У міжнародних партнерів України формується запит на нові вимоги до ефективності допомоги — аналітики
У міжнародних партнерів України формується запит на нові вимоги до ефективності допомоги — аналітики
Україні потрібно дещо переглянути комунікаційні стратегії та внести корективи в розробки проєктів просування України в різних регіонах світу заради зміцнення своєї репутації. Серед іншого, в світі наразі є запит на нові вимоги до ефективності допомоги Україні. Так вважають експерти BRAND UKRAINE.
"У міжнародному дискурсі змінюється підхід до підтримки України: увага зміщується з безумовного надання допомоги до її ефективності, прозорості та довгострокових результатів", - йдеться у звіті компанії.
На думку експертів, цей тренд ставить завдання перед Україною комунікувати з міжнародними партнерами, доводячи, що мова не лише про фінансову допомогу, а про довгострокові та взаємовигідні інвестиції у глобальну стабільність.
Потрібно чітко показувати ефективність використання міжнародних ресурсів, демонструючи реальні кейси, наприклад, успіхи військово-промислового комплексу, економічного розвитку або соціальних ініціатив.
Аналітики вважають, що потрібно переформатувати комунікацію про допомогу: більше говорити про економічні вигоди для партнерів, розвиток спільних проєктів та інтеграцію України у світові ринки або зміцнення торговельних зв’язків з окремим країнами та регіонами світу.
Нагадаємо, що в середу, 12 березня, курси українських акцій на Варшавській фондовій біржі (WSE) почали рости після падіння в попередні дні в середньому на 7%. На рішення інвесторів впливають позитивні новини про українсько-американські переговори у Джидді (Саудівська Аравія).