/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F64a6e25951cf3fac97097443dad1cc83.jpg)
Кожного українця стосується: що робити, якщо вам продали неякісний товар
Купуючи побутову техніку у магазинах, можна зустріти неякісний товар. Гроші заплачені, а техніка не працює? У Держспоживслужбі розповіли, як діяти в такому разі.
Повернути неякісний товар можна протягом гарантійного терміну.
Для цього покупцю слід звернутися до продавця чи виробника з письмовою заявою. До неї потрібно прикріпити копію чека та технічного паспорта або документа, що його замінює з позначкою про дату продажу.
Далі, виберіть один із бажаних способів:
1) пропорційне зменшення ціни
2) безоплатне усунення недоліків товару у розумний термін
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару
Якщо протягом терміну гарантії було виявлено суттєві недоліки, підтверджені експертизою, то споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:
- розірвання договору та повернення сплачених коштів
- вимагати замінити товар на аналогічний або той, який має такі ж властивості
Недоліки купленого товару мають бути усунені протягом 14 календарних днів.
Що робити, якщо права покупця порушені
Якщо вам відмовили задовольнити ваші права як покупця, можна звернутися до Держспоживслужби або її територіальних органів та повідомити про проблему. Крім того, це можна оскаржити у судовому порядку.
Раніше ми повідомляли про Весняне рівнодення-2025: коли буде, таємниці, традиції та вплив на життя українців.