/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fa20acfa8724df7986a275b6f02d68984.jpg)
Ставки фрахту на перевезення зерна з України незначно коливаються
Ставки фрахту для коастерного флоту стабілізувалися цього тижня після набуття стійкості у фрахті хендісайзів минулого тижня.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Ринок відчуває нестачу нових твердих замовлень на відправлення вантажів, що ускладнює власникам можливість наполягати на підвищенні ставок. Як результат, більшість угод укладаються на рівнях, які спостерігалися минулого тижня», — пояснив він.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 $/т.
У сегменті хендісайзів ставки для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 16-17 $/т.
Фрахт коастерів для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії залишається на рівні 30-32 $/т.
Що стосується барж, фрахт для спотових відправлень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється в 8-9 €/т, що відповідає попереднім рівням.