MY.UAНовини
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції
Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Тест-драйв MG4 Xpower: великі амбіції

Нескромність цього електричного хетчбека робить MG4 Xpower цікавим варіантом для розгляду, а свіженька топова комплектація додає гостроти до практичності.

Повільно їздити на автівці, яка здатна за 3,8 секунди розігнатись до 100 км/год дуже важко. Здається цей Xpower швидше за Volkswagen ID.4 GTX і навіть за Audi E-Tron. І навіщо такому компактному хетчбеку стільки спритності? Ця думка не полишає весь час, поки спілкуєшся з MG4 Xpower. Потужність в 435 к.с., два електродвигуни, крутний момент 600 Нм — це скоріше показники спорткара або могутнього позашляховика. Тільки в цьому «підігрітому» хетчбеку немає ані першого, ані другого.

Насправді це навіть не заряджена версія, а лише особлива топова комплектація звичайного електричного MG 4, який вже багато шуму наробив на ринку Європи та України. Британсько-китайський хетч за продажами тримається поряд з VW ID3 та ID4, і значно випереджає BMW iX1 та інших європейців. І не в останню чергу завдяки поєднанню приємної ціни в сукупності з практичністю, економічністю та цікавим дизайном. Гадаю поява повнопривідної «кулі» повинна була додати «перцю», підштовхнути продажі та принудити виробників вивалити на ринок «заряджені» версії. Але це тільки якщо такий формат виявився б затребуваним і сподобався споживачам.

Цікаво, що ім’я Xpower не нове для MG і його дістали з надр історії. Ми могли його зустрічати у 2003-2008 роках — це було спортивне купе MG XPower SV, яке стало відповіддю на появу спорткара TVR T350C від іншого британського бренду. XPower SV побудували на базі De Tomaso Biguá (Qvale Mangusta) і трансформували в нішевого конкурента Porsche 911. Під капотом був V8 об’ємом 4601 см³ та потужністю 320 к.с. від Ford Modular. Максимальна швидкість складала 265 км/год, а розгін до 100 км/год купе долало за 5,4 секунди.

Сучасний MG Xpower, втратив всі свої преференції разом з гуркотом V8 під капотом, але запропонував нові рекордні показники потужності та динаміки. Розгін став тихим та швидшим на дві секунди, ніж в моноприводній версії, а максимальну швидкість піднято зі 140 км/год до 200 км/год. І тільки ім’я залишилось на згадку про минулі часи.

Зміст

  • 1 Друге життя Xpower
  • 2 Декілька свіжих рис
  • 3 Вдавана скромність
  • 4 Висновки та позиціювання
  • 5 Технічні характеристики MG4 Xpower

Друге життя Xpower

Дивно, але і в поведінці він не нагадує пращура, на жаль. Наш MG4 Xpower оснащено двома електродвигунами PMSM потужністю 204 к.с. (передній) та 231 к.с. (задній). Здебільшого продуктивний саме задній двигун, а передній підключається за необхідністю. Тож, якщо увімкнути режим Eco, то рухатись ви будете виключно на задньому приводі, поки не вдавите акселератор глибше.

Спецпроєкти

Задній двигун має електронний диференціал, а інтелектуальне керування розподіляє крутний момент між усіма чотирма колесами. Плюс в цій версії встановили більш жорсткі стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори стали більш пружними, зробили дискові гальма (345 мм) з усіх боків вентильованими. Загалом жорсткість підвіски збільшилась на 25%. Що виправдовує такий стрибок ціни з $24 000 до $35 000.

А газувати тут дуже хочеться, адже такий запас спритності пробуджує азарт, як мінімум, під час старту на світлофорах. І тут вам мало знайдеться рівних, тож з радістю залишайте позаду BMW, Audi або навіть Porsche. Головне не забуватись і встигати скинутись до перевищення швидкісного режиму. І так, інші електромобілі точно за вами не стигнуть, бо зараз на ринку мало тих, хто може виїхати «сотню» менше ніж за 3,5 секунди, а тих, хто може ви точно помітите: це Porsche Taycan Turbo S (2,8 с), Tesla Model S Plaid (2,1 с), Audi RS e-tron GT (3,3 с) або NIO ET7 (3,9 с).

Непогано лякати потужним стартом і пасажирів, нирки яких буде вдавлювати в крісло під час розгону і здаватиметься, що серце вистрибнуло в багажне відділення. Тільки в цей момент ще й смартфон вилетить слідом з бездротової зарядки в центрі, бо жодних обмежень там не передбачено, добре, що впаде він тільки після гальмування, тож встигне долетіти до заднього дивану.

Спецпроєкти

Однак швидка їзда на MG4 Xpower протипоказана тим, хто не дуже знається на екстремальному водінні. Налаштування трохи підкачали. Електричка плаває на дорозі і її доводиться ловити та спрямовувати вже після досягнення 120 км/год. Аеродинаміка, коротка база в парі з кліренсом в 150 мм, відсутність адаптивної підвіски, чітких налаштувань керма робить небезпечним будь-які спроби імітувати спортивну їзду чи триматись курсу під час маневрів. Режим Sport хоч і додає керму гостроти, а акселератор більше чутливості, тільки все одно цього не вистачає щоб тримати зчеплення з дорогою та повний контроль над машиною.

Для тих, хто хоч трохи розуміється на “заряжених” моделях цей хетч точно не потрапить в рейтинг. Навіть в звичайному VW Golf керування більш чітке та приємне поряд з MG4, вже не кажучи про Golf GTI. Здається, що задумка була цікава, але не доведена до досконалості. З корисного тут може тільки повний привід та режим Snow, що буде допомагати втримати машину на слизькій дорозі. А допомога з таким крутним моментом точно потрібна. Бо з цією шаленою потужністю можна закопатись швидше ніж встигнути зробити вдих.

Неймовірно, але є тут режим трекової їзди, який дозволяє визначати швидкість кола. Також доступний і «Лаунч контроль» для швидкого старту, коли автівка мобілізує всі ресурси аби надати максимальну потужність миттєво.

Так, MG4 Xpower здатний їхати весело, хоч і не довго в такому темпі. За даними виробника хетчбек повинен проїжджати 385 км на одній зарядці. При моїх веселих стартах витрата енергії складала більше ніж 22 кВт*год, але середній показник падав до 18,7 кВт під час рівномірної їзди. Це непогані цифри, як на такий потужний електромобіль з вагою в 1,8 тонни. Тож одного заряду вам точно вистачить на 320 км, а в економному режимі на всі 350 км. Не останню роль в таких показниках відіграє і тепловий насос, який бере на себе відповідальність за клімат в салоні. Тож навіть при скрутних показниках залишку кілометрів можна розслабитись та насолоджуватись комфортом, зосереджуючись лише на манері їзди.

Батарейка в 64 кВт/год представляє собою літій-нікель-марганцево-кобальтовий блок (NMC), який має рідинне охолодження та попередній підігрів в холодну пору року. До того ж це одна з найтонших батарей — до 110 мм, що дозволила зберегти максимально простір в салоні та в багажному відділенні.

Все. На цьому різниця між комплектаціями закінчується і в усьому іншому Xpower поводить себе, як звичайний електричний хетчбек. Все так само працює MG Pilot з доволі різкою поведінкою керма під час утримання в смузі руху та в режимі адаптивного круїз-контролю, але м’якими мелодійними попередженнями. Непогано електричка тримає курс та відстежує навколишню обстановку. В цьому MG виявляються одними з найкращих. Тільки б ще й камери заднього огляду встановили кращої якості, адже це не така дорога опція і в Marvel R у них з цим все набагато краще.

Декілька свіжих рис

В MG 4 Xpower мало що взагалі натякає на спритність. Ну може тільки помаранчеві супорти виділяються та специфічний матовий зелений колір Hunter Green, що залишиться особливим тільки для нашого тестового авто, бо більше таких не буде. Його було створено саме для цієї версії. Сподіваюсь він залишиться в доступі хоча б в якості опції, бо виглядає хетч в зеленому неймовірно стильно.

Чому супорти помаранчеві? Знайшла кілька пояснень цього. По-перше, китайці могли просто позичити ідею в таких іменитих виробників спорткарів, як Lamborghini та McLaren. По-друге, помаранчевий в Китаї символізує енергію, амбіції та процвітання ну і плюс нестандартно виділяє електромобілі серед інших. А може все разом. В будь-якому випадку це точно привертає увагу.

Здається, мені вже потрапляли раніше на очі такі стильні MG ще в перший захід бренду на ринок України десь у 2010-му. Тоді це був MG 3 Cross. Він вражає і досі, хоча минуло більше ніж десять років. А ця «четвірка» має хитрий прищур косооких фар, звужений передок, стрімкий профіль, важку корму, яку прикрасили виліпленими з різних форм імітаціями спойлерів. Відчувається, що дизайнери попрацювали добре, хоча іноді здається трохи загрались в футуристичність.

Може спойлери все ж таки і відіграють свою роль в прижимній силі, хоча в нашому випадку це скоріше елементи дизайну та аеродинаміки. Якщо верхній ще віддалено нагадує спойлер, хоч і має вигадливу форму, то центральна висунута частина зроблена зі скла та чорного пластику і прикрашена орнаментом з діодних смуг, що поєднують задні ліхтарі та ввечері створюють неповторну підсвітку.

Доповнює стрімкий образ чорна спідниця кузова з пластику та декоративні елементи. Плюс двоколірне забарвлення, коли чорним пластиком виділено лише деталі та стійки. Хетч виглядає меншим, ніж є насправді саме завдяки такому поєднанню. А виділити топовий двомоторний Xpower серед інших версій можна не тільки помаранчевими супортами, але і за зміненими 18-дюймовими дисками, а також шильдиком позаду.

Вдавана скромність

В салоні ще менше натяків на те, що MG 4 Xpower дійсно потужний спринтер. Точніше жодних, окрім червоної прострочки та накладок на педалі. А ось про топову комплектацію каже алькантара, в якості вставок на кріслах, консолі та дверних картах. Все інше те ж саме: сенсорний екран в центрі на 10, 25 дюймів, де знаходиться більшість налаштувань, цифрова приладова панель на 7 дюймів з єдиним виглядом, але вибором інформації з бортового комп’ютера.

Підключення смартфона до системи Apple CarPlay та Android Auto дротове. Зарядка ж для телефону бездротова в центрі на випнуттій зоні, а ось під нею здається дизайнери щось наплутали: бо виходи для гаджетів настільки скрито, що доведеться майже лягти на підлогу, щоб підключити туди щось. А підсклянники поряд з ними взагалі роблять користування і тим, і іншим не зручним та досить дратуючим. Просто б поміняли місцями центральний простір для зберігання та підсклянники і все було б досконально.

Досконалості заважають і глюки самої медіасистеми. За тиждень тест-драйву підключити смартфон повноцінно так і не вдалось. То він не бачить його, то втрачає з’єднання. Заміна кабелю ненадовго допомогла, тож зайвий раз відключати смартфон не варто.

Здається фішкою буде безключовий доступ до авто та безконтактний запуск двигуна. Майже Volvo, тільки б працювало так само, але ні. Замикати автівку необхідно, щоб вона вимкнулась, на відміну від Volvo, а швидкість рухів «впригнув та поїхав» не завжди вдається: машина явно не завжди хоче одразу рушити і ще думає чи варто дозволяти вам вмикати передачу. Тож доводиться декілька разів натискати гальма, щоб вона тебе нарешті зрозуміла, а також не забувати пристібатись.

Всі ці недоліки забуваєш, коли озираєшся. Архітектура розроблена круто. Дуже багато повітря та велика зона оглядовості. Простір наче зачарували настільки тут його багато. Крісла мають широкі налаштування, вмоститись дуже легко, а попереду ноги можна навіть витягнути. Переднє торпедо трохи піднято, а по салону багато дрібних кишень та ніш для зберігання. Позаду залишили максимально можливий простір для ніг та голови пасажирів і наче б то нічого не заважає. Є тут і виводи для зарядки. І взагалі в MG4 є вбудований інвертор, який дозволяє заряджати будь-які гаджети.

Багажник пропонує 363 літри, що далеко не найкращий показник серед конкурентів, в тому ж VW iD3 — 385 літрів. Якщо ж скласти крісла можна отримати 1177 літрів. Під підлогою є додатковий простір для невеликих інструментів. А ось запасного колеса тут вже не буде, як і в багатьох інших електромобілях. І попереду буде лише місце для агрегатів і жодного простору для зберігання.

Тільки не забувайте, що цей електромобіль може навіть слугувати чарджером для будинку і віддавати енергію в мережу. Цікава функція, правда підтримувати можна буде лише роботу світла та гаджетів, проте вистачить ненадовго. Однак така можливість вже плюс.

Зарядка MG4 Xpower ніяких особливостей теж не має. Він здатен поповнювати енергію з потужністю до 140 кВт, що доведе заряд з 10 до 80% за 35 хвилин. На наших станціях з потужністю 50-100 кВт доведеться витрачати десь годину. Від Type 2 потужністю 11 кВт хетчбек зарядиться за 6 годин. Якщо ж заряджати машину від звичайної мережі, то це займає близько 20-24 годин. І коли ти маєш приватний будинок, доведеться майже постійно тримати авто на подовжувачі. Хоч і в сумі це буде дешевше ніж користуватись станціями чи платити за бензин.

Висновки та позиціювання

Весь час тест-драйву мене цікавило питання на кого ж орієнтується виробник, випустивши цього спринтера на волю? Хто може бути його цільовою аудиторією? Міленіали? Навряд чи їх зацікавить можливість передавити на акселератор та втратити 20 км запасу ходу. Вони скоріше оберуть більш спокійні версії того ж MG4 з пробігом майже 435 км та вартістю на $10 тис. менше.

Тож Xpower орієнтується на більш молодіжну аудиторію, яка любить вражати однолітків ефектною зовнішністю та приттю. Купуєш електричку за $35 тисяч і розповідаєш, що твій електромобіль їде швидше за Tesla та навіть базові версії Porsche 911.

І це у випадку, якщо не сподобається Volvo EX30, який має схожі характеристики та розміри, однак більш досконалий у керуванні та в роботі всіх систем. Хоча в топовій комплектації буде на пару тисяч доларів дорожче. Не відстане і Tesla Model 3, яку обирають частіше, однак там і прайс буде вдвічі більший. Якщо озирнутись на VW ID3, то на нашому ринку це виключно китайські версії, вибір яких більш схожий на гру в рулетку: якщо пощастить, то отримаєш непоганий електромобіль, а якщо ні — неоціненний досвід спілкування з китайським автопромом.

Однак і MG теж має китайске коріння, скажете ви, тільки підкріплене ореолом британського бренду та офіційним сервісом від «Віннер Автомотів» з гарантією на 7 років або 150 тис. км. Це не робить його більш європеїзованим, але додає трохи впевненості. Тим паче, що бренд вже має гідні відгуки в Європі та у нас, а електрички у них завжди виходили краще.

Тож MG4 Xpower — зручний, економний автомобіль, який легко заряджається з понеділка по п’ятницю, а також викликає посмішку та насолоду під час водіння у вихідні.

ПЛЮСИ: динаміка, дизайн, стильний інтер’єр, простір в салоні.

МІНУСИ: шумоізоляція, керування, курсова стійкість, відгук медіасистеми.

Технічні характеристики MG4 Xpower

Кузов, тип Хетчбек
Габарити (ДхШхВ), мм 4287/1836/1516
Колісна база, мм 2705
Заявлений кліренс, мм/завантажений 160
Об’єм багажника, л. 363/1177
Споряджена маса, кг 1803
Ємність батареї, кВт*год 64
Потужність, к.с. 435
Максим. крутний момент, Нм 600
Запас ходу, км 385
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 3,8
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання енергії, кВт*год/100 км 18,7
Вартість стартова, грн 995 585
Вартість тестового авто, грн 1 450 425
Конкуренти VW iD3
Tesla Model 3
Polstar 2
Jaguar I-Pace
BMW iX3
Volvo EX30

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Білик заінтригувала. Співачка готує українську версію легендарного новорічного хіта
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:59Z
Спасибі Вам, маестро Гіга! Прощання з легендарним і загадковим артистом: репортаж зі Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:33:49Z
Диван зачекає: куди піти у Києві на цьому тижні, 15 – 19 грудня
VGorode
2025-12-15T14:00:53Z
Не Різдвом єдиним: відома американська співачка виступить на відкритті Олімпіади
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:06:57Z
На концерті Макса Барського зникло світло. Як відреагував співак та що пишуть українці
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:30:40Z
Працівники Лувру оголосили страйк, музей закритий
Европейская правда
2025-12-15T11:39:33Z
Лувр не відкрився вчасно через обговорення співробітниками потенційного страйку
Европейская правда
2025-12-15T09:21:59Z
Голлівудського режисера Роба Райнера разом із дружиною знайдено мертвими
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T06:09:03Z
Ексбойфренд Олени Тополі прокоментував її розлучення
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T17:06:59Z
Відключення світла 16 грудня 2025 року: де і коли не буде електрики
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:30:05Z
Каллас: ЄС виконав обіцянку з постачання Україні 2 мільйонів снарядів
Европейская правда
2025-12-15T17:48:30Z
Інфляція на оренду в Туреччині сягнула 60%
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:36:31Z
Зеленський анонсував відкриття українського офісу з експорту зброї в Берліні
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T17:21:36Z
Німеччина створює новий інструмент для стимулювання інвестицій в Україну
Европейская правда
2025-12-15T16:00:10Z
Ціни на їжу в Європі: де найдешевший та найдорожчий продуктовий кошик
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:48:33Z
Беспілотники СБУ втретє атакували нафтові платформи РФ у Каспійському морі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:28Z
Підвищення тарифів на розподіл газу загрожує розвитку розподіленої генерації – експерт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:09:22Z
Після підняття вантажних тарифів на 20%, «Укрзалізниця» втратить стільки ж у вантажоперевезеннях, – член Наглядової ради
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:15Z
Туреччина каже, що збила "некерований" безпілотник у Чорному морі
Европейская правда
2025-12-15T19:48:04Z
Переговоры с США в Берлине, Мерц видит шанс на перемирие, новое правительство Чехии: новости дня
Европейская правда
2025-12-15T19:42:24Z
Євролідери виступили зі спільною заявою про мирні переговори щодо України
Европейская правда
2025-12-15T19:36:26Z
«Трупи НАТО та ЄС»: під час виступу Зеленського в Німеччині стався конфуз із перекладом
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:33:56Z
ЗМІ: Трамп планує в понеділок поговорити телефоном із Зеленським та європейцями
Европейская правда
2025-12-15T19:24:35Z
Фіцо похизувався запрошенням від Трампа відвідати США
Европейская правда
2025-12-15T18:36:10Z
Німеччина – один із головних партнерів України в Європі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:15:57Z
Зеленський пояснив, чим важливі найближчі дні для України
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:00:14Z
Мерц: можливо, вперше з 24 лютого 2022 року перемир'я стає мислимим
Европейская правда
2025-12-15T17:48:54Z
У Литві знищили рекордну партію героїну вартістю 40 млн євро
Европейская правда
2025-12-15T19:12:47Z
З Німеччини екстрадовано учасницю злочинної групи, яка продавала за кордон немовлят
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:03:42Z
На святкуванні Хануки у Сіднеї ісламісти вбили уродженця Ужгорода Тібора Віцена
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:27:17Z
На Вінниччині викрито потужний підпільний цех з виробництва рідин для електронних сигарет
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:30:33Z
ДТП на Закарпатті. Загинула неповнолітня пасажирка 15-річного водія
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:03:14Z
Поліція затримала киянина, який намагався вбити матір та задушив бабусю: деталі справи
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:30:27Z
Мешканець Львівщини на мотоциклі намагався прорватися до Румунії
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:03:46Z
На Київщині лісник знайшов бойову частину російського дрона
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T11:00:34Z
Поліція розслідує бійку підлітків біля Алеї Героїв в Ірпені
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:39:57Z
"Він зруйнує Захід": провидиця Ванга побачила, що у 2026 році "назавжди змінить увесь світ"
FaceNews
2025-12-15T19:39:56Z
Справа Данила Кузьміна: правда, яку намагаються сховати
MY.UA
2025-12-15T18:19:18Z
Сили оборони України уразили Астраханський газопереробний завод у РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:27:22Z
Як називати жителів Камʼянського і Камʼянець-Подільського? Мовознавиця назвала правильні варіанти
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:12:38Z
Сервіс оренди житла Airbnb отримав багатомільйонний штраф в Іспанії
Европейская правда
2025-12-15T15:00:16Z
ЗМІ: Німеччина готує значне розширення оборонної співпраці з Україною
Европейская правда
2025-12-15T14:09:28Z
«Нульовий день» у війську
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:00:24Z
Пращання із Степаном Гігою. Фоторепортаж із Львова
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:51:51Z
Асоціація прифронтових міст та громад закликає переглянути підхід до надання державної допомоги ВПО на прифронтових територіях
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:27:03Z
На Волині лікарі дістали зі шлунка семирічної дівчинки 700 грамів волосся
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:03:33Z
Вчені назвали неочевидний фактор, що нівелює користь фізичних вправ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T16:18:38Z
Житель Китаю заразився смертельним вірусом після похорону
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:42:35Z
Токсичні сніданки: у Європі зафіксовано «вічні хімікати» у пластівцях і хлібі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:54:27Z
Британські лікарі-резиденти відмовилися від урядової пропозиції та будуть страйкувати
Европейская правда
2025-12-15T13:39:14Z
Вакцинація для немовлят. Відома телеведуча, що стала мамою в 47, звернулася до людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:12:14Z
Нове бачення Британського офтальмологічного центру в Києві
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T07:09:31Z
У сусідній з Україною країні вперше за 40 років зафіксовано випадки небезпечної хвороби
ГЛАВКОМ NET
2025-12-14T18:09:14Z
Навіть кволі квіти оживуть за добу: домашня підгодівля без хімії з трьох інгредієнтів
GlavRed
2025-12-14T01:36:41Z
Компанія Volkswagen запускає автівки без керма та педалей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T09:18:53Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:55Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:50Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:36Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:26Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:18Z
У цей Chevrolet універсал встановили потужний двигун V8, і це виглядає вражаюче
Топ Жир
2025-12-14T02:27:02Z
Можливо, варто переглянути рішення про встановлення святкових вогнів на автомобілі
Топ Жир
2025-12-14T00:42:53Z
На Дніпропетровщині дикий яструб кинувся на ворожий дрон та врятував людей
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T19:15:49Z
Президент розповів, чи вимагають США виходу українських сил із Донеччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:54:10Z
У Криму масово призвали до армії РФ першокурсників
FaceNews
2025-12-15T18:33:31Z
На війні загинув фотограф і письменник Юрко Костишин, відомий як «Кіт Характерник»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:24Z
17-21 грудня у столиці відбудуться продуктові ярмарки: адреси
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:18:04Z
Солдат, який беззмінно провів на позиціях 76 днів, пояснив, як з початку війни змінилося поняття лінії фронту
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:24:14Z
Які темпи просування Росії на Донеччині? Аналітики DeepState назвали реальні цифри
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:54:26Z
Око за око, блекаут за блекаут: Бєлгород і Ростов без світла і опалення
FaceNews
2025-12-15T11:45:59Z
Україна відхилила пропозицію про «вільну економічну зону» на Донбасі – Politico
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T10:30:35Z
Найкомфортніші міста у 2026 році: оновлений рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:12:01Z
Спека на пляжах і низькі ціни: топ 4 гарячі напрямки для відпустки в січні
24tv
2025-12-14T03:12:19Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:51Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:43Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:34Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:25Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
Гороскоп на завтра 15 грудня: Близнюкам - новий поворот, Водоліям - розчарування
GlavRed
2025-12-14T02:39:21Z
Українські покер-руми: де грати комфортно, безпечно та з максимальними можливостями
MY.UA
2025-12-15T13:05:45Z
Прогноз магнітних бур на 15-16 грудня: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T05:18:34Z
Financial Times назвав главу Nvidia Людиною року
InternetUA
2025-12-14T04:08:10Z
Згорять першими: які прилади потрібно знеструмити при відключеннях світла
Хвиля
2025-12-14T04:00:17Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:58Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:47Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:40Z
Черговий рекорд: за 2025 рік у Steam вийшло понад 19 тисяч ігор
InternetUA
2025-12-14T03:00:36Z
Ексфутболіст збірної РФ, який брав участь у турнірі з викраденими українськими дітьми, захворів на рак
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T18:09:39Z
Кулєша оформила дабл-дабл в матчі чемпіонату Австрії з баскетболу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T15:24:20Z
Зубков знову відзначився результативними діями у чемпіонаті Туреччини
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:36:09Z
Українські парабіатлоністи завоювали 15 медалей на стартовому етапі Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T14:12:24Z
Скандальний блогер Тейт не виключає проведення бою з Усиком
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T13:39:10Z
Дешева копія Тайсона: росіянин намагався вкусити олімпійського чемпіона за вухо
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:42:22Z
ФІДЕ повернула прапори росіянам і білорусам
FaceNews
2025-12-15T12:24:04Z
Калініна виграла свій перший титул після повернення на корт
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:18:25Z
Фристайлістка Коцар виборола першу в історії України медаль Кубка світу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-15T12:06:14Z