Андрій Партика: Прогнозоване зростання рекламного ринку в Україні на 2025 рік — 10%
Прогнозоване зростання рекламного ринку в Україні на 2025 рік становить 10%. Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» сказав президент сейлз-хаусу Ocean Media Plus Андрій Партика.
За його словами, спершу очікувалося, що бюджет на цей рік зросте на 20%, проте після обговорень у галузі очікування скоригувалися — прогнозоване зростання рекламного ринку цього року становить 10%. Партика каже, що впевнений, що прогноз про зростання на 10% справдиться.
Певне зменшення прогнозів він пов’язує з тим, що політична та воєнна ситуації весь цей час погіршувалася. «Коли очікуване зростання зменшилося, стало зрозуміло, що кілька телегруп змушені відмовитися від окремих проєктів», — сказав Партика.
Він навів приклад Starlight Media, основного партнера його компанії — у них зараз не спостерігається додаткових хвиль скорочення, окрім тих, що відбулися у грудні, а рівень прем’єрності цього року може навіть перевищити 2024 рік.
«Ринок дійсно переживає складний період. Наприклад, лютий виявився доволі непростим місяцем. Пряма реклама продавалася на рівні січня, і я не пригадую подібної статистики за весь час своєї роботи на рекламному ринку. Перш за все, цей лютий є глобально переломним. За час війни було кілька подібних місяців, пов’язаних із так званими сакральними датами. Часто це річниці початку війни або періоди невизначеності.
Але, як показує практика, практично всі ці апокаліптичні очікування були надуманими. Економіка продовжувала працювати, ринок відновлювався, а бюджети поверталися. Зараз березень теж поступово відновлюється і виглядає досить близьким до тих показників, які ми прогнозуємо на цей рік», — сказав Партика.
- Андрій Партика, Ocean Media Plus: Українська галузь розбазарює культурну гордість, продаючи контент західним платформам за копійки
- Ocean Media Plus опублікувала рейтинг медіагруп та рекламних агенцій за телебюджетами на 2024 рік
Фото: istockphoto.com
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.