/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F887eaf4bb03da364d495472347e39eb2.jpg)
Росіянина-капітана звинуватили у вбивстві після аварії танкера в Північному морі: подробиці
Володимир Мотін постане перед судом.
Російському капітану контейнеровоза, який врізався в американський нафтовий танкер у Північному морі, висунули звинувачення в ненавмисному вбивстві через смерть члена екіпажу, який вважається мертвим.
Згідно з повідомленням поліції Гамберсайда, капітан Solong, 59-річний Володимир Мотін із Санкт-Петербурга, Росія, має постати в суботу, 15 березня, в магістратському суді Галла за звинуваченням у вбивстві через грубу недбалість, передає Mirror.
У заяві правоохоронців йдеться: "Розслідування, проведене поліцією Гамберсайда за підтримання Агентства морської та берегової охорони (MCA) щодо зіткнення танкера з вантажним судном у Північному морі біля узбережжя Східного Йоркширу, призвело до того, що чоловікові було висунуто звинувачення".
38-річний Марк Анджело Пернія, громадянин Філіппін, був названий членом екіпажу, який, як вважають, загинув після аварії.
Громадянину РФ висунули звинувачення у вбивстві з необережності і він був поміщений під варту.
"У понеділок, 10 березня, близько 11-ї ранку поліція Гамберсайда отримала повідомлення про те, що між двома суднами сталося зіткнення, в результаті якого один член екіпажу зник безвісти. Берегова охорона Великої Британії провела масштабні пошуки зниклого члена екіпажу, який наразі вважається загиблим. Сім'ю підтримують спеціально підготовлені офіцери, і наші думки залишаються з ними в цей важкий час", - йдеться у повідомленні.
36 осіб з обох суден вибралися на берег, але один член екіпажу Solong залишається зниклим безвісти і вважається загиблим.
Stena Immaculate залишається на якорі на місці зіткнення, в той час як Solong дрейфує на південь, і зараз його видно біля узбережжя Лінкольнширу.
Начальник берегової охорони Педді О'Каллаган запевнив, що судна "стабільні", а рятувальні команди піднялися на борт обох для оцінки пошкоджень. Він пояснив: "Зараз на Solong є лише невеликі періодичні осередки пожежі, які не спричиняють надмірного занепокоєння. На обох суднах залишаються спеціалізовані буксири з протипожежними засобами. Регулярні польоти повітряного спостереження продовжують стежити за суднами і підтверджують, що немає жодних причин для занепокоєння щодо забруднення ні зі Stena Immaculate, ні з Solong".
О'Каллаган також зазначив: "Агентство охорони здоров'я Великої Британії також допомагає у реагуванні і продовжує повідомляти, що будь-який ризик для здоров'я населення на березі вважається дуже низьким".
Розслідуванням інциденту займається Відділ розслідування морських аварій (MAIB), який повідомив, що Solong "змінив курс" близько 1:30 ночі в понеділок. За даними MAIB, коли судно пливло на схід від маяка Лонгстоун, воно змінило "курс приблизно на 150 градусів", взявши курс на південний схід.