Новий сезон «Супермами» на СТБ та «Колесо фортуни» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 3—9 березня
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками десятого тижня 2025 року (3—9 березня)
Минулого тижня частка групи Starlight Media склала 23,05% (без змін відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 15,80% (без змін), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 7,94% (зменшення 3%).
Серед телеканалів на першій сходинці — СТБ з часткою 7,74% (зменшення 2% відносно попереднього тижня). На другій — Новий канал із часткою 5,76% (зменшення 8%). На третій сходинці — ICTV2 з часткою 5,60% (зменшення 7%).
На четвертій позиції — канал НТН із часткою 3,96% (зменшення 4%). Наступний — «2+2» із часткою 3,70% (зменшення 4%). Далі — «1+1 Україна» з часткою 3,58% (зростання 3%). Сьоме місце — за каналом ТЕТ із часткою 3,44% (зростання 6%).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,41%, зростання 7%). На дев’ятій сходинці — «Плюс плюс» (1,14%, зменшення 7%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,08%, зростання 27%).
Головні прем’єри тижня
Минулий тиждень виявився напрочуд активним на прем’єри.
У понеділок канал СТБ розпочав показ третього сезону медичної мелодрами «Лікарка Ковальчук» (rat 1,55%, shr 5,50%, 2-ге місце в слоті), а також нового сезону проєкту «Супермама» (rat 1,55%, shr 6,16%, 1-ше місце в слоті).
У цей же день Новий канал презентував глядачам гумористичний проєкт «VIP Тернопіль» (rat 0,97%, shr 3,46%, 4-те місце в слоті), а канал ТЕТ — третій сезон комедійного серіалу «Ромео і Джульєтта з Черкас» (rat 0,97%, shr 4,20%, 5-те місце в слоті).
У вівторок серед новинок був прем’єрний сезон шоу «єПитання» від Нового каналу (rat 1,18%, shr 4,53%, 4-те місце в слоті).
У суботу 8 березня канал «К1» розпочав одразу два тревел-проєкти: новий сезон «Камон!» (rat 0,37%, shr 2,08%, 9-те місце в слоті), а також новий проєкт «Пригоди з Яною Метьолкіною» (rat 0,09%, shr 0,69%, 18-те місце в слоті).
У праймі канал «1+1 Україна» презентував новинку серед вікторин на українському телебаченні — «Колесо фортуни» (rat 0,89%, shr 4,35%, 5-те місце в слоті).
У неділю СТБ повернув свій гостросоціальний проєкт «Один за всіх» із прем’єрними випусками (rat 2,29%, shr 8,36%, 1-ше місце в слоті).
Також відбулося чимало телепрем’єр у сфері кінопоказу. Серед українського кіно в ефірі був фільм «Уроки толерантності» на ICTV2 (rat 0,96%, shr 4,58%, 4-те місце в слоті). Решта — новинки іноземного кіно: «Ґолда» на «1+1 Україна» (rat 0,18%, shr 2,05%, 7-ме місце в слоті), «Друзі по відпустці» на ICTV2 (rat 1,15%, shr 5,33%, 3-тє місце в слоті), «Місія неможлива. Розплата» на «2+2» (rat 0,95%, shr 4,16%, 5-те місце в слоті), «Операція “Казино”» на Новому каналі (rat 1,30%, shr 8,12%, 2-ге місце в слоті), а також мультфільм «Бургерна Боба в кіно» на Новому (rat 0,03%, shr 0,54%, 13-те місце в слоті).
Марафон
Після двох тижнів зростання показників минулого тижня канали, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», утримали частку на рівні 4,30% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із населенням понад 50 тис. жителів і 6,74% за широкою аудиторією.
Провідні програми десятого тижня телеперегляду
Другий тиждень поспіль рейтинг провідних програм тижня очолює новий сезон «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,58%, shr 10,49%). Наступні три місця також за програмами на СТБ: проєкт «Один за всіх» (rat 2,42%, shr 9,02%), «Супермама» (rat 2,36%, shr 10,66%) та серіал «Слід» (rat 2,35%, shr 13,87%). Закриває п’ятірку фільм від Нового каналу «Покоївка з Мангеттену» (rat 2,3%, shr 9,25%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня ще ввійшли дві частини кінофраншизи «Поліцейська академія» на Новому, серіали «Розтин покаже 3» на ICTV2 та «Черговий лікар» на СТБ, а також гумористичний проєкт ICTV2 «Dizel Show».
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
«Dizel Show» на ICTV2 — на першому місці серед програм тижня за чоловічою аудиторією (rat 2,54%, shr 12,14%). Далі — фільм на «2+2» «Леон-кілер» (rat 2,52%, shr 10,43%), серіал «Розтин покаже 3» (rat 2,11%, shr 7,98%), фільм «Поліцейська академія» на Новому каналі (rat 2,05%, shr 8,66%). Закриває п’ятірку «МастерШеф 15» на СТБ (rat 1,94%, shr 8,18%).
До десятки програм тижня також потрапили «Я люблю Україну» та прем’єра серіалу «Ромео і Джульєтта з Черкас 3» на ТЕТ, а також кінопоказ: «Чорна діра» і «Хроніки Ріддіка» на «2+2», «Шалений Макс. Дорога гніву» на Новому каналі.
Лідери за жіночою аудиторією
Перша позиція за жіночою аудиторією — серіал «Слід» на СТБ (rat 3,4%, shr 18,36%). Далі — «МастерШеф 15» (rat 3,2%, shr 12,6%), «Один за всіх» (rat 3,08%, shr 10,66%) і «Супермама» (rat 2,92%, shr 12,2%) на СТБ. Закриває п’ятірку фільм «Покоївка з Мангеттену» на Новому каналі (rat 2,81%, shr 10,34%).
До десятки також потрапили серіали «Лікарка Ковальчук», «Черговий лікар» і «Сліпа» на СТБ, «Будиночок на щастя 5» на Новому, а також фільм «Поліцейська академія 4. Квартальна охорона порядку» також на Новому каналі.
Лідери серед молоді
«МастерШеф 15» другий тиждень поспіль очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня за молодою аудиторією (rat 2,78%, shr 13,41%). Далі в переліку — «Супермама» (rat 2,47%, shr 15,79%), фільм на Новому «Покоївка з Мангеттену» (rat 2,39%, shr 12,56%) проєкт «Один за всіх» на СТБ (rat 2,15%, shr 11,24%). Закриває п’ятірку «Ромео і Джульєтта з Черкас 3» на ТЕТ (rat 2,03%, shr 11,15%).
До провідної десятки також входять фільми «Поліцейська академія 4. Квартальна охорона порядку» і «Свекруха-монстр» на Новому, а також три серіали: «Слід» і «Черговий лікар» на СТБ, «Кохання напрокат» на СТБ.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.