MY.UAНовини
Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами
Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами

Медіаіндустрія 2025: дев’ять тенденцій, які змінюють комунікацію зі споживачами

Цифрова трансформація, штучний інтелект, персоналізовані комунікації та нові метрики ефективності стають не просто трендами, а необхідністю для виживання брендів.

Українська медіаіндустрія стоїть на порозі революційних змін, де штучний інтелект, персоналізація та нові формати взаємодії визначають майбутнє комунікацій. 2025 рік обіцяє стати переломним моментом, коли технології та креативність у симбіозі створять безпрецедентні можливості для брендів і споживачів.

Штучний інтелект змінює наше життя

ШІ кардинально змінює маркетингову екосистему, роблячи її автоматизованою, персоналізованою та аналітичною. У 2025 році компанії, які інтегрують алгоритмічні рішення у кожен етап роботи, матимуть значну перевагу перед конкурентами. З огляду на швидкі темпи розвитку технологій, бізнесу вже зараз варто переосмислювати свої стратегії, адже традиційні підходи до медіапланування та взаємодії з аудиторією поступово відходять у минуле.

Тренд 1: від експериментів до ключового гравця в команді

Якщо раніше ШІ використовували переважно для автоматизації окремих процесів (наприклад, управління ставками у рекламі чи аналізу аудиторії), то сьогодні він відіграє все більшу роль у бізнесі, який прагне працювати якісно й ефективно: від прогнозування ринку до створення більш глибокого зв’язку зі споживачами. Наприклад, сервіс для перевірки граматики та орфографії Grammarly використовує ШІ для виявлення помилок і кращих варіантів, а кар’єрна платформа LEZO — щоб забезпечити метч між роботодавцями та потенційним кандидатом.

Що далі? З часом ШІ отримає ще більше контролю у робочих процесах — він стане стратегічним партнером для брендів. Уже зараз з’являються легші моделі технології, нові killer-застосунки, а також загалом покращується взаємодія через голоси та різні сенсори. І це лише початкова точка для необмежених маркетингових «експериментів».

Тренд 2: інтеграція у медійний інструментарій 

Ще кілька років тому використання штучного інтелекту у медіаплануванні було обмеженим, але зараз, в епоху алгоритмів, усе змінилося. Тепер ШІ активніше інтегрується у всі етапи медіациклу, що допомагає перейти від традиційних підходів до нових стратегій, які ґрунтуються на даних та автоматизації. Наприклад, AdTech-інструменти від Meta та Google уже вміють автоматично налаштовувати стратегії, прогнозувати результати, а також у режимі реального часу оптимізувати рекламні кампанії.

Що далі? У 2025 році медіаінструментарій стане більш алгоритмічним: від динамічного сценарного планування, яке враховує зміну бюджетів і поведінку споживачів, до прогнозів щодо ROI та допомоги у створенні медіапланів, що краще прогнозуватимуть шлях залучення покупця. І такий підхід матиме вплив на кампанії, які стануть більш персоналізовані, ефективні й економічно вигідні.

Тренд 3: оптимізація мікромоментів 

Мікромоменти — це коротка, але вирішальна мить, коли користувачі приймають рішення: шукати інформацію, робити покупку або дізнаватися більше про бренд. Google визначає їх як моменти «Хочу знати», «Хочу піти», «Хочу зробити» або «Хочу купити». У цей час користувачі очікують миттєвої та релевантної відповіді.

Традиційні стратегії не завжди встигають за швидкими змінами у поведінці споживачів, але ШІ розв’язує це питання. Алгоритми, аналізуючи масиви даних (пошукові запити, історію покупок, місцеперебування тощо), визначають ключові точки взаємодії та пропонують релевантний контент. І це дозволяє брендам бути там, де вони потрібні клієнтам. Наприклад, лише за місяць AI-асистент платіжного гіганта Klarna обробив 2,3 млн розмов, тобто дві третини від усіх чатів служби підтримки. Такий підхід пришвидшив розв’язання питань у понад п’ять разів і зменшив кількість повторних звернень на 25%.

Що далі? В Україні помітно зростає попит на персоналізовану рекламу, яка дедалі точніше відповідає інтересам користувачів. Тому бренди, які використовують мікромоменти, досягатимуть кращих результатів. Це створює новий рівень конкуренції: виграють ті, хто краще розуміє споживачів і персоналізує їхній досвід за допомогою ШІ.

Сторітелінг як спосіб вибудувати міцний зв’язок

Сторітелінг — один із найпотужніших форматів комунікації. Такий підхід дозволяє передавати меседжі швидко й емоційно, а також поглиблювати взаємодію між брендами та споживачами. Сьогодні справжні історії стають центральним елементом комунікаційної стратегії, а платформи шукають нові способи співпраці та інтеграції їх у різні канали.

Тренд 4: сила у нішевих спільнотах 

Нішеві спільноти й інфлюенсери, які генерують контент для різних платформ (YouTube, Instagram, TikTok тощо), є неймовірно цінними для брендів, оскільки вони забезпечують справжній зв’язок зі своєю аудиторією. Ці групи людей об’єднані спільними інтересами, цінностями або вподобаннями, створюючи автентичний простір для обговорень і впливу. Саме тому вони є ідеальними партнерами для співпраці й ефективним каналом для просування власних історій.

Наприклад, колаборація українського ювелірного дому Sova з рок-гуртом The Hardkiss. Разом вони створили колекцію прикрас, натхненну музикою та стилістикою гурту. Завдяки цьому бренд розширив свою аудиторію та ще раз наголосив на важливості автентичного підходу до створення контенту.

Що далі? Бренди по-різному ставляться до нішевих спільнот та інфлюенсерів, але часто не помічають ключовий момент — це можливість заявити про себе. Ті, хто зможе інтегруватись у такі спільноти або залучити контент-креаторів, отримають не лише доступ до нових аудиторій, а й зможуть стати частиною їхнього світу.

Тренд 5: історії через призму Connected TV

Раніше сторітелінг часто асоціювався з соцмережами та медіа, але тепер великі екрани телевізорів стають новою платформою для емоційної комунікації з аудиторією. Ключову роль відіграє CTV, який поєднує зручність телеперегляду з персоналізацією цифрового контенту. Останніми роками «розумне» телебачення активно розвивається і в Україні, відкриваючи нові можливості для співпраці. Українські сервіси, такі як Megogo, «Київстар ТБ» та Sweet.tv, є лідерами ніші й пропонують широкий спектр рекламних інтеграцій.

Бренди можуть розповідати свої історії через інтерактивні формати — короткі ролики або серії історій, що з’являються між епізодами шоу, під час завантаження відео чи ігор. Такий підхід робить сторітелінг природним, оскільки глядач сприймає рекламу не як нав’язливий меседж, а як частину контенту. Наприклад, Megogo має ексклюзивні права на трансляцію продуктів HBO Max в Україні, що дає можливість рекламодавцям інтегрувати рекламу під час премʼєр і переглядів світових хітів.

Що далі? У майбутньому очікується подальше зростання популярності CTV та поглиблення співпраці між платформами, брендами та рекламодавцями, що сприятиме розвитку інноваційних підходів у сфері цифрового маркетингу та медіа.

Тренд 6: алгоритми змінюють медіапланування

Сучасне медіапланування стає повністю алгоритмічним — усе більше рекламодавців використовують сучасні технології для оптимізації кампаній, економії бюджету та ресурсів. Проте такий підхід також формує імператив для медіа та творчості працювати разом. Креативи більше не можуть існувати окремо від медіастратегії: алгоритми вимагають тісної взаємодії між контентом і каналами комунікації, щоб досягти максимального ефекту.

Що далі? Алгоритмічне медіапланування стане стандартом у маркетингу. Вже зараз бренди інвестують в інструменти, які об’єднують аналіз даних, генерацію контенту та оптимізацію медіарозміщення, сприяючи ще більшій інтеграції медіа та творчих команд.

Медіапростір більше не буде таким, як раніше 

Цифровий медіапростір продовжує трансформуватися, відкриваючи нові можливості для брендів, які прагнуть побудувати глибший зв’язок зі своєю аудиторією. Розвиток ритейл-медіа, акцент на прозорість, а також активне партнерство між бізнесами стане ключовим чинником успіху у найближчі роки. І той, хто зможе адаптуватися до цих змін, матиме значну конкурентну перевагу на українському ринку.

Тренд 7: ритейл-медіа покращують взаємодію зі споживачами 

Ритейл-медіа — важливий інструмент для брендів, які прагнуть взаємодіяти з користувачами безпосередньо на платформах роздрібних продавців. Його унікальність у тому, що він дозволяє використовувати інформацію про поведінку покупців, щоб створювати персоналізовані рекламні пропозиції у момент прийняття рішення про покупку. Це робить рекламу більш цільовою та ефективною.

Це розуміють українські ритейл-гіганти, які активно розвивають свої платформи. Наприклад, Rozetka використовує персоналізовані банери та рекомендації товарів, які допомагають брендам швидше залучити покупців, компанія «Алло» пропонує створювати спеціальні пропозиції під конкретні сегменти аудиторії, а OLX — продає можливості показу таргетованої реклами на сайті та в застосунку.

Водночас усе більше українських компаній розглядають свої платформи не лише як канали продажу продуктів чи послуг, але і як інструмент монетизації, оскільки мають доступ до масивів власних даних.

Що далі? Ритейл-медіа продовжить розвиватися, пропонуючи ще більше можливостей для інтеграції рекламних кампаній і створення персоналізованого досвіду покупців. За даними дослідження Dentsu про рекламний ринок, до 2027 року витрати на цей напрям перевищать $100 млрд, випереджаючи традиційне телебачення та платну пошукову рекламу.

Тренд 8: нові метрики = кращі результати

Сьогодні все більше брендів шукають нові способи зрозуміти, наскільки ефективно працюють їх кампанії. Звісно, для цього є традиційні показники (CTR, CPM, СРА, ROI, ROAS тощо), але з розвитком технологій вони поступово втрачають свою актуальність. На заміну приходять нові метрики. Одна з ключових — увага, яка стала новим «ресурсом», за яким полюють усі. За інформацією Dentsu, 86% світових CMO визнають увагу дуже, якщо не критично важливим показником для медіа. До слова, на ринку вже є технології (такі як відстеження уваги, eye tracking), які дозволяють зрозуміти, як довго люди дивляться на рекламу та як вони реагують на неї.

Що далі? Очікується, що метрики уваги й інші нові показники стануть стандартом у медіаплануванні. Вони дозволять брендам точніше оцінювати ефективність своїх кампаній та оптимізувати їх у реальному часі.

Тренд 9: партнерство заради зростання 

У 2025 році колаборації між медійними платформами та технологічними компаніями вийдуть на новий рівень, формуючи епоху високоякісного контенту та сервісів. Нові технології створюють попит на співпрацю, чим активно користуються компанії. Наприклад, лабораторія досліджень штучного інтелекту OpenAI вже уклала угоди з The Financial Times, Reddit, Vox Media та News Corp для використання їхнього контенту для того, щоб навчити ШІ надавати точніші та релевантніші відповіді.

Що далі? В умовах активного розвитку технологій партнерства стануть основою для медіаіндустрії, створюючи інноваційні формати та підходи. І це хороша можливість для брендів «устигнути на човен» і розширити свій вплив, запропонувавши унікальний досвід для споживачів  

Медіаіндустрія стрімко рухається до повної цифрової трансформації. ШІ, персоналізовані комунікації та нові метрики ефективності стають не просто трендами, а необхідністю для виживання брендів. Успіх у 2025 році матимуть ті компанії, які зможуть поєднати технологічні інновації з глибоким розумінням потреб своєї аудиторії, створюючи персоналізований і релевантний контент у правильний момент.

Автор: Михайло Гичка, Media Director iProspect Ukraine

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини
AgroNews
2025-03-28T08:13:39Z
Верховна Рада пом’якшила кредитування фермерів, чиє майно в окупації
AgroNews
2025-03-28T07:09:09Z
Стало відомо, що буде з цінами на яйця в Україні до Великодня
AgroNews
2025-03-28T06:06:59Z
Озвучено оновлені ціни на картоплю в Україні
AgroNews
2025-03-28T05:00:31Z
Playcity вместо КРАИЛ: чем будет отличаться новый регулятор азартных игр
Comments UA
2025-03-28T04:15:02Z
ИИ и медицина: Юрий Лифшиц о рассказал о применении новых технологий
Знай
2025-03-27T20:42:20Z
Финальное начало: Ubisoft и Tencent объявили о создании нового издательства
GameMag
2025-03-27T19:13:20Z
Інверторний кондиціонер для фермерського офісу: економія і комфорт
AgroNews
2025-03-27T18:22:41Z
Стало відомо, коли сіяти моркву у відкритий ґрунт навесні 2025 р
AgroNews
2025-03-27T17:25:27Z
Сонник: к чему снится змея
Comments UA
2025-03-28T07:57:53Z
Оладьи с грушей без грамма сахара: записывайте рецепт ароматного и полезного завтрака
Gazeta UA
2025-03-28T07:30:28Z
Как быстро разморозить мясо без микроволновки: гениальный трюк от хозяйки
GlavRed
2025-03-28T07:27:40Z
Еще одно блюдо из лаваша: рецепт закуски с креветками и авокадо
Telegraf
2025-03-28T07:12:47Z
В Италии продают дома всего по 45 грн: есть 40 просторных "особняков"
Знай
2025-03-28T06:51:10Z
Гороскоп на 28 марта: кому следует присмотреться к своему здоровью
Политека
2025-03-28T03:00:22Z
Гороскоп на пятницу, 28 марта: кого ждут финансовые потери и эмоциональные срывы
Знай
2025-03-28T02:33:08Z
Почему любимый постоянно критикует вашу внешность: психологиня все объяснила
Знай
2025-03-27T20:51:29Z
Кипяток вне чайника: неожиданные лайфхаки для дома и здоровья
Знай
2025-03-27T19:51:47Z
В Мьянме произошло землетрясение магнитудой 7,7. В сети уже публикуют фото и видео
ZN UA
2025-03-28T08:13:29Z
Удар по мирному населению: взрывы в Днепре в результате атаки дронов. ФОТО
Новости Украины
2025-03-28T08:03:19Z
Вражеская атака в Одесской области: повреждены дома, есть пострадавший
BigMir
2025-03-28T07:30:34Z
В Саратовской области взрывы: атака беспилотников на Энгельс. ВИДЕО
Новости Украины
2025-03-28T07:24:47Z
Пожары и разрушения: последствия удара по Одесской области
Корреспондент
2025-03-28T07:04:31Z
В Энгельсе было громко: что могло стать целью беспилотников
Telegraf
2025-03-28T06:24:51Z
В России всю ночь раздавались взрывы: где произошли атаки
Comments UA
2025-03-28T05:57:26Z
Из-за удара "шахедов" в Запорожье вспыхнули пожары: ОВА опубликовала фото последствий
ZN UA
2025-03-28T05:51:40Z
Батискаф с россиянами опустился под воду в Египте и больше никогда не всплывет
Знай
2025-03-28T05:51:07Z
Две медали Паралимпиады получит Украина из-за дисвалификации спортсмена из России
Comments UA
2025-03-28T06:42:35Z
УЕФА рассматривает возможность допуска России к международным футбольным турнирам
Gazeta UA
2025-03-27T18:34:24Z
Лунин может покинуть мадридский "Реал" в летнее трансферное окно - СМИ
Gazeta UA
2025-03-27T18:12:34Z
Футболист "Динамо" впервые стал отцом
Telegraf
2025-03-27T16:06:10Z
Криштиану Роналду стал бойцом в компьютерной игре
Корреспондент
2025-03-27T14:57:27Z
Майку Джордана, в которой он дебютировал в НБА, продали за $4,25 млн
Gazeta UA
2025-03-27T14:03:01Z
Украинец исполнил сложнейший прыжок на чемпионате мира и принес стране медаль
Telegraf
2025-03-27T12:57:33Z
Скандал вокруг смерти Марадоны: охранник арестован за ложь под присягой
Gazeta UA
2025-03-27T12:30:03Z
Ярослав Майборода о победе Даниила Заморило: "Поддержка молодых украинских спортсменов - один из приоритетов "Украинской силы"
Gazeta UA
2025-03-27T12:24:57Z
"Что ж ты, с*ка, за командир такой": писательницу, потерявшую на фронте двух сыновей, разозлило сообщение военного
Апостроф
2025-03-28T08:12:01Z
В Киев вернутся дожди. Испортят ли они настроение на выходных
Telegraf
2025-03-28T08:00:51Z
"Азов" взял в плен 20 оккупантов на Торецком направлении. ВИДЕО
Новости Украины
2025-03-28T07:42:51Z
ТЦК штрафуют украинских военных, которые воюют на фронте
Comments UA
2025-03-28T07:36:01Z
На фронте возросла интенсивность боев - Генштаб
Корреспондент
2025-03-28T07:33:57Z
В Одесской области российские дроны повредили жилые дома, на Херсонщине - критическую инфраструктуру
Комсомольская правда
2025-03-28T07:33:53Z
DeepState: Враг продолжает штурмовать Успеновку, часть сил противника уничтожается на подходах
Новости Украины
2025-03-28T07:03:35Z
Украинцы продолжают контролировать часть Курской области России
Апостроф
2025-03-28T07:03:10Z
«Но когда ты, мразь, напиваешься в форме...» Поведение пьяного военного в магазине разозлило журналиста-медика
Апостроф
2025-03-28T06:54:31Z
Екатерина Лозовицкая впервые назвала причину разрыва с бойфрендом
Gazeta UA
2025-03-28T08:06:06Z
Меган Фокс родила долгожданную дочь
Фокус
2025-03-28T07:57:06Z
"20 минут рыдал": певец Дантес пережил странный случай/Певец понял, что попал в ловушку баланса
Апостроф
2025-03-28T07:51:35Z
Жена певца Павлика сделала себе очередную пластическую операцию
Апостроф
2025-03-28T07:45:25Z
58-летняя Ольга Сумская показала, как выглядит без макияжа
Gazeta UA
2025-03-28T07:42:53Z
Леди Гагу обвинили в плагиате
Корреспондент
2025-03-28T07:39:55Z
Театр Франко отметил свое 105-летие
ZN UA
2025-03-28T06:33:47Z
"Это такое счастье в это тревожное время": Ольга Сумская в День театра показала себя без грима/Артистка поздравила зрителей и коллег с праздником
Апостроф
2025-03-27T20:03:18Z
В США умерла автор знаменитых книг "Дневники вампира", ставших сериалом
Фокус
2025-03-27T19:12:35Z
Всего три слова: девушка женоненавистника Эндрю Тейта рассказала, почему ушла от него
Фокус
2025-03-28T08:12:39Z
HR в условиях войны: Технологии, которые объединяют команды
Политека
2025-03-28T08:07:04Z
Приложение "Армия+": военные отчитались о поражении 16 тысяч вражеских объектов
Хвиля
2025-03-28T08:06:00Z
Поливальный понедельник: когда празднуют в 2025 году
ZN UA
2025-03-28T08:04:49Z
День ранения помнит до минуты: медики готовят воина к протезированию руки
Факти ICTV
2025-03-28T08:03:59Z
Чарльз III отменил официальные мероприятия из-за побочных эффектов лечения
Корреспондент
2025-03-28T08:03:15Z
ПВО сбила 89 российских дронов из 163-х, пострадали семь украинских регионов
ZN UA
2025-03-28T07:45:18Z
В Киево-Печерскую лавру пришли правоохранители. УПЦ МП жалуется на «проникновение» в пещеры
ZN UA
2025-03-28T07:40:22Z
Писательница Лариса Денисенко заявила о выходе из PEN Ukraine из-за скандала вокруг Винничука
Апостроф
2025-03-28T07:30:55Z
Восемь преимуществ имбиря, о которых следует знать: почему он должен быть в рационе женщин
Gazeta UA
2025-03-28T08:12:59Z
Рак в мире стремительно набирает обороты: врач считает, что виной этому три продукта
Comments UA
2025-03-28T07:12:58Z
Бесплатно полечили зубы уже тысячи военных и ветеранов: Минздрав назвал цифру и похвалил программу
Telegraf
2025-03-28T07:00:14Z
Как быстро обнаружить причину появления прыщей на лице и избавиться от них
Comments UA
2025-03-28T04:54:50Z
Перевод часов на летнее время: важные уточнения нужно знать всем
Знай
2025-03-28T04:33:27Z
Оценка повседневного функционирования: как подготовиться пациенту
ZN UA
2025-03-28T03:22:45Z
Грипп все еще атакует: болезнь может дать ужасные осложнения
Знай
2025-03-27T21:30:18Z
Эта зелень подлечит нервы: что можно приготовить из черемши
Comments UA
2025-03-27T19:33:55Z
Эта опасная привычка "убивает" иммунитет
Comments UA
2025-03-27T18:24:06Z
Гросси: возобновление работы ЗАЭС после перемирия займет не менее года
Хвиля
2025-03-28T07:42:26Z
Пасхальные покупки станут шоком: за "писанки" отдадите целое состояние
Знай
2025-03-28T07:12:33Z
В Украине начали блокировать счета уклонистам: что нужно знать
Comments UA
2025-03-28T07:12:21Z
Украинцам спрогнозировали, как изменится курс доллара в апреле
Хвиля
2025-03-28T06:51:18Z
«Я разревелась»: Укрзализныця задержала поезд по просьбе украинки
Апостроф
2025-03-28T06:24:04Z
От гаджетов до дорогих украшений: Укрпочта распродает забытые посылки
Знай
2025-03-28T06:12:53Z
Цены на продукты: как они выросли за год и что будет дальше
ZN UA
2025-03-28T06:03:11Z
Подорожание мяса в Харькове: украинцам показали, как изменились цены на курятину
Политека
2025-03-28T06:00:54Z
Как купить билет на поезд онлайн, если приложение "УЗ" не работает: украинцам подсказали хитрость
Telegraf
2025-03-28T04:45:23Z
Xiaomi SU7 получил лучший рейтинг в китайском краш-тесте
Корреспондент
2025-03-27T20:12:34Z
Все грустно: сообщили новые подробности о состоянии Махаэля Шумахера
Comments UA
2025-03-27T20:00:44Z
Volvo отзывает гибриды в США из-за риска пожара
Корреспондент
2025-03-27T17:42:07Z
Как проверить авто по номеру бесплатно: лучшие способы
Факти ICTV
2025-03-27T15:00:49Z
Способна развить 290 км/ч: в интернете показали самую быструю в мире амфибию
Фокус
2025-03-27T14:00:19Z
По улицам Киева рассекает очень мощный Lamborghini с модным тюнингом: "фаршировали" в ателье
Знай
2025-03-27T13:51:11Z
"Печальная ситуация": репортер раскрыл подробности состояния легендарного гонщика Шумахера
ZN UA
2025-03-27T12:13:51Z
Официально: Цунода заменил Лоусона в Ред Булл
Корреспондент
2025-03-27T09:45:10Z
Это уже начинает пугать: на сколько подорожают авто после новых пошлин Трампа
Comments UA
2025-03-27T09:24:43Z
Путин является нелегитимным президентом РФ с мая 2024 года – заявление ЦПД
Комсомольская правда
2025-03-28T08:12:51Z
Болгария предлагает создать центр мониторинга Черного моря
Корреспондент
2025-03-28T08:09:38Z
«Сделаем все возможное, чтобы причинить как можно больше боли»: в Канаде ответили Трампу
Апостроф
2025-03-28T08:06:08Z
Не только Орбан: у Трампа появился мощный союзник в Европе
Comments UA
2025-03-28T08:03:58Z
Какова логика действий Путина: почему он хочет поскорее договориться с Трампом по Украине
Comments UA
2025-03-28T08:03:46Z
В СНБО Украины прокомментировали безумную идею Путина с внешним управлением
Апостроф
2025-03-28T08:03:26Z
Медведчук: искусственный интеллект назвал, кого бы Путин мог выбрать для "временного управления" в Украине
Telegraf
2025-03-28T08:00:01Z
В НАТО назвали условия введения европейских войск в Украину
Корреспондент
2025-03-28T07:48:39Z
Что должно решиться до Пасхи: к украинцам обратились с предупреждением
Comments UA
2025-03-28T07:42:00Z