/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0e68e29dd1ceb0da2584854cb1f9274a.jpg)
Набір від Liberty Walk для Challenger робить кузов “ширшим”
Liberty Walk представив драматичний обвіс для Dodge Challenger. Цей комплект включає агресивні розширювачі арок, спеціальний передній спліттер та заднє крило-усьмішку.LB рекомендує поєднувати свій обвіс з пневмопідвіскою для досягнення максимального візуального ефекту.Протягом більшої частини десятиліття Liberty Walk виготовляє драматичні широкі обвіси для Dodge Challenger. Хоча американський м’язовик було замінено контроверсійним електричним Charger, японський тюнер все ще продає комплекти для дисконтинуованої моделі і, останнім часом, встановив один на Challenger R/T.Отже, якщо ви хочете, щоб ваш Dodge виглядав так само виразно, як Hellcat Widebody, але не можете собі цього дозволити, цей варіант саме для вас. Комплект включає оновлення передньої, бічної та задньої частини автомобіля. В класичному стилі Liberty Walk, найбільш очевидними змінами є встановлені на болти розширювачі арок, що роблять Challenger виглядати набагато більш цільово і справжньо широким. Ці дуги помітно ширші, ніж заводські дуги Challenger Widebody, хоча вони не фарбовані в кольорі кузова, а закінчені чорним.Цей конкретний Challenger R/T також був укомплектований додатковим переднім спліттером від Liberty Walk. Подібно до розширювачів арок, спліттер, судячи з усього, закручується в оригінальний передній бампер та доповнює інші дерзкі елементи. Також було додано заднє крило, натхнене формою усього вадою, що завершує зміни, внесені на зовнішність.Для підвищення візуального ефекту автомобілем, обладнаним широким обвісом від Liberty Walk, Liberty Walk рекомендує власникам додати комплект пневмопідвіски, що дозволяє опустити висоту підвіски автомобіля практично до підлоги. Тим не менш, жодна створена японською фірмою творіння не буде повною без комплекта спеціальних дисків.У цьому випадку використовуються диски діаметром 20 дюймів, які мають ширину 11 дюймів спереду і 12 дюймів ззаду. Обуті в шини Pirelli P Zero, вони чудово вписуються під арки, коли пневмопідвіску опускають. Очевидно, водити Challenger так низько, як цей, не дуже практично для повсякденного використання, але це ідеально підходить, коли автомобіль припаркований в гаражі або на автомобільній виставці.