MY.UAНовини
Біль медіа №4: Пошук фінансування
Біль медіа №4: Пошук фінансування

Біль медіа №4: Пошук фінансування

Як налаштовувати роботу з грантовими організаціями і шукати підходи до бізнесів, а також різноманітні лайфхаки для медійників.

Оригінал публікації — за посиланням на сайті «Накипіло».

У цьому розділі разом з Анастасією Шибіко, СЕО «Вільного радіо» і менторкою MDF, ми підсумували відверті розмови медійників про те, як налаштовувати роботу з грантовими організаціями і шукати підходи до бізнесів, а також різноманітні лайфхаки — від створення медіахолдингів до кави з корицею по четвергах. Сподіваємося, ви знайдете для себе щось корисне (або хоча би відчуєте, що не самі у своїх проблемах).

Анастасія Шибіко. Фото: Ігор Лептуга

Грантова підтримка

Якщо говорити про фінансування медіа від донорських організацій, треба почати з того, що грантовий ландшафт під час повномасштабного вторгнення змінився: з одного боку, в Україну зайшло багато донорів, виділяється багато коштів, і це плюс. Але в пріоритеті у донорів підтримка прифронтових регіонів, і це мінус для медіа з заходу чи центру України — вони просто не можуть брати участь у конкурсах з такими умовами. Також медійники зазначили, що конкуренція за гранти сильно виросла.

Вікно грантових можливостей, коли донори активно вливають кошти в Україну, не буде відкритим вічно. Часом міжнародні організації, формуючи бюджет на рік, розраховують, що вже наступного року підтримана ними організація вибудує сталість та знайде інші джерела фінансування. Залежність від одного донора є однією з поширених проблем.

Ще одна біль полягає в тому, що більша частина грантів — короткострокові. Адже будувати сталу організацію важко, коли в проміжку між грантами немає чим платити зарплату команді. А отримати інституційну підтримку складніше, бо таких можливостей на ринку менше.

Крім того, донорські організації зацікавлені в грантовій історії медіа, попередніх проєктах, реалізованих за підтримки інших донорів. Коли громадська організація не має грантової історії, донор не може бути впевнений, чи ви зможете реалізувати проєкт вчасно, відзвітувати за кошти тощо. Виходить замкнене коло: щоби отримати грант, часто треба, щоби в минулому ви їх вже отримували.

Умови грантів також можуть бути однією з проблем: крім вищезгаданих прив’язок до географії і короткостроковості проєктів, у грантових заявках часто є обмеження по тому, який відсоток бюджету може бути виділений на гонорари команді, а зазначені суми потрібно підтверджувати прикладами ринкових зарплат. Підтвердження білих ринкових гонорарів — це зазвичай зразки вакансій із сайтів для пошуку роботи або попередній договір спеціаліста або спеціалістки з іншим медіа. Але багато медіа не шукають спеціалістів на агрегаторах вакансій або не зазначають у своїх вакансіях розмір зарплати. Тобто у відкритому доступі складно знайти підтвердження для конкурентоспроможної оплати медійникам. А враховуючи обмеження грантового конкурсу, закласти дійсно гідні гонорари важко.

Швидких рецептів для грантового успіху не існує, це послідовна кропітка робота: потрібно писати багато заявок на короткострокові гранти, звертатися до чинних донорів напряму поза конкурсом з проханням про інституційну підтримку, пояснювати, чому довгострокова підтримка від трьох років є важливою не лише для вашого медіа, а для медійного ринку загалом. Важливо підтримувати і розвивати відносини зі своїми донорами та встановлювати контакти з новими, наприклад, на конференціях. Щоби не бути залежними від одного донора, необхідно диференціювати джерела фінансування: навіть якщо це все гранти, то принаймні від різних організацій.

Співпраця з бізнесом

Першою з проблем фінансування за рахунок співпраці з бізнесом учасники й учасниці форуму назвали падіння рекламного ринку. Очевидно, що повномасштабне вторгнення не могло не вплинути на це: якісь бізнеси припинили існування, якісь сильно просіли, мали переміщувати команди й виробництво в безпечніші регіони, понесли втрати. Хоча на форумі й говорили про те, що з часом рекламний ринок більш-менш повернувся до життя, та у прифронтових регіонах ситуація залишається складною.

Медійники називали ще одну біль у співпраці з бізнесом, яка не прив’язана до географії чи навіть війни: стосунки бізнесу з незалежними медіа в Україні в принципі не пробудовані. Бізнес часто не розуміє, навіщо платити медіа за рекламу, якщо можна просуватися самостійно, наприклад, за рахунок таргетованої реклами. Крім того, часом і самі медіа не хочуть розміщувати у себе рекламу, яка не відповідає їхнім цінностям, смаку, уявленням про сучасні незалежні ЗМІ, на кшталт банерної реклами або поп-ап оголошень, але не бачать альтернативних варіантів.

Що ж із цим робити? По-перше, якщо співпраця з бізнесом стала приносити вам менший дохід, можна звернутися до попереднього розділу і подумати про гранти — або ж прогорнути до наступного, який присвячений фінансовій підтримці від аудиторії.

Також ми пропонуємо шукати нові способи взаємодії. Наприклад, якщо бізнес поки не розуміє цінності реклами у медіа, але ви розраховуєте їх переконати, можна запропонувати їм пробну взаємодії по бартеру. Це може спрацювати на вашу користь ще й тим, що інші бізнеси бачитимуть успішний приклад, і їм вже можна виставити нормальний цінник. 

Вигадуйте цікаві формати: спільні мультимедійні проєкти, офлайнові заходи, трансляції подій на ваших платформах — платні або безоплатні. Не варто зациклюватися на класичній рекламі як такій: це може бути мультимедійний контент, створений для замовника, і не обов’язково він має бути розміщений на ваших платформах. Наприклад, якщо у вас є сильна відеокоманда, ви можете робити для них рекламні роліки, міні-серіали, документальні фільми, те саме діє для фото і текстів. Якщо бізнес надає перевагу таргету, ви можете запропонувати йому запустити таргет з його сторінки, надаючи свою експертизу у створенні текстів, віжуалів, налаштувань у рекламному кабінеті. 

Для рекламодавців будуть важливими кількість та якість ваших підписників: як багато людей на вас підписано і наскільки вони активні, наскільки ваша спільнота вам довіряє. Тож розвивати свою аудиторію важливо, зокрема, і для більшої привабливості вашого майданчика для потенційних бізнес-партнерів.

Але також варто розвивати і сам процес продажу: наприклад, прописувати скріпти холодних дзвінків, робити круті презентації, показувати свої успішні кейси та можливості ваших платформ. Не нехтуйте тим, щоби витратити більше часу і підлаштувати свої презентаційні презентації та пітч під конкретного клієнта. Шукайте унікальні ідеї, яких ще ніхто з колег не пропонував і не здійснював. 

Щоби встановлювати зв’язки з бізнесами, використовуйте особисті контакти, ставайте частиною бізнес-тусовки. Не соромтеся показувати класні кейси на своїх платформах або в інших медіа, щоби доносити вашу цінність для бізнесів.

Підтримка аудиторії

Якщо ми говорили про те, що бізнеси часто не розуміють цінності співпраці з медіа, то це ще й більшому ступені стосується фінансування медіа підписниками. У нас дуже розвинене піратство, а також телеграм-канали різної якості. Тож в людей просто немає звички платити за контент, який вони можуть отримувати безкоштовно. Одноразові краудфандингові кампанії дещо більше зрозумілі аудиторії — скажімо, медіа потребує конкретну суму на певний проєкт або термінову кризову підтримку. А от постійна підписка — це поки що нове явище, проте воно розвивається.

Є люди, які готові регулярно відраховувати невелику для себе суму вже за той контент, який публікується у загальному доступі, — просто щоби улюблене медіа існувало. Але краще за все формат із підпискою працює в тих медіа, які за донат пропонують додаткові матеріали: розширені репортажі, відео, внутряки редакції, особисті зустрічі, закриті заходи, ранній доступ до проєктів або мерч. 

Якщо ж ваша аудиторія ще не розуміє, чому підтримувати незалежні медіа — це важливо, і чому платити за контент, який подобається, це ок, про це важливо публічно комунікувати. Зараз ми самі взрощуємо цю культуру в нашої аудиторії. А проаналізувавши, який сегмент ваших підписників більш вірогідно підтримає таку взаємодію, придумуйте плюшки саме для них.

Навряд чи варто розраховувати, що спонсорство від читачів відразу буде приносити великий прибуток. Але якщо у вас є ресурси і можливості розвивати цей напрямок, це теж є кроком до диверсифікації джерел фінансування. Навіть якщо спочатку місячна сума покриватиме якусь скромну офісну підписку або частину таргету.

Внутрішні проблеми з фінансуванням

Певні складнощі з фінансуванням медіа залежать не від донорів, рекламодавців чи підписників, а від процесів у редакціях і на медійного ринку — хоча цей поділ на внутрішні та зовнішні проблеми є доволі умовним.

На ватмані з проблемами фінансування першим пунктом йшла фраза «немає грошей (глобально)». Це доволі загальна фраза, але тим не менш, це дійсно є проблемою. Нестача грошей заважає і найняти в команду грантового менеджера або менеджера з реклами, і вкладатися в розвиток соцмереж, щоби бути більш привабливим майданчиком для реклами, і займатися спільнотою, яка могла би підтримувати медіа.

Складно з монетизацією у вузькоспеціальних медіа, бо ані донори, ані рекламодавці не розуміють їхньої цінності. Тим паче у сучасному середовищі високої конкуренції як за гранти, так і за рекламу і навіть за платеспроможну аудиторію. Через це деякі медіа починають демпінгувати: пропонувати нижчі ціни за рекламу і нижчі бюджети для донорів, що також негативно впливає на загальну ситуацію на ринку.

Доволі часта історія — це відсутність окремої людини на посаді грантового менеджера або рекламного менеджера. Коли ж у редакції в принципі немає людини, яка займається пошуком фінансування, ці обов’язки падають на керівника, а від цього страждає і робота редакції, і фінанси.

Багато проблем спричиняє недостатність досвіду або фінансової грамотності у керівника або людини, яка відповідає за фінансові питання. Наприклад, з грантами буває так: єдиний постійний донор не подовжує підтримку, команда або керівник пише 1–2 заявки іншим донорам і зупиняється, очікуючи на позитивну відповідь. Але ж не можливо передбачити, приймуть заявку чи ні, який би класний проєкт ми не написали. Розраховуючи на те, що донор прийме першу ж нашу заявку, ми можемо опинитися в скрутній ситуації. А у медіа ще й часто немає фінансової подушки. Насправді може бути дуже багато відмов поспіль, і це не означає, що з вами щось не так. Головне — закладати ці ризики і підстраховуватися.

Отже, потрібно навчатися: брати курси з грантового менеджменту, реклами, консультації в досвідчених колег. Якщо немає можливості взяти в команду прокачану людину, можна виростити свого спеціаліста — адже грантрайтери, як зазначили учасники конференції, часто хочуть високі зарплатні. Керівникам необхідно розбиратися в основних фінансових процесах, навіть коли є можливість делегувати ці задачі. Можна пошукати гранти, спрямовані на розвиток команди. А ще прокачуйте свої мовні скіли, адже незнання англійської також є бар’єром у спілкуванні з донорами (для цього багато безкоштовних можливостей, головне — мати час та натхнення).

Що ще можна зробити для того, щоби покращити фінансове становище медіа? Багато чого, хоча перелічити опції набагато легше, ніж втілити їх у життя. Шукати нові формати монетизації, на кшталт тізерної реклами, проводити івенти, тренінги та медіашколи, випускати мерч, надавати послуги з піару, СММ чи налаштування/розробки/підтримки програмного забезпечення.

Якщо якісь редакційні процеси можна автоматизувати, це також корисно, адже зекономить кошти та розвантажить команду — адже сильна завантаженість працівників українських незалежних медіа також впливає на пошук фінансування.

Не забувайте (і не соромтеся) періодично переглядати свої ціни на рекламу та підвищувати їх. Якщо ви ще не підключили монетизацію відео у фейсбуці та ютубі, дослідіть цю можливість як додаткове джерело грошей, навіть якщо й невеликих.

Також варто розглянути створення медіахолдингів окремих редакцій як спосіб взаємного підсилення та обміну ресурсами. Або ж поглянути у бік тендерів, які підпадають під вашу зону експертизи.

Із нетривіальних порад були також «здавати корупціонерів» і «пити каву з корицею по четвергах» — і то, і інше звучить смачно. 

Зрештою, багато фінансових проблем, про які ми пишемо, пов’язані з тим фактом, що ми не звикли сприймати незалежні медіа як бізнес. У нашому совєцькому минулому індустрії незалежних медіа не існувало, а період незалежності України є відносно коротким для того, щоби ця сфера змінилася. Багато медійних проєктів зароджуються з бажання робити щось соціально корисне, а це чомусь ніби не сумісне з розрахунками, заробітком та бізнесовою моделлю. Крім того, є загальні стереотипи про те, що в медіа неможливо заробляти, або ж неможливо добре заробляти чесним шляхом. 

Саме ця зміна в тому, як медіа сприймають самих себе, є надважливою. Дивлячись на себе як на бізнес, ми вивчатимемо бізнес-процеси, реалістично оцінюватимемо свої потреби й витрати і виходитимемо на стабільну роботу. На це потрібний час — і якісна бізнес-освіта для медійників. 

Обкладинка: canva.com

Уся серія: Біль медіа №1. Цифрова безпека || Біль медіа №2. Ментальне здоров’я || Біль медіа №3. Залучення аудиторії та дистрибуція контенту || Біль медіа №4: Пошук фінансування || Біль №5. Робота на прифронтових територіях

Цей матеріал було профінансовано Європейським Союзом. Його зміст є виключною відповідальністю автора та не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Запасайтесь уже сейчас: Украине грозит резкое удорожание важного продукта
Знай
2025-06-29T16:00:44Z
Станут роскошью: цены на ряд продуктов взлетят минимум вполовину – что подорожает
Знай
2025-07-07T02:12:32Z
Коснется всех, кто имеет свою квартиру или дом: украинцев начали вызывать в налоговую – с чем это связано
Знай
2025-07-07T10:36:17Z
Украинцам спишут часть долгов за водоснабжение: что для этого нужно
Знай
2025-07-07T04:21:54Z
В Украине не останавливается рост цен: в Нацбанке объяснили причины
TSN
2025-07-13T09:21:36Z
Курс валют в Украине 13 июля 2025: сколько стоит доллар и евро
VGorode
2025-07-13T08:12:04Z
Некоторым возместят всю сумму: ряд украинцев могут получить скидку на коммуналку
Знай
2025-07-06T18:00:59Z
Нацбанк выпустил новую монету номиналом 10 грн: в чем ее особенность
TSN
2025-07-06T16:06:24Z
В РФ заявили о нейтрализации 120 дронов, в аэропортах возник коллапс
Корреспондент
2025-07-06T08:30:14Z
Этим людям может навредить черника: кому ее следует избегать
Comments UA
2025-07-07T14:21:28Z
Как поливать огурцы в жару и чем подкормить: советы опытных садовников
TSN
2025-07-07T09:48:17Z
Кровотечение во время секса: когда это норма, а когда следует бежать к врачу
Знай
2025-07-04T20:51:38Z
В Британии циркулирует новый штамм COVID-19 с необычным симптомом
ZN UA
2025-07-07T06:46:55Z
Замедляет старение кожи и не только: пять причин пить матчу
Gazeta UA
2025-07-13T09:42:15Z
Жара убивает людей — и это еще не конец: ученые сделали неутешительный прогноз
TSN
2025-07-13T09:21:23Z
Пенсионеры могут получить тысячу гривен на лекарства: кому и на каких условиях выплатят пособие
Знай
2025-07-04T03:36:30Z
Что будет с организмом, если на месяц отказаться от молочных продуктов
Comments UA
2025-07-07T13:06:51Z
Никогда не ешьте этот овощ, если не хотите вонять целый день
Telegraf
2025-07-07T04:00:12Z
Война тут же прекратится: Москва выдвинула абсурдные условия "мира"
Comments UA
2025-07-07T11:57:54Z
Грязная политика на крови: в Киеве разворачивается внутренний фронт
Comments UA
2025-07-07T10:18:52Z
"Украину сдали путину": политолог сделал важное заявление о "предательстве" Запада
Знай
2025-07-03T20:30:09Z
На выборах Украину ждут три варианта, а настоящая война начнется через пять лет – интервью с Аркадием Бабченко
Telegraf
2025-07-08T05:03:41Z
Политолог: Еще неизвестно, будут ли США участвовать в "Рамштайне"
Апостроф
2025-07-13T10:21:44Z
Россия усиливает террор, чтобы запугивать украинцев: Зеленский заявил о хороших результатах
Comments UA
2025-07-13T10:21:30Z
Ей разбили голову в Верховной Раде: как сейчас выглядит "фанатка" Януковича Александра Кужель
Telegraf
2025-07-04T08:39:42Z
Драка между Мединским и Умеровым на переговорах в Стамбуле: спикер МИД объяснил ситуацию
Comments UA
2025-07-06T09:51:18Z
Удары по ТЦК координировались изменниками, которые отправляли сообщения в российские чат-боты — ЦПД
TSN
2025-07-08T19:09:49Z
Россияне нацелились на ключевой город: он уже полностью простреливается беспилотниками
Telegraf
2025-07-07T20:15:59Z
Будет ад: синоптикиня назвала самые жаркие дни в июле
TSN
2025-07-04T09:09:00Z
Оккупанты атаковали Харьков дронами: есть попадания
Хвиля
2025-07-07T06:27:17Z
На линии фронта появились редкие хищники, занесенные в Красную книгу
Gazeta UA
2025-07-07T07:33:40Z
Европейская жара досталась Украине: сколько будет продолжаться и как уберечь здоровье
TSN
2025-07-13T10:21:39Z
Бои вплотную приблизились к Днепропетровской области, - ОСУВ "Хортица"
Комсомольская правда
2025-07-13T09:48:39Z
Лікарі назвали найнебезпечніше морозиво
AgroNews
2025-07-07T16:21:45Z
Приказ Порошенко, разрешивший боевикам Гиркина избежать уничтожения, является госизменой – эксперт
TSN
2025-07-07T17:54:27Z
В Киеве заметили людей со свастикой на одежде и флагах: что известно
Comments UA
2025-07-08T19:36:04Z
Какой церковный праздник 7 июля: что обязательно нужно сделать в этот день
Comments UA
2025-07-07T04:06:35Z
Стало известно, сколько россиян поддерживают войну и сколько хотят ударить ядеркой по Украине
Comments UA
2025-07-04T06:54:18Z
Возможно, вы еврей - проверьте себя: украинские фамилии еврейского происхождения
Telegraf
2025-07-07T07:45:19Z
Крупнейший порт Европы готовится к войне с Россией — что известно
TSN
2025-07-08T21:27:03Z
Украина получит ракеты для Patriot: подробности
Новости Украины
2025-07-13T10:18:45Z
Эстония впервые провела боевые стрельбы из HIMARS
Корреспондент
2025-07-13T10:15:18Z
Производит истребители МиГ-29 и МиГ-31: Силы обороны атаковали завод в Подмосковье
Фокус
2025-07-11T11:43:06Z
Определено ориентировочное время заседания следующего Рамштайна
Корреспондент
2025-07-12T20:48:25Z
6 июля: какой сегодня церковный праздник и что можно и нельзя делать в этот день
Comments UA
2025-07-06T04:03:59Z
Ведущая Витвицкая объяснила, почему ее муж судья-воин вместо фронта отдыхает в Карпатах
Фокус
2025-07-07T13:15:28Z
Хайди Клум очаровала редким кадром со взрослыми сыновьями
Апостроф
2025-07-10T08:15:43Z
Ведущая Анна Свиридова жестко высказалась об изменнице Оксане Байрак: "Мне совершенно не больно"
Знай
2025-07-01T18:51:11Z
Похудевший Филипп Киркоров прокомментировал некроз, который ему приписывают
Фокус
2025-07-04T10:57:54Z
Анатолий Анатолич на фото до и после ошеломил эффектным похудением и потроллил Дурнева
TSN
2025-07-13T09:33:13Z
Даша Квиткова и Никита Добрынин нежно поздравили сына с 4-летием и показали милые фото с ним
TSN
2025-07-13T09:21:59Z
Умер известный голливудский актер Майкл Мэдсен
Фокус
2025-07-03T20:51:36Z
Тимур Мирошниченко сменил имя приемному сыну: жена ведущего объяснила почему
TSN
2025-07-08T16:24:03Z
Анастасия Цимбалару появилась на большом концерте дуэта "Очі в Очі" в Киеве
Фокус
2025-07-07T12:51:52Z
Жесткая двойная атака РФ по Харькову: власти заявили о страшных разрушениях, есть пострадавшие
Comments UA
2025-07-07T08:48:21Z
Автобус с детьми слетел в кювет и перевернулся во Львовской области: что с пострадавшими
Telegraf
2025-07-09T20:18:18Z
Ушла из дома и не вернулась: в Днепре обнаружили мертвой девочку
TSN
2025-07-06T11:42:57Z
Россия ударила по зданию ТЦК в Полтаве: есть погибшие и раненые
Telegraf
2025-07-03T12:54:38Z
На румынском пляже обнаружили вероятный обломок беспилотника
Апостроф
2025-07-13T10:09:30Z
Трагедия на пляже в Италии: 17-летний парень похоронен заживо на пляже
Comments UA
2025-07-13T09:12:28Z
Шесть "Гераней" по Харькову: количество пострадавших постоянно растет
Gazeta UA
2025-07-07T10:36:30Z
Взрыв под Житомиром, "разнесший" пол-села: полиция назвала причину и указала на виновников
TSN
2025-07-07T13:48:55Z
На Харьковщине ночью раздались взрывы
TSN
2025-07-11T05:06:53Z
Нереальная вкуснота за 15 минут: приготовьте персиковые слойки с медом и мороженым
Telegraf
2025-07-12T09:15:40Z
Как распознать китайскую гречку: три простых признака
Gazeta UA
2025-07-06T09:57:33Z
Пять дел, которые нужно сделать на выходных, чтобы лишить дома беспорядок на всю неделю
Знай
2025-07-07T15:51:07Z
Что рассыпать в междурядье, чтобы морковь выросла сладкой: результат вас непременно удивит
TSN
2025-06-29T15:06:26Z
Сколько времени можно хранить продукты в морозильной камере
Gazeta UA
2025-07-13T10:21:27Z
Простой секрет счастья №1 из Дании: 6 причин, почему он действительно меняет жизнь
Фокус
2025-07-13T10:00:35Z
Какие деревья притягивают успех и деньги, как магнитом: их нужно обязательно посадить возле дома
TSN
2025-06-29T13:51:56Z
Как убрать неприятный запах из обуви в домашних условиях: понадобится одно копеечное средство
TSN
2025-07-07T12:36:12Z
День ангела 7 июля: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-07-06T21:21:17Z
Случаи, в которых никогда не следует использовать удлинители: советы электриков
Знай
2025-07-02T03:51:41Z
Звук умирающего в Альпах ледника может заставить плакать кого угодно
Фокус
2025-07-09T12:09:04Z
Илон Маск оскандалился из-за размышлений своего чат-бота
Апостроф
2025-07-09T07:52:36Z
Кернес, Терехов и Чикатило: украинка стала звездой сети благодаря необычным тату
Telegraf
2025-07-07T08:57:18Z
СМИ: Square Enix готовит полноценный ремейк Dragon Quest VII — современная версия классической JRPG ожидается в 2026 году
GameMag
2025-07-13T10:04:21Z
Всего по 25 гривен в день и робот-пылесос ваш. Когда вы его купите
Telegraf
2025-07-13T09:36:05Z
4 приема, которые помогут улучшить чтение на любом смартфоне Android
Фокус
2025-07-07T16:15:38Z
Секретные коды ChatGPT: как легко управлять ИИ, чтобы добиваться успеха
Фокус
2025-07-08T16:21:46Z
Астронавтка NASA показала фото "вторжения" малоизвестного объекта в атмосферу Земли
Comments UA
2025-07-06T05:21:50Z
Ужас Илона Маска сбывается: Tesla сброшена с трона
Comments UA
2025-07-06T14:27:06Z
Stellantis возрождает спортивное подразделение SRT
Корреспондент
2025-07-04T18:54:45Z
Toyota RAV4 стала самым популярным автомобилем в мире
Корреспондент
2025-07-01T17:09:59Z
"Невозможно" отремонтировать в подержанных автомобилях: эксперт назвал вещь
Gazeta UA
2025-07-12T02:21:21Z
"До полного" - не стоит: работник АЗС предостерёг водителей, которые заливают бак до предела
UAToday
2025-07-12T00:39:25Z
Chevrolet удивил ценой нового кроссовера на базе китайской модели
Gazeta UA
2025-07-11T19:33:12Z
Volkswagen начал производство спецверсии электрокара ID.3 GTX FIRE+ICE
Корреспондент
2025-07-11T19:24:47Z
Электромобиль Rimac Nevera R установил 24 новых мировых рекорда
Корреспондент
2025-07-11T18:24:19Z
Hyundai представила электрический седан Ioniq 6 N
Корреспондент
2025-07-11T17:54:34Z
Горы, любовь и роскошь: Милевский поделился фото с отдыха с Тамилой
Gazeta UA
2025-07-07T19:24:50Z
Свитолина рассказала, как поддержка мужа помогает ей на корте
Корреспондент
2025-07-04T10:57:17Z
"Челси" — ПСЖ: онлайн-трансляция финала чемпионата мира
Telegraf
2025-07-13T10:06:17Z
Бенфика удивила болельщиков своим выбором в отношении Трубина
Корреспондент
2025-07-13T09:57:14Z
Штутгарт нацелен на компенсацию от Баварии за их участие в КЧМ
Корреспондент
2025-07-13T09:33:13Z
Шираз отправил Берлангу в тяжелый нокаут и завоевал право на титульный бой
Корреспондент
2025-07-13T09:18:34Z
Легендарный игрок Реала высказался в поддержку Гюлера
Корреспондент
2025-07-13T08:24:09Z
Сепеда впервые проиграл на профессиональном ринге, уступив Стивенсону
Корреспондент
2025-07-13T06:54:53Z
Ювентус готовит стартовое предложение за проблемного игрока МЮ
Корреспондент
2025-07-13T06:03:02Z