 кВт доведеться витрачати десь годину. Від Type 2 потужністю 11 кВт хетчбек зарядиться за 6 годин. Якщо ж заряджати машину від звичайної мережі, то це займає близько 20-24 годин. І коли ти маєш приватний будинок, доведеться майже постійно тримати авто на подовжувачі. Хоч і в сумі це буде дешевше ніж користуватись станціями чи платити за бензин.

Висновки та позиціювання

Весь час тест-драйву мене цікавило питання на кого ж орієнтується виробник, випустивши цього спринтера на волю? Хто може бути його цільовою аудиторією? Міленіали? Навряд чи їх зацікавить можливість передавити на акселератор та втратити 20 км запасу ходу. Вони скоріше оберуть більш спокійні версії того ж MG4 з пробігом майже 435 км та вартістю на $10 тис. менше.

Тож Xpower орієнтується на більш молодіжну аудиторію, яка любить вражати однолітків ефектною зовнішністю та приттю. Купуєш електричку за $35 тисяч і розповідаєш, що твій електромобіль їде швидше за Tesla та навіть базові версії Porsche 911.

І це у випадку, якщо не сподобається Volvo EX30, який має схожі характеристики та розміри, однак більш досконалий у керуванні та в роботі всіх систем. Хоча в топовій комплектації буде на пару тисяч доларів дорожче. Не відстане і Tesla Model 3, яку обирають частіше, однак там і прайс буде вдвічі більший. Якщо озирнутись на VW ID3, то на нашому ринку це виключно китайські версії, вибір яких більш схожий на гру в рулетку: якщо пощастить, то отримаєш непоганий електромобіль, а якщо ні — неоціненний досвід спілкування з китайським автопромом.

Однак і MG теж має китайске коріння, скажете ви, тільки підкріплене ореолом британського бренду та офіційним сервісом від «Віннер Автомотів» з гарантією на 7 років або 150 тис. км. Це не робить його більш європеїзованим, але додає трохи впевненості. Тим паче, що бренд вже має гідні відгуки в Європі та у нас, а електрички у них завжди виходили краще.

Тож MG4 Xpower — зручний, економний автомобіль, який легко заряджається з понеділка по п’ятницю, а також викликає посмішку та насолоду під час водіння у вихідні.

ПЛЮСИ: динаміка, дизайн, стильний інтер’єр, простір в салоні.

МІНУСИ: шумоізоляція, керування, курсова стійкість, відгук медіасистеми.

Технічні характеристики MG4 Xpower

Кузов, тип Хетчбек
Габарити (ДхШхВ), мм 4287/1836/1516
Колісна база, мм 2705
Заявлений кліренс, мм/завантажений 160
Об’єм багажника, л. 363/1177
Споряджена маса, кг 1803
Ємність батареї, кВт*год 64
Потужність, к.с. 435
Максим. крутний момент, Нм 600
Запас ходу, км 385
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 3,8
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання енергії, кВт*год/100 км 18,7
Вартість стартова, грн 995 585
Вартість тестового авто, грн 1 450 425
Конкуренти VW iD3
Tesla Model 3
Polstar 2
Jaguar I-Pace
BMW iX3
Volvo EX30

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Стартував другий раунд переговорів США та Ірану у Римі
Лига
2025-04-19T17:48:58Z
Є питання до Трампа: чи наблизить угода про корисні копалини завершення війни
24tv
2025-04-19T17:48:25Z
Макаревич відреагував на питання про свої виступи в РФ
360ua.news
2025-04-19T17:42:55Z
"Підступний крок Путіна": як Росія може використати "великоднє перемир'я"
24tv
2025-04-19T17:36:41Z
В Україні можуть скасувати воєнний стан, але є умова, – Костенко
24tv
2025-04-19T17:36:08Z
Путін оголосив великоднє перемир'я
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:33:23Z
На всіх напрямках росіяни ведуть вогонь – керівник ЦПД про “перемир’я” Путіна
Факти ICTV
2025-04-19T17:27:28Z
Український прикордонник вступаючи на службу присягнув Росії
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:12:20Z
Віткофф може зустрітися з росіянами вже наступного тижня, – CNN
24tv
2025-04-19T17:06:12Z
Безкоштовне житло для переселенців у Запоріжжі: де знайти дім у складні часи
Политека
2025-04-19T17:30:37Z
Воскресіння Христове: що можна і не можна робити на Великдень 20 квітня
GlavRed
2025-04-19T17:27:51Z
Дію в цьому напрямі, – Олексій Суханов заговорив про бажання всиновити дитину
24tv
2025-04-19T17:18:08Z
Перед Великоднем на кордоні України зростає ажіотаж
360ua.news
2025-04-19T17:12:48Z
Зі світлим Великоднем! Теплі короткі привітання своїми словами зі святом для найрідніших
Telegraf
2025-04-19T17:09:38Z
Великдень 2025: традиції, заборони, прикмети та звичаї святкування
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:03:16Z
ЗСУ просунулись у Білгородській області
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:00:54Z
Батьки, максимальна увага: як росія вербує українських дітей
Знай
2025-04-19T16:51:25Z
"Долучились також іноземці": військові передають паски побратимам за допомогою дронів
Фокус
2025-04-19T16:36:28Z
Дженніфер Еністон розповіла, чого боїться найбільше на світі
GlavRed
2025-04-19T16:18:23Z
Куди сходити у Києві протягом 21-27 квітня: перелік культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T16:15:30Z
Пристрасна прем'єра від Otoy та емоційна пісня від Барських: 7 музичних новинок
24tv
2025-04-19T16:06:19Z
MamaRika – "Зв’язок" - НОВИНКА чарту FM-TV цього тижня.
FM-TV
2025-04-19T15:21:34Z
"Буде дійсно страшно": режисер "Грішників" знімає перезапуск "Секретних матеріалів"
Фокус
2025-04-19T14:36:11Z
Тарас Цимбалюк головний герой 14 сезону шоу Холостяк
360ua.news
2025-04-19T14:06:19Z
Довженко-Центру передали два німі фільми, які вважали втраченими
УкраинФорм
2025-04-19T13:27:28Z
Колін Фаррелл вирішив віддати 21-річного сина до спецзакладу через рідкісну хворобу
24tv
2025-04-19T13:12:38Z
Об'єднають перед екраном всю сім'ю: 4 хороші мультфільми для родинного перегляду
24tv
2025-04-19T13:00:33Z
Дощі та грози атакують Україну: коли в регіонах погода стане ще гіршою
GlavRed
2025-04-19T17:42:00Z
"Бойові дії продовжуються на всіх напрямках": як насправді виглядає путінське "перемир'я"
GlavRed
2025-04-19T17:27:26Z
"Мамо, я все витримав": звільнений з полону воїн розчулив мережу
24tv
2025-04-19T17:06:24Z
У Києві сутички між "правими" та поліцією через ЛГБТ-кінофестиваль на Великдень
FaceNews
2025-04-19T17:06:10Z
Сутички біля "Жовтня" у Києві: поліція затримала активних учасників протесту
24tv
2025-04-19T16:54:21Z
Перші слова звільнених із полону військових на рідній землі: СБУ оприлюднила унікальні кадри
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T16:45:44Z
Росіяни отримали наказ вийти на кордон Дніпропетровської області: названо дату
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T16:36:27Z
СБУ показала ексклюзивні кадри звільнення з полону ще 277 українців
УкраинФорм
2025-04-19T16:27:06Z
Більшість з тих, кого вдалося повернути з Росії під час обміну молодь після 2000 року народження
24tv
2025-04-19T16:09:21Z
Як полегшити біль в суглобах без ліків: знайшли новий спосіб
24tv
2025-04-19T17:06:11Z
Яка капуста корисніша – свіжа чи квашена
24tv
2025-04-19T12:00:02Z
Коли краще пити каву: до чи після тренування
24tv
2025-04-19T11:39:29Z
Вакцина від кліщів: чи допоможе від інфекцій та як її знайти в Україні
Комсомольская правда
2025-04-19T10:04:11Z
Швидка ходьба виявилася корисною: вчені заявили, що вона зміцнює серце
Фокус
2025-04-19T09:06:32Z
Білий дім оновив сайт про COVID-19: стало відомо звідки зʼявився смертельний вірус
InternetUA
2025-04-19T08:49:08Z
Як встановлюється група інвалідності військовослужбовцям
24tv
2025-04-19T08:42:46Z
У США заявили про лабораторне походження COVID-19 та звинуватили Китай
360ua.news
2025-04-19T08:31:16Z
Як кількість солі в їжі може впливати на ризик депресії
24tv
2025-04-19T06:24:57Z
Через падіння вертольота Мі-28 у Росії загинув пілот, який воював проти України
24tv
2025-04-19T17:36:17Z
Пропагував комуністичний режим — викрито палкого прихильника срср з Харківщини
InternetUA
2025-04-19T17:28:37Z
Протягом дня ворог 20 разів атакував дронами Нікопольський район
УкраинФорм
2025-04-19T15:52:36Z
У бельгійському місті невідомі розклали десятки Коранів на запаркованих авто
Европейская правда
2025-04-19T15:21:52Z
Інвалідне «одруження» за ₴50000: на кордоні викрито ще один фіктивний шлюб
Украина Криминальная
2025-04-19T15:15:53Z
Вибухи у Києві 19 квітня: працює ППО по ворожих БпЛА
Факти ICTV
2025-04-19T15:03:56Z
Турист намагався встановити контакт з найізольованішим племенем у світі: його затримали
Фокус
2025-04-19T14:27:37Z
У Києві поліція затримала ще двох підозрюваних у побитті військового у Гідропарку
УкраинФорм
2025-04-19T14:12:11Z
Росіяни атакували дронами село на Херсонщині, пошкоджені будинки
УкраинФорм
2025-04-19T14:09:38Z
Перші туристи за 5 років: мандрівник розповів про подорож в ізольовану Північну Корею
24tv
2025-04-19T16:09:51Z
Стрибок в останній вагон: райський великодній торт без випікання
24tv
2025-04-19T15:36:17Z
Ці 5 речей завжди потрібно прибирати перед приходом гостей
24tv
2025-04-19T15:30:12Z
Навіть невеликі кімнати стануть більшими: 7 кольорів фарби, які створять цей ефект
24tv
2025-04-19T15:15:55Z
3 знаки зодіаку, які в травні 2025 найчастіше будуть мати поганий настрій
24tv
2025-04-19T14:18:48Z
Не все так просто: як вибрати якісний SPF на літо
24tv
2025-04-19T14:03:53Z
У Львові стартував сезон атракціонів: де та коли можна покататися
24tv
2025-04-19T13:33:02Z
Без них не обходиться жодне свято: готуємо оригінальні великодні тарталетки
24tv
2025-04-19T13:30:00Z
Розберуть першим: готуємо ресторанний салат з персиками та прошуто на Великдень
24tv
2025-04-19T13:00:15Z
Нацбанк придбав $10 млн за тиждень
Gazeta UA
2025-04-19T17:21:21Z
Мінеральна угода: чи розглядатиметься американська допомога як борг України
Хвиля
2025-04-19T16:45:24Z
Рекордний експорт яєць з України: що буде з цінами вдома
Хвиля
2025-04-19T16:45:00Z
Подорожчання оренди квартир в Одесі: ціни стрімко пішли вгору
Политека
2025-04-19T16:31:28Z
Нацбанк продав найменше валюти за 2025 рік
360ua.news
2025-04-19T16:30:45Z
У кого з пенсіонерів зменшиться пенсія з 1 травня
24tv
2025-04-19T16:27:31Z
Хто отримає знижку на електроенергію у травні
24tv
2025-04-19T15:24:54Z
Ринок газу потрібно відновлювати – заступниця голови наглядової ради «Нафтогазу»
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T15:24:30Z
Збільшити врожай допоможе риба: як її використовувати при посадці помідорів
Telegraf
2025-04-19T15:12:46Z
Без Мбаппе: Лунін повернувся у заявку Реала на матч з Атлетіком
Football.ua
2025-04-19T17:46:36Z
Барселона — Сельта 4:3 Відео голів та огляд матчу Ла Ліги
Football.ua
2025-04-19T17:27:56Z
Рюдігеру може знадобитися операція
Football.ua
2025-04-19T17:22:10Z
Колос знищив останні сподівання Шахтаря в чемпіонських перегонах
Football.ua
2025-04-19T17:13:55Z
«Шахтар» сенсаційно програв «Колосу» у чемпіонаті України з футболу
УкраинФорм
2025-04-19T17:09:46Z
Чепурний здобув дві нагороди етапу Кубка світу зі спортивної гімнастики
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:06:44Z
Колос створив сенсацію: ковалівці у гольовій рубці перемогли Шахтар
24tv
2025-04-19T17:06:32Z
Друга ліга: Чернігів обіграв Ниву, перемоги дублів Руху та Металіста 1925, Чайка поступилася Локомотиву
Football.ua
2025-04-19T17:01:59Z
У Китаї відбувся перший в історії спільний напівмарафон людей та роботів-гуманоїдів
ГЛАВКОМ NET
2025-04-19T17:00:41Z
Як смартфони підслуховують користувачів та як можна захиститися
InternetUA
2025-04-19T17:16:35Z
У Китаї роботи бігли напівмарафон разом зі спринтерами: хто переміг у гонці
Фокус
2025-04-19T17:15:59Z
Смартфони скоро запрацюють по-іншому: що зміниться для людей
InternetUA
2025-04-19T16:34:32Z
Справляються лише найрозумніші: треба знайти 3 відмінності за 11 секунд
GlavRed
2025-04-19T16:27:03Z
Які повідомлення краще одразу видаляти зі смартфона
InternetUA
2025-04-19T15:46:27Z
NASA попереджає про загрозу для МКС і можливі катастрофічні наслідки
Gazeta UA
2025-04-19T15:21:25Z
Чому смартфон зависає і як його прискорити: ці поради вирішать проблему
InternetUA
2025-04-19T15:01:28Z
Чому повна зарядка смартфона шкодить батареї: пояснення простими словами
InternetUA
2025-04-19T14:31:01Z
Експерти назвали найкращі бюджетні смартфони 2025 року
InternetUA
2025-04-19T14:04:21Z
Якщо Mazda створила спортивний універсал з рядним шістим циліндром EZ-6?
Топ Жир
2025-04-19T17:45:09Z
Експерти назвали найкраще авто для власників собак: чотирилапі будуть у захваті
24tv
2025-04-19T16:54:52Z
Жоден подряпина або вм’ятинка не уникнуть нового тунелю від Hertz на штучному інтелекті
Топ Жир
2025-04-19T16:15:06Z
Огляд Ford Everest 2025: Популярний SUV, недоступний в Америці
Топ Жир
2025-04-19T15:00:37Z
Розкіш для обраних: представлено найдорожчий Bentley за $2,5 мільйона
Фокус
2025-04-19T13:45:48Z
Mazda перед створенням нового RX-7 зіткнеться з однією останньою перешкодою
Топ Жир
2025-04-19T13:15:14Z
Tesla відкладає запуск «доступного» електромобіля в США - Reuters
УкраинФорм
2025-04-19T12:09:05Z
Ford призупинив постачання авто до Китаю через мита — CNN
iPress
2025-04-19T12:07:09Z
Литовський стартап Dancer Bus збанкрутував: електробуси з пластику не врятували компанію
InternetUA
2025-04-19T11:55:18Z