MY.UAНовини
Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами
Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами

Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами

Цифрова трансформація, штучний інтелект, персоналізовані комунікації та нові метрики ефективності стають не просто трендами, а необхідністю для виживання брендів.

Українська медіаіндустрія стоїть на порозі революційних змін, де штучний інтелект, персоналізація та нові формати взаємодії визначають майбутнє комунікацій. 2025 рік обіцяє стати переломним моментом, коли технології та креативність у симбіозі створять безпрецедентні можливості для брендів і споживачів.

Штучний інтелект змінює наше життя

ШІ кардинально змінює маркетингову екосистему, роблячи її автоматизованою, персоналізованою та аналітичною. У 2025 році компанії, які інтегрують алгоритмічні рішення у кожен етап роботи, матимуть значну перевагу перед конкурентами. З огляду на швидкі темпи розвитку технологій, бізнесу вже зараз варто переосмислювати свої стратегії, адже традиційні підходи до медіапланування та взаємодії з аудиторією поступово відходять у минуле.

Тренд 1: від експериментів до ключового гравця в команді

Якщо раніше ШІ використовували переважно для автоматизації окремих процесів (наприклад, управління ставками у рекламі чи аналізу аудиторії), то сьогодні він відіграє все більшу роль у бізнесі, який прагне працювати якісно й ефективно: від прогнозування ринку до створення більш глибокого зв’язку зі споживачами. Наприклад, сервіс для перевірки граматики та орфографії Grammarly використовує ШІ для виявлення помилок і кращих варіантів, а кар’єрна платформа LEZO — щоб забезпечити метч між роботодавцями та потенційним кандидатом.

Що далі? З часом ШІ отримає ще більше контролю у робочих процесах — він стане стратегічним партнером для брендів. Уже зараз з’являються легші моделі технології, нові killer-застосунки, а також загалом покращується взаємодія через голоси та різні сенсори. І це лише початкова точка для необмежених маркетингових «експериментів».

Тренд 2: інтеграція у медійний інструментарій 

Ще кілька років тому використання штучного інтелекту у медіаплануванні було обмеженим, але зараз, в епоху алгоритмів, усе змінилося. Тепер ШІ активніше інтегрується у всі етапи медіациклу, що допомагає перейти від традиційних підходів до нових стратегій, які ґрунтуються на даних та автоматизації. Наприклад, AdTech-інструменти від Meta та Google уже вміють автоматично налаштовувати стратегії, прогнозувати результати, а також у режимі реального часу оптимізувати рекламні кампанії.

Що далі? У 2025 році медіаінструментарій стане більш алгоритмічним: від динамічного сценарного планування, яке враховує зміну бюджетів і поведінку споживачів, до прогнозів щодо ROI та допомоги у створенні медіапланів, що краще прогнозуватимуть шлях залучення покупця. І такий підхід матиме вплив на кампанії, які стануть більш персоналізовані, ефективні й економічно вигідні.

Тренд 3: оптимізація мікромоментів 

Мікромоменти — це коротка, але вирішальна мить, коли користувачі приймають рішення: шукати інформацію, робити покупку або дізнаватися більше про бренд. Google визначає їх як моменти «Хочу знати», «Хочу піти», «Хочу зробити» або «Хочу купити». У цей час користувачі очікують миттєвої та релевантної відповіді.

Традиційні стратегії не завжди встигають за швидкими змінами у поведінці споживачів, але ШІ розв’язує це питання. Алгоритми, аналізуючи масиви даних (пошукові запити, історію покупок, місцеперебування тощо), визначають ключові точки взаємодії та пропонують релевантний контент. І це дозволяє брендам бути там, де вони потрібні клієнтам. Наприклад, лише за місяць AI-асистент платіжного гіганта Klarna обробив 2,3 млн розмов, тобто дві третини від усіх чатів служби підтримки. Такий підхід пришвидшив розв’язання питань у понад п’ять разів і зменшив кількість повторних звернень на 25%.

Що далі? В Україні помітно зростає попит на персоналізовану рекламу, яка дедалі точніше відповідає інтересам користувачів. Тому бренди, які використовують мікромоменти, досягатимуть кращих результатів. Це створює новий рівень конкуренції: виграють ті, хто краще розуміє споживачів і персоналізує їхній досвід за допомогою ШІ.

Сторітелінг як спосіб вибудувати міцний зв’язок

Сторітелінг — один із найпотужніших форматів комунікації. Такий підхід дозволяє передавати меседжі швидко й емоційно, а також поглиблювати взаємодію між брендами та споживачами. Сьогодні справжні історії стають центральним елементом комунікаційної стратегії, а платформи шукають нові способи співпраці та інтеграції їх у різні канали.

Тренд 4: сила у нішевих спільнотах 

Нішеві спільноти й інфлюенсери, які генерують контент для різних платформ (YouTube, Instagram, TikTok тощо), є неймовірно цінними для брендів, оскільки вони забезпечують справжній зв’язок зі своєю аудиторією. Ці групи людей об’єднані спільними інтересами, цінностями або вподобаннями, створюючи автентичний простір для обговорень і впливу. Саме тому вони є ідеальними партнерами для співпраці й ефективним каналом для просування власних історій.

Наприклад, колаборація українського ювелірного дому Sova з рок-гуртом The Hardkiss. Разом вони створили колекцію прикрас, натхненну музикою та стилістикою гурту. Завдяки цьому бренд розширив свою аудиторію та ще раз наголосив на важливості автентичного підходу до створення контенту.

Що далі? Бренди по-різному ставляться до нішевих спільнот та інфлюенсерів, але часто не помічають ключовий момент — це можливість заявити про себе. Ті, хто зможе інтегруватись у такі спільноти або залучити контент-креаторів, отримають не лише доступ до нових аудиторій, а й зможуть стати частиною їхнього світу.

Тренд 5: історії через призму Connected TV

Раніше сторітелінг часто асоціювався з соцмережами та медіа, але тепер великі екрани телевізорів стають новою платформою для емоційної комунікації з аудиторією. Ключову роль відіграє CTV, який поєднує зручність телеперегляду з персоналізацією цифрового контенту. Останніми роками «розумне» телебачення активно розвивається і в Україні, відкриваючи нові можливості для співпраці. Українські сервіси, такі як Megogo, «Київстар ТБ» та Sweet.tv, є лідерами ніші й пропонують широкий спектр рекламних інтеграцій.

Бренди можуть розповідати свої історії через інтерактивні формати — короткі ролики або серії історій, що з’являються між епізодами шоу, під час завантаження відео чи ігор. Такий підхід робить сторітелінг природним, оскільки глядач сприймає рекламу не як нав’язливий меседж, а як частину контенту. Наприклад, Megogo має ексклюзивні права на трансляцію продуктів HBO Max в Україні, що дає можливість рекламодавцям інтегрувати рекламу під час премʼєр і переглядів світових хітів.

Що далі? У майбутньому очікується подальше зростання популярності CTV та поглиблення співпраці між платформами, брендами та рекламодавцями, що сприятиме розвитку інноваційних підходів у сфері цифрового маркетингу та медіа.

Тренд 6: алгоритми змінюють медіапланування

Сучасне медіапланування стає повністю алгоритмічним — усе більше рекламодавців використовують сучасні технології для оптимізації кампаній, економії бюджету та ресурсів. Проте такий підхід також формує імператив для медіа та творчості працювати разом. Креативи більше не можуть існувати окремо від медіастратегії: алгоритми вимагають тісної взаємодії між контентом і каналами комунікації, щоб досягти максимального ефекту.

Що далі? Алгоритмічне медіапланування стане стандартом у маркетингу. Вже зараз бренди інвестують в інструменти, які об’єднують аналіз даних, генерацію контенту та оптимізацію медіарозміщення, сприяючи ще більшій інтеграції медіа та творчих команд.

Медіапростір більше не буде таким, як раніше 

Цифровий медіапростір продовжує трансформуватися, відкриваючи нові можливості для брендів, які прагнуть побудувати глибший зв’язок зі своєю аудиторією. Розвиток ритейл-медіа, акцент на прозорість, а також активне партнерство між бізнесами стане ключовим чинником успіху у найближчі роки. І той, хто зможе адаптуватися до цих змін, матиме значну конкурентну перевагу на українському ринку.

Тренд 7: ритейл-медіа покращують взаємодію зі споживачами 

Ритейл-медіа — важливий інструмент для брендів, які прагнуть взаємодіяти з користувачами безпосередньо на платформах роздрібних продавців. Його унікальність у тому, що він дозволяє використовувати інформацію про поведінку покупців, щоб створювати персоналізовані рекламні пропозиції у момент прийняття рішення про покупку. Це робить рекламу більш цільовою та ефективною.

Це розуміють українські ритейл-гіганти, які активно розвивають свої платформи. Наприклад, Rozetka використовує персоналізовані банери та рекомендації товарів, які допомагають брендам швидше залучити покупців, компанія «Алло» пропонує створювати спеціальні пропозиції під конкретні сегменти аудиторії, а OLX — продає можливості показу таргетованої реклами на сайті та в застосунку.

Водночас усе більше українських компаній розглядають свої платформи не лише як канали продажу продуктів чи послуг, але і як інструмент монетизації, оскільки мають доступ до масивів власних даних.

Що далі? Ритейл-медіа продовжить розвиватися, пропонуючи ще більше можливостей для інтеграції рекламних кампаній і створення персоналізованого досвіду покупців. За даними дослідження Dentsu про рекламний ринок, до 2027 року витрати на цей напрям перевищать $100 млрд, випереджаючи традиційне телебачення та платну пошукову рекламу.

Тренд 8: нові метрики = кращі результати

Сьогодні все більше брендів шукають нові способи зрозуміти, наскільки ефективно працюють їх кампанії. Звісно, для цього є традиційні показники (CTR, CPM, СРА, ROI, ROAS тощо), але з розвитком технологій вони поступово втрачають свою актуальність. На заміну приходять нові метрики. Одна з ключових — увага, яка стала новим «ресурсом», за яким полюють усі. За інформацією Dentsu, 86% світових CMO визнають увагу дуже, якщо не критично важливим показником для медіа. До слова, на ринку вже є технології (такі як відстеження уваги, eye tracking), які дозволяють зрозуміти, як довго люди дивляться на рекламу та як вони реагують на неї.

Що далі? Очікується, що метрики уваги й інші нові показники стануть стандартом у медіаплануванні. Вони дозволять брендам точніше оцінювати ефективність своїх кампаній та оптимізувати їх у реальному часі.

Тренд 9: партнерство заради зростання 

У 2025 році колаборації між медійними платформами та технологічними компаніями вийдуть на новий рівень, формуючи епоху високоякісного контенту та сервісів. Нові технології створюють попит на співпрацю, чим активно користуються компанії. Наприклад, лабораторія досліджень штучного інтелекту OpenAI вже уклала угоди з The Financial Times, Reddit, Vox Media та News Corp для використання їхнього контенту для того, щоб навчити ШІ надавати точніші та релевантніші відповіді.

Що далі? В умовах активного розвитку технологій партнерства стануть основою для медіаіндустрії, створюючи інноваційні формати та підходи. І це хороша можливість для брендів «устигнути на човен» і розширити свій вплив, запропонувавши унікальний досвід для споживачів  

Медіаіндустрія стрімко рухається до повної цифрової трансформації. ШІ, персоналізовані комунікації та нові метрики ефективності стають не просто трендами, а необхідністю для виживання брендів. Успіх у 2025 році матимуть ті компанії, які зможуть поєднати технологічні інновації з глибоким розумінням потреб своєї аудиторії, створюючи персоналізований і релевантний контент у правильний момент.

Автор: Михайло Гичка, Media Director iProspect Ukraine

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
«Великоднє перемир’я»: Зеленський зробив Путіну нову пропозицію
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:48:50Z
"Черговий обман": Рубіо спростував інформацію про закриття посольств США у Африці
24tv
2025-04-20T18:33:46Z
США хочуть продовження «великоднього перемир’я» між Україною та РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:27:38Z
У Росії судять полоненого австралійця, який воював за Україну
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:24:54Z
Не Путін: Епіфаній назвав винного у війні між росіянами та українцями
24tv
2025-04-20T18:24:27Z
«Трамп може повернутися за допомогою України»: експерт розповів, у якому разі це може статися
Политека
2025-04-20T18:18:21Z
Герой України розповів, який корупційний скандал його обурив
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:15:34Z
Демократи не хочуть повернення Байдена в політику — The Hill
iPress
2025-04-20T18:10:58Z
Китайські науковці випробували неядерну водневу бомбу
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:10:31Z
Папа Франциск закликав усі сторони докласти зусиль, щоб завершити війну в Україні
ZN UA
2025-04-20T18:46:16Z
$7500 на місяць: в якій країні українські айтівці заробляють найбільше
Хвиля
2025-04-20T18:45:02Z
Винищувачі Британії кілька разів перехопили літаки РФ у повітряному просторі НАТО
Европейская правда
2025-04-20T18:10:41Z
Допомога на оренду житла в Запоріжжі: як взяти участь у проєкті
Политека
2025-04-20T18:01:51Z
"Не вистачає золотих яєць": великодній кошик чиновника у Кривому Розі обурив українців
Telegraf
2025-04-20T17:57:50Z
Не жіноча професія: педагог розкритикував багаторічну традицію початкової школи
Знай
2025-04-20T17:51:55Z
Символи Великодня чи великий гріх? Навіщо українці приносять на могили паски і крашанки
Telegraf
2025-04-20T17:48:08Z
Базу з атомними підводними човнами Китаю помітили із супутника: аналітик показав фото
InternetUA
2025-04-20T17:40:27Z
Росія отримала "високоточну" 240-мм РСЗВ з КНДР: з'явився перший відеодоказ
24tv
2025-04-20T17:39:31Z
Що найкраще випити перед сном. Оберіть свій напій
Gazeta UA
2025-04-20T18:27:45Z
Назвали найгірші пози для сну, якщо болить спина
Gazeta UA
2025-04-20T18:06:06Z
Як миттєво позбутись запаху часнику з рота. Вчені здивували відкриттям
Gazeta UA
2025-04-20T14:46:22Z
Шість продуктів, які зменшують тривалість життя
Gazeta UA
2025-04-20T14:46:21Z
Все життя ви робили це неправильно: як насправді потрібно мити волосся
24tv
2025-04-20T11:42:52Z
Вісім причин, чому манго треба їсти чоловікам та жінкам
Gazeta UA
2025-04-20T09:57:36Z
Як депресія батьків впливає на поведінку дитини
360ua.news
2025-04-20T07:42:52Z
Ранкові ритуали після яких ви будете бадьорі цілий день
24tv
2025-04-20T07:30:01Z
Нові дані про звичні уявлення щодо користі вина
24tv
2025-04-20T06:12:36Z
Ось і все "перемир’я": окупанти просунулися у трьох місцях на фронті та захопили село — DeepState
Telegraf
2025-04-20T18:42:50Z
РФ захопила Катеринівку і просунулася вперед на сході – DeepState
GlavRed
2025-04-20T18:27:28Z
Чоловік шість разів тікав за кордон, а після мобілізації здавав позиції ЗСУ ворогу – що вирішив суд
InternetUA
2025-04-20T18:27:24Z
РФ використовує "великоднє перемир'я" для подальшого наступу на Харківщині, — військові
Фокус
2025-04-20T18:21:09Z
Росіяни окупували Катеринівку на Донеччині – DeepState
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T18:09:43Z
Готуються, – Андрющенко попередив про провокацію окупантів під час "великоднього перемир'я"
24tv
2025-04-20T18:09:01Z
Окупували нове селище і просунулися біля 3 населених пунктів: DeepState оновив карту фронту
24tv
2025-04-20T18:03:50Z
Окупанти заховали в будівлі новітній російський танк Т-80БВМ, але марно: ефектне відео від ЗСУ
24tv
2025-04-20T17:54:33Z
Нацгвардія розповіла, для чого російські війська використовують перемир’я
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T17:51:59Z
На одному подиху: 3 легкі мінісеріали для вихідного дня
24tv
2025-04-20T18:18:19Z
Майбутнє української рок-музики: діти зіграли легендарну пісню, мережу у захваті
Telegraf
2025-04-20T17:48:30Z
Анна Саліванчук зізналася, навіщо вийшла заміж за експродюсера Студії Квартал 95
GlavRed
2025-04-20T17:27:48Z
"Ти - мій": обраниця Дмитра Кулеби показала романтичне фото з політиком
GlavRed
2025-04-20T16:25:09Z
У Великдень Христина Соловій поділилася рідкісним фото з мамою
24tv
2025-04-20T14:36:25Z
Разом із сином за святковим столом: як відзначає Великдень Софія Ротару
GlavRed
2025-04-20T14:27:14Z
Українській співачці у Росії загрожує 20 років тюрми
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T13:12:17Z
Майбутній "Холостяк" Тарас Цимбалюк замилував спільним фото з мамою: рідкісний кадр
24tv
2025-04-20T12:54:15Z
У студентському архіві знайшли плівки двох кінострічок 1920-1930 років
Детектор М
2025-04-20T12:39:18Z
На Вінниччині автобус з пасажирами злетів у кювет: постраждали семеро людей
Факти ICTV
2025-04-20T18:39:02Z
В лікарнях Харкова залишаються ще понад 10 людей, які постраждали внаслідок ракетного обстрілу
24tv
2025-04-20T18:30:32Z
На Харківщині пожежна машина лісгоспу підірвалася на вибухівці, двоє постраждалих
УкраинФорм
2025-04-20T17:51:30Z
На Тернопільщині біля закинутого магазину знайдено новонароджену дитину
ГЛАВКОМ NET
2025-04-20T17:46:49Z
Великоднє диво: на Закарпатті поїзд врізався в авто, у людей лише синці та подряпини
Фокус
2025-04-20T17:39:05Z
Румунські рятувальники шукають 40-річного українця, який заблукав у горах
Европейская правда
2025-04-20T17:36:34Z
На Харківщині підірвався пожежний автомобіль під час гасіння: є постраждалі
24tv
2025-04-20T17:30:57Z
На Буковині загинув курсант-прикордонник: це вже друга трагедія за тиждень
ZN UA
2025-04-20T17:13:30Z
У Казахстані під час напівмарафону померли двоє учасників
УкраинФорм
2025-04-20T16:25:23Z
Як дізнатися, чи перебуваєте ви у стосунках з аб'юзом – і як діяти, якщо відповідь "так"
24tv
2025-04-20T18:45:19Z
Який бізнес можна відкрити в селі – 10 ідей, які легко втілити в життя
24tv
2025-04-20T18:39:56Z
Як позбутися ос в будинку - дієвий та екологічний спосіб
Gazeta UA
2025-04-20T17:27:40Z
Перевірте, чи доживете ви до 100 років – 9 ознак та цікавий тест
24tv
2025-04-20T17:09:43Z
Вчені вивели "формулу успіху": які риси характеру вам необхідні
24tv
2025-04-20T16:21:27Z
Назустріч пригодам: 2 знаки зодіаку, яким у травні треба піти у відпустку
24tv
2025-04-20T16:09:17Z
1100 євро за 3 ночі: у Німеччині готуються запустити найбільший круїзний лайнер у світі
Фокус
2025-04-20T16:03:52Z
Як виростити солодкий буряк — секрети посадки, поливу і підживлення
GlavRed
2025-04-20T15:27:13Z
Парфуми для жінок на весну: аромати, які закохують в себе з перших нот
24tv
2025-04-20T15:12:59Z
Популярний шоколад із Дубаю спричинив світовий дефіцит фісташок
Gazeta UA
2025-04-20T18:49:00Z
Німецька компанія продавала у Росію хром для виробництва гармат, – Handelsblatt
24tv
2025-04-20T18:45:56Z
Чи можуть в Україні запровадити графіки відключення газу: експерт чітко відповів
GlavRed
2025-04-20T18:27:52Z
Купує у Росії і спродує Європі: як Китай обійшов США із природним газом, – NYT
24tv
2025-04-20T18:27:34Z
НБУ ввів в обіг унікальну монету в честь Великодня: перші фото
24tv
2025-04-20T18:18:10Z
Курс долара після Великодня: банкір озвучив нові межі
Хвиля
2025-04-20T18:00:03Z
Майже пів мільйона за 1 долар: що відомо про найдешевшу валюту в світі
24tv
2025-04-20T17:51:46Z
Пенсія в Харківській області: стало відомо про зміни у виплатах
Политека
2025-04-20T17:30:58Z
Південна Корея не оскаржуватиме мита США через "історичний борг"
iPress
2025-04-20T17:09:30Z
Ганьба Шахтаря, Карпати рвуться в Європу, осічка Полісся: підсумки 25 туру та таблиця УПЛ
24tv
2025-04-20T18:54:16Z
Легендарний "Залізний Майк" назав боксера, який мав найсильніший удар
24tv
2025-04-20T18:09:31Z
Битва Боруссій: Дортмунд сильніший за Менхенгладбах
Football.ua
2025-04-20T18:04:46Z
Еліна Світоліна виграла тенісиний турнір в Руані
УкраинФорм
2025-04-20T18:03:42Z
Куадрадо — у стартовому складі Аталанти на матч проти Мілана
Football.ua
2025-04-20T17:58:42Z
Камавінга, Модрич та Себальйос гратимуть із перших хвилин El Clasico проти Атлетіка
Football.ua
2025-04-20T17:46:11Z
Ліверпуль обіграв Лестер і наблизився до титулу
Football.ua
2025-04-20T17:28:37Z
«Верес» обіграв «Чорноморець» на фініші 25-го туру УПЛ
УкраинФорм
2025-04-20T17:01:24Z
Арсенал з асистом Зінченка розтрощив "трактористів" з низів АПЛ
24tv
2025-04-20T17:00:35Z
ШІ генерує зображення гламурних ляльок у стилі Барбі: експерти попередили про загрозу
InternetUA
2025-04-20T18:31:24Z
Найшвидша пам'ять у світі записує дані в 10 000 разів швидше, ніж сучасні технології
InternetUA
2025-04-20T17:31:29Z
Експерти розкрили способи захисту гаджетів від стеження у 2025 році
InternetUA
2025-04-20T16:34:38Z
У Чорнобилі вперше помітили гібридів коней Пржевальського
FaceNews
2025-04-20T15:54:47Z
Експерти розповіли, як смартфон «вмирає» через одне налаштування
InternetUA
2025-04-20T15:46:21Z
220 днів у космосі: найстарший чинний астронавт із США приземлився на Землю у свій 70-й день народження
Фокус
2025-04-20T15:33:10Z
Вчені з'ясували, що найбільше шкодить акумуляторам телефонів й ноутбуків
InternetUA
2025-04-20T15:01:30Z
Інсайдер показав нові зображення iPhone 17 Pro в різнокольорових чохлах
InternetUA
2025-04-20T14:31:03Z
В Україні запустили AI-бота, який дає бізнес-поради мовою Коломойського та Корбана
24tv
2025-04-20T14:21:15Z
Чи хто-небудь керує Porsche 911 Dakar? Ще один автомобіль перевернувся, забезпечивши прибуток у $100,000
Топ Жир
2025-04-20T18:45:48Z
5 ознак, що ваше авто на межі поломки — не чекайте на великий ремонт
360ua.news
2025-04-20T18:24:01Z
Новий електричний кросовер Subaru Trailseeker для любителів подорожей
360ua.news
2025-04-20T17:27:34Z
Спробуйте розкрити капот свого Dodge Charger Daytona, щоб порушити його
Топ Жир
2025-04-20T17:15:47Z
Огляд електричного пікапа Riddara RD6: Як справляється перший позашляховик Geely на електриці?
Топ Жир
2025-04-20T16:00:00Z
Ця поширена звичка на заправці може стати причиною дорогого ремонту
24tv
2025-04-20T15:51:05Z
Знижки на Dodge Charger були вражаючі? Подивіться на знижки на Hornet!
Топ Жир
2025-04-20T14:45:29Z
Tesla відкладає випуск дешевшої та компактнішої моделі Y, планує скорочену версію Model 3
Топ Жир
2025-04-20T13:15:42Z
Незважаючи на санкції, Росія отримує новий Патруль від Nissan з Китаю
Топ Жир
2025-04-20T11:45:29Z