/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F396567578d12fd5f7717c48840d902b5.jpg)
Адміністрація Трампа рекламує держчиновникам Starlink Ілона Маска — FT
Міністр торгівлі США Говард Лутнік на приватній зустрічі закликав посадовців збільшити використання супутникового зв’язку й окремо виділив компанію Starlink Ілона Маска.
Про це пише Financail Times із посиланням на присутніх на зустрічі.
Еван Файнман, нещодавно звільнений директор програми Bead, розповів, що міністр згадав Маска на ім’я і запитав, чи посадовці розмовляли з ним.
«Очевидною метою його директиви було збільшення кількості використовуваних супутників, незалежно від будь-яких інших міркувань», — вважає Фейман.
Як зазначає FT, республіканці вже давно критикують Bead, яка є частиною міністерства торгівлі через, як вони стверджують, обтяжливі правила, що перешкоджають розгортанню широкосмугового зв’язку у віддалених громадах.
Сам Маск називав програму «нечуваною тратою грошей платників податків». А міністр Лутнік нещодавно скаржився на «фаворитизм щодо певних технологій». Він заявив, що його відділ «оновлює» Bead, щоб застосувати «технологічно нейтральний підхід».
Файнман стверджує, що для всіх, крім найвіддаленіших громад, супутникове з’єднання не було б ані економічно ефективним, ані довговічним.
«Волоконно-оптичний кабель залишається працездатним протягом десятиліть і десятиліть за надзвичайно низьких витрат на обслуговування та експлуатацію, і пропонує сьогодні швидкість, яка може задовольнити всі поточні потреби та, ймовірно, потреби майбутнього. Starlink просто не може цього», — сказав він.
Газета Wall Street Journal писала, що «оновлення» програми Bead може призвести до того, що Starlink отримає контракти на суму до 20 мільярдів доларів — приблизно в п’ять разів більше, ніж очікувалося отримати за поточної структури.
В адміністрації Трампа на запитання журналістів відкинули звинувачення у зміні програми на користь Starlink або будь-якої іншої компанії.