MY.UAНовини
Тест-драйв нового Skoda Kodiaq: традиційні цінності, новаторський підхід
Тест-драйв нового Skoda Kodiaq: традиційні цінності, новаторський підхід

Тест-драйв нового Skoda Kodiaq: традиційні цінності, новаторський підхід

Skoda в Україні можна назвати по-справжньому народним автомобілем – згадайте хоча б легкову Octavia. Та й Skoda Kodiaq за останні роки знайшов чимало прихильників. І сьогодні ми з вами зустрічаємо в Україні другу генерацію цього кросовера. Що цікавого приготував нам цей автомобіль?

Дизайн

Я дуже добре пам’ятаю Женевський автосалон 2016 року на якому Skoda показала концепт Vision S. Тоді вже не було сумнівів, що широкому загалу показують, як буде виглядати перший повнорозмірний кросовер чеського бренду. Так і сталося, серійна модель побачила світ за пів року, а на початку 2017-го з’явилась в шоурумах дилерів. Якщо казати про концепт, тоді мені впала в око велика кількість сенсорних екранів, яких я нарахував 10 штук. Найцікавіше виглядали смартфони, інстальовані у підлокітники дверей. В серії ані у першого, ані у другого покоління такого не було. Але якщо придивитись, то багато концептуальних елементів таки знайшли своє втілення.

Концепт Skoda Vision S 2016 року

Зовнішність нового Kodiaq – це чітке слідування фірмовому стилю Skoda, який ми з вами знаємо останні, років так десять – чіткі лінії, підкреслені грані, стриманість, виваженість і, як то кажуть, нічого зайвого. Спереду залишилась двоповерхова оптика та багатогранна решітка радіатора, тільки вони стали більшими. Звісно ці елементи, як бампер та капот повністю нові, але в цілому зберігають фірмове ДНК бренду і з першого погляду ви розумієте який саме автомобіль перед вами. Хоча я не можу сказати що передня частина мені сподобалась і ще цей колір я розумію. Він зараз модний, трендовий, але, як на мене, для нового Kodiaq пропонуються набагато цікавіші кольори. Ну, наприклад, насичений золотий або глибокий червоний чи синій, взагалі мій улюблений колір. I ще 50 відтінків сірого є. Але, якби я обирав Skoda Kodiaq для себе, то обрав більш яскраві кольори.

А от як виглядає Skoda Kodiaq в профіль і з корми – мені подобається. Особливо задня стійка. В нашому виконанні вона чорна матова. І взагалі, кормова частина якось більше припала до смаку. І тут також еволюція дизайну: схожі лінії, глибока виштамповка, але ліхтарі більш загострені, й до того ж поєднані єдиною смужкою. Оптика тут світлодіодна, а передня може бути ще й матрична. Все залежить від комплектації та обраних пакетів оснащення.

Новий Kodiaq побудовано на платформі MQB Evo, адже тепер серед версій є також плагін-гібрид. Кросовер трохи виріс в довжину (4758 мм) а колісна база збільшилась до 2791 мм. Але в цілому, кросовер не сприймається великим. На нашому ринку новий Kodiaq дебютував у двох комплектаціях та з двома двигунами. Це дволітрові агрегати бензиновий турбо на 190 кінських сил та турбодизельний на 150 к.с. Обидва добре знайомі нам по попередньому поколінню моделі, і обидва двигуни зарекомендували себе дуже непогано. Обрати один з них можна для будь-якої комплектації – Selection або Sportline.

Стартове оснащення опціями можливо і не дуже вражає, втім багато з них ви можете дозамовити за допомогою окремих невеликих пакетів опцій або навіть цілих пакетних пропозицій. Як виглядає базова версія, дивіться на тестовому авто. З додаткового оснащення тут пакет Сonvenience: це безключовий доступ в салон, електропривід багажника, електрорегулювання сидіння водія з пам’яттю та пакет Safety – з системою попередження фронтального зіткнення з автоматичним гальмуванням, система зміни смуги та моніторинг уваги та втоми водія.

Маю зазначити, що Skoda Kodiaq, доволі продуманий автомобіль і не тільки завдяки своїм фірмовим фішкам Simple Clever. Я гадаю, всі з вас, навіть не власники Skoda, знають про такі штуки, як вбудований шкребок, який можна легко і швидко дістати, щоб очистити скло, парасолька у дверях, зручна горловина для заливання омиваючої рідини та багато-багато таких от дрібниць, які, зазвичай, дуже спрощують життя водієві.

Але тут ще є дуже продумана ергономіка. От, наприклад, посадка-висадка. Сідаєш і нікуди не пригинаєшся, не тягнешся, дуже комфортно на свій рівень і зразу зрозуміло, що тут добра оглядовість тобто якщо навіть сидіння в нижньому положенні, все одно оглядовість і вперед і по сторонах дуже гарна. Тут все зроблено ергономічно та от просто буквально з першої посадки в цей автомобіль я себе тут відчуваю як вдома.

Інтер’єр

Якщо казати про дизайн, то як і в екстер’єрі тут в нас – еволюція. Зверніть увагу на передню консоль, яка продовжує стиль попереднього покоління та ось просто по центру нібито зібрали й стягнули усі ці лінії. Тут є от така точка перетину, тут в нас екран мультимедіа. Але, все ж таки, дуже цікаві лінії, дуже класна фактура, до того ж підкреслена тканинними вставками з декоративним рядком. І до речі, тут в нас є ще бардачок.

Кермо нам вже знайоме по попередньому поколінню. Воно на дві спиці, зручне у хваті. Може чисто формально не вистачає ось тут ще третьої. Проте, керувати ним зручно. У стандарті є підігрів і він вміє включатись сам. Сідаєш, запускаєш і вже тепленько в руки. Це приємно. А ось ця конфігурація з такими «барабанами» і перекиданням ліворуч/праворуч для навігації, по звуку та по меню приладової панелі – воно зручне. Я пригадую, що коли знайомився ще свого часу зі Skoda Octavia, трохи треба було часу для звикання. Зараз я тут сів і дуже швидко з усім розібрався.

Шкала приладів тут цифрова, діагоналлю 10 дюймів, як і в екрану мультимедійної системи, але вони мають різний формат. Тобто панель прямокутна горизонтальна, а мультимедійний екран – більш квадратний.

Але найцікавіше тут не екрани, а селектор автоматичної коробки 7-ступеневої DSG. Він розташований на кермові колонці та має дещо незвичний алгоритм роботи. Якщо селектор хитнути вперед, то він переводить АКП у режим Drive. Хитнули назад – режим Reverse. Натиснули кнопку – Parking. Зручно? Так. Але у класичних «автоматах» для того, щоб вимкнути режим Drive, важіль посувається назад. У деяких брендів, які мають керування АКП на кермі, режим Drive активується перемиканням «вниз». Тобто, алгоритм роботи селектора «автомата» у Kodiaq потребує звикання.

Екран мультимедіа розташований окремо. Працювати з ним дуже легко, адже є куди покласти руку та й меню організовано дуже добре: логіка користування, шрифти, колірна гама, – все продумано для зручності у щоденному використанні. Єдине, чого хотілося б ще, – це навігаційної системи, бо тут є тільки підготовка. Хоча бездротовий Android Auto та Apple Сarplay розв’язують це питання.

Якщо казати про посадку за кермом, то передні сидіння дуже зручні. Навіть є підколінна зручна подушечка. І це є в стандартній комплектації, що дуже класно. А от електричне регулювання вже буде за доплату, як опція. Щодо посадки, от у сидінні все майже бездоганно. Хотілося, щоб регулювання по вильоту було трошки більшим.

Центральна консоль не перевантажена – блок клімат-контролю знайомий по попередньому поколінню. Тут є зручні регулювання завдяки багатофункціональним інноваційним регуляторам SmartDials. З їх допомогою можливо регулювати двозонний клімат, а якщо натиснути, то й підігрів/вентилювання сидіння. Центральний контролер допомагає регулювати швидкість та розподіл потоку повітря, гучність аудіосистеми, режими водіння, масштаб мапи тощо.

Щодо організації ось функціонального простору, то у Skoda з цим завжди повний порядок. Тут є величенька шухлядка для розміщення відразу двох смартфонів і одночасної їх зарядки. Ще є полиця зверху, отже смартфон можна швиденько закинути й туди. А під ролетою є цікаві підстаканники-трансформері, які дозволять встановити одразу чотири напої. Ще цікаво, що вони мають різний розмір, під маленьку та більшу ємності. Широкий підлокітник має ще додаткову шухляду, він може висуватися, а також підійматися і фіксуватися у зручному для водія положенні. Щодо матеріалів, то в нашій комплектації сидіння мають тканинне оздоблення з різною фактурою. Пластикові панелі приємні на дотик та мають добрий вигляд.

Позаду – просто королівський простір. Пасажири можуть витягнути ноги та зручно розташуватися з максимальним комфортом. Спинка сидінь регулюється по нахилу в невеликому діапазоні, але можна її трохи розкласти та почуватися себе дуже комфортно. Також сидіння можна двигати вперед чи назад. Це потрібно щоб за необхідності збільшити об’єм багажника. Крім того, Skoda Kodiaq може мати 7-місний салон.

Щодо додаткових опцій комфорту, то тут в нас є подвійні кишеньки у спинках сидінь. Тут можна зручно розташувати телефон, а також є панель, щоб регулювати температуру. Ще є підлокітник з підсклянниками, кишені у дверях. Також в салоні є одразу 4 сучасні роз’єми Type C – два спереду і два позаду.

Мінімальний об’єм багажника – 910 л. Місця для поклажі досить багато, тому що він глибокий та широкий. До того ж тут є ще додаткові ніші по боках і вони ще й глибокі. Також є такі додаткові кишені. Отже, багажник – просторий. До того ж він гарно організований, тому що тут в нас є гачки по дві штучки з кожної сторони, є додаткова розетка на 12В та ще один гачок, щоб під’єднати якийсь девайс. Також є міцний органайзер, яким можна зафіксувати невеличкий багаж. Якщо потрібно ще більше місця для багажу, то можна скласти другий ряд сидінь. Спинка утворює рівну підлогу. Під фальш-підлогою можна знайти запасне колесо. Воно трохи меншого розміру (17 дюймів) аніж ті, що стоять на машині (18-дюймові), але все ж таки, це не «докатка». На додачу ляда має електропривід.

За кермом

Перше, що вражає за кермом цього автомобіля, буквально з перших сотень метрів, це легкість у керуванні та динаміка розгону. Саме так проявляється характер нового Kodiaq з турбодизельним двигуном. Ця легкість добре поєднується з чималенькими розмірами автомобіля, бо в нас повнорозмірний кросовер, а він так невимушено їде. І ти відразу добре відчуваєш габарити цього автомобіля.

За оглядовість з місця водія можна сміливо ставити п’ять з п’яти. Щодо асистентів, то вони тут також є: передні та задні парктроніки та камера заднього огляду. Єдине, що картинка на цій камері, як на мій погляд, передає не зовсім реалістичне зображення. Однак камера завжди допомагає і дає набагато більше розуміння стосовно ситуації навкруги.

Щодо двигуна, то це добре відомий вже турбодизельний двигун об’ємом 2 л і потужністю 150 кінських сил. Чому я кажу добре відомий? Тому що він зустрічається не лише на Skoda, наприклад, на попередньому Kodiaq, а й на різних моделях групи Volkswagen. Він дуже добре себе зарекомендував і, в цілому, якщо його вчасно обслуговувати, то ви взагалі не матимете жодних проблем з його експлуатацією. У нашому випадку з ним працює вже згадана 7-ступенева DSG.

Все у новому Kodiaq налаштовано на комфорт, на спокійну та не квапливу їзду. І ось з такими налаштуваннями він мені подобається. Він зрозумілий, тому що це більш все ж таки сімейний автомобіль для виваженого водіння. Тут є ручний режим перемикання, є підкремові пелюстки та спорт-режим. В цілому, навіть спорт-режиму достатньо щоб не переходити в ручний режим керування коробкою. Якщо казати про динаміку прискорення до першої «сотні», то обіцяно, що Kodiaq з дизельним двигуном робить це рівно за 10 секунд. Тобто ця цифра каже, що характер у цього автомобіля виважений. Але якщо необхідно когось випередити, прискоритись, то це можливо зробити.

Стосовно ходової, то вона тут доволі збалансована. Автомобіль непогано тримається в повороті, але має певну хиткість. Разом з тим, є відчуття зібраності ходової. Тобто ти можеш на неї покладатися. Якщо казати про подолання наших доріг-напрямків і всього, що на них зустрічається, то Kodiaq це робить доволі комфортно. Дрібні стики, шви, якісь нерівності середнього калібру він це проходить доволі м’яко і до того ж не дуже турбує акустичним дискомфортом.

Цікаво, що автомобіль пильнує за водієм. От зараз він побачив, що я часто відвертаюсь на камеру, відвожу погляд і вже попередив мене, щоб я слідкував за дорогою. А також Kodiaq слідкує за тим, що відбувається попереду нього. Якщо я швидше ніж це потрібно наближуюсь до автомобіля попереду, він також мене попереджає і потім, вразі чого, буде екстрено гальмувати. Зазвичай я це роблю сам, але, все ж таки, він мене попереджає, трохи завчасно, ніж я звик гальмувати, тобто, словом перестраховується електроніка.

Щодо акустичного комфорту. Двигун тут чутно, тому що це турбодизель. Він трохи гучніший аніж бензиновий. Але якщо казати про зовнішні шуми, то від них автомобіль ізольований дуже-дуже добре.

Я вже казав, що кермо на Kodiaq мені сподобалось, тому що воно легке, але разом з тим дуже, точне, тобто керувати машиною одне задоволення. Навіть, коли приїжджаєш на стоянку, ти бачиш, що у нього лише 2 оберти від краю до краю. Не потрібно робити багато оборотів, щоб розвернутись чи припаркуватись.

Якщо ми говоримо про поєднання двигуна коробки DSG, то третім дуже доречним компонентом буде система автоматичного повного приводу. Вона дає більше впевненості на будь-яких дорогах і будь-яких покриттях. На сухому асфальті вона забезпечує впевнене прискорення, взимку, на слизькому покритті електроніка сама перерозподіляє крутний момент і нічого робити не потрібно. Хоча можна було б, наприклад, додати режим блокування 50/50, але тут все автоматично.

Ну і наприкінці, як завжди, про витрати пального, а саме дизельного пального. Отже, якщо брати міський режим вихідного дня, то в нас виходить цифра близько 7 л на 100 км. Якщо ми кажемо про міський ритм в будні дні, коли «затори-пробки-тягнучки», то взимку це десь 8-9 л, влітку можна десь 1 л відняти. Взагалі то, краще орієнтуватися на реальні 8-9 л за будь-яких ритмів, за будь-якого стилю водіння і, безумовно, погоди.

Підсумки

Skoda Kodiaq отримав новий дизайн екстер’єру та інтер’єру, але залишив перевірено роками техніку та найголовніше що він зберіг свої ключові якості за які його і цінують фанати моделі це просторий повнорозмірний кросовер при виборі якого ви, по-перше, можете комбінувати необхідні для вас опції та пакети оснащення, а по-друге, він абсолютно комфортний зрозумілий і невимушений у повсякденному використанні для водія та його пасажирів. Серед конкурентів Kodiaq я б виділив такі моделі як Nissan X-Trail, Subaru Forester, новий Peugeot 5008 та Kia Sorento. Також його дуже часто порівнюють з новим VW Tiguan та Toyota RAV4. Докладніше про ціни та комплектації флагмана модельної гами Skoda можна дізнатися за посиланням.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Революційний метод використовує повітря, щоб розщеплювати пластик за 4 години
24tv
2025-03-29T09:03:21Z
Топ-10 найкращих антивірусних програм 2025 року: захистіть свій комп’ютер від загроз
InternetUA
2025-03-29T08:46:23Z
Ілон Маск продав соцмережу Х своїй компанії зі штучного інтелекту
InternetUA
2025-03-29T08:37:20Z
Українські військові спародіювали відео Ніколаса Карми про луки
Antikor
2025-03-29T08:36:00Z
Українці сканують QR-коди, а потім втрачають гроші: викрито шахрайську схему
InternetUA
2025-03-29T08:21:33Z
Що відбувається з батареєю, коли ви заряджаєте смартфон уночі
InternetUA
2025-03-29T08:09:56Z
Корпорація Майкрософт пришвидшує роботу своїх програм Office
InternetUA
2025-03-29T08:01:53Z
Суперниця GTA 6 від вихідців з Rockstar – MindsEye отримала видовищний трейлер та дату релізу
24tv
2025-03-29T07:51:45Z
Сонце викинуло одразу кілька потужних спалахів
Portaltele
2025-03-29T07:33:55Z
Дітям – радість, вам – приємна ностальгія: готуємо знамениту "шипучку" з 90-х
24tv
2025-03-29T08:18:39Z
Пасуватиме до великоднього столу: як приготувати салат з філе та ананасами
Telegraf
2025-03-29T08:00:58Z
Втратити зір і стати стендап-комікесою. Історія резидентки "Підпільного" Ксенії Швець
Лига
2025-03-29T08:00:20Z
Від жертви до свободи: 7 порад щодо подолання дитячих травм
Фокус
2025-03-29T08:00:11Z
Хто зі знаків зодіаку боїться брати на себе відповідальність у стосунках
24tv
2025-03-29T07:27:43Z
Такі сирники вийдуть в усіх: у чому секрет приготування
Telegraf
2025-03-29T07:12:58Z
Посадіть ці рослини біля стовбурів дерев: про попелицю забудете назавжди
24tv
2025-03-29T06:27:39Z
10 книг, які змінять ваш погляд на бізнес і допоможуть досягти успіху
24tv
2025-03-29T06:15:47Z
Де 3 відмінності між двома жінками з книгою: тільки "геній головоломок" їх помітить
GlavRed
2025-03-29T05:27:54Z
Від російського обстрілу Дніпра постраждав будинок сестер Кіченок
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T09:06:51Z
Тягала за волосся та ображала. У ресторані на Прикарпатті стався мовний скандал
Telegraf
2025-03-29T08:45:29Z
На Київщині через падіння уламків безпілотників є пошкодження у Вишгородському районі
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:41Z
Загарбники вночі дроном атакували село на Херсонщині, поранений літній чоловік
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:19Z
Масована атака на Дніпро: як виглядає зруйнований комплекс Bartolomeo
Фокус
2025-03-29T08:12:15Z
Кількість жертв через землетрус у М’янмі вже перевищила 1000 осіб
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:03:04Z
Масований удар по Дніпру: кількість поранених зросла, рятувальники ліквідували всі пожежі
iPress
2025-03-29T07:57:59Z
Синєгубов розповів про оперативну ситуацію на Харківщині станом на 29 березня
Мій Харків
2025-03-29T07:46:57Z
ДСНС показала наслідки ворожого удару по Дніпру
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T07:45:28Z
Допомагає бути стійкішими․ Як адаптивний спорт сприяє відновленню після поранення
24tv
2025-03-29T09:03:49Z
Путря: ЛНЗ боявся грати до пропущеного м’яча
Football.ua
2025-03-29T09:01:52Z
Директор Баварії: Ми вимагаємо, щоб федерація футболу Канади розслідувала інцидент з травмою Девіса
Football.ua
2025-03-29T08:55:37Z
Усик звернувся до кривдника Майка Тайсона: скандальний блогер відреагував на натяк чемпіона
24tv
2025-03-29T08:48:03Z
Пішов з життя видатний український легкоатлет
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:42:47Z
Звинувачення ексфутболіста збірної Італії у зв'язках із мафією: суд виніс вирок
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:24:18Z
Баскетбол: українка допомогла «Ньйону» вийти до півфіналу у Швейцарії
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:46Z
Єлизавета Котляр - у півфіналі змагань ITF у Туреччині
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:10Z
Сад: Будемо програвати в бажанні та самовіддачі — шансів у Інгульця буде мало
Football.ua
2025-03-29T08:21:06Z
"На потреби армії": окупанти конфіскують обладнання з приватних СТО в Маріуполі й Бердянську
24tv
2025-03-29T09:03:25Z
Гороскоп на квітень 2025 для Левів: хороші новини, гроші та кохання
GlavRed
2025-03-29T08:54:18Z
Чорні Запорожці показали, як відбили російський штурм на Покровському напрямку
24tv
2025-03-29T08:48:40Z
ЗСУ завдали авіаудару по Брянщині
360ua.news
2025-03-29T08:36:26Z
Бронь від мобілізації: як її оформити
24tv
2025-03-29T08:33:06Z
Унаслідок обстрілів Харківщини протягом доби постраждали шестеро людей
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:45Z
Майже 150 вибухів: ворог вночі та вранці 36 разів бив по прикордонню Сумщини
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:44Z
Влада показала наслідки нічної атаки по інфраструктурі Дніпра
УкраинФорм
2025-03-29T08:21:13Z
Президент Зеленський нагородив командира роти Котельву срібною дубовою гілкою за бойові заслуги на Курському напрямку
Antikor
2025-03-29T08:21:13Z
Коштує більше, ніж машина: Мадонна показала обновку для зубів
GlavRed
2025-03-29T08:27:14Z
Ретрофутуризм у кіно та серіалах: «Фолаут», «Той, хто біжить по лезу» та інші
ITC
2025-03-29T08:25:39Z
Перші міські театри Києва: один розібрали на дрова арештанти, другий - згорів вщент
Комсомольская правда
2025-03-29T08:04:23Z
Трендові ідеї весняного манікюру: з такими нігтями ви виглядатимете бездоганно
24tv
2025-03-29T08:03:49Z
Не лише "Ключі від правди": 3 топові українські фільми та серіали з Антоніною Хижняк
24tv
2025-03-29T08:03:04Z
Жерара Депардьє судять за домагання: актор виправдовується нещасним випадком
Antikor
2025-03-29T07:12:23Z
Хітовий серіал Netflix «Юнацтво» встановив рекорд переглядів: творці проекту розповіли чи буде другий сезон
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T07:06:52Z
Вийшов перший трейлер трагічного вестерну "Іржа" з Алеком Болдуїном
Antikor
2025-03-29T07:03:40Z
Топ 5 детективних серіалів, які захоплять вас з першої хвилини
Фокус
2025-03-29T07:00:55Z
Кремль, ймовірно, планує реорганізувати 5 бригад морської піхоти у дивізії, – ISW
24tv
2025-03-29T09:06:39Z
Ви будете здивовані: дехто з українців може отримувати дві пенсії одночасно
24tv
2025-03-29T09:03:57Z
Ніяких сандалів або камуфляжу: що не можна носити в інших країнах
24tv
2025-03-29T08:54:47Z
Швеція надасть понад €7 млн на дрони і розмінування для України
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:48:42Z
Чим замінити слово «срач»? Десять запитань до мовознавиці
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:36:52Z
Нові правила відстрочки: які категорії громадян зможуть уникнути мобілізації
GlavRed
2025-03-29T08:36:44Z
Військовослужбовець Святослав Вакарчук показав заробітки за 2024 рік: найбільше принесла служба в ЗСУ
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:33:28Z
Ухилістів від мобілізації позбавляють прав водія: юристи вказали на нюанси
Хвиля
2025-03-29T08:30:06Z
Як не залишитися без грошей через чужі комунальні борги
Telegraf
2025-03-29T08:24:35Z
Підливала токсини в чай: прибиральниця місяцями труїла колегу на роботі
Фокус
2025-03-29T09:00:44Z
Що робити, якщо кіт чхає, і чи варто хвилюватися: поради, які потрібні всім батькам пушистикам
Знай
2025-03-29T08:51:53Z
Кабмін розширив повноваження Міноборони України в галузі медичної допомоги та кібербезпеки
Antikor
2025-03-29T07:36:33Z
Помилка, яку допускають прихильники білкової дієти
24tv
2025-03-29T07:06:03Z
З цими хворобами не мобілізують. Хто не підлягає призову у квітні
Telegraf
2025-03-29T04:12:58Z
МОЗ анонсує зниження цін в аптеках ще на 116 препаратів
TSN
2025-03-29T00:06:22Z
Чим полити розсаду помідорів: навіщо додавати йод
TSN
2025-03-28T20:30:22Z
Ментол приховує небезпеку: вчені заявили, що вагітним не варто курити деякі вейпи
Фокус
2025-03-28T20:03:53Z
Експерти виділили найпоширеніші помилки у готуванні кави
24tv
2025-03-28T19:27:49Z
Маск продав X своїй іншій компанії xAI за 33 мільярди доларів
Antikor
2025-03-29T09:00:14Z
Зростання тарифів на комуналку в Одесі: як зміниться вартість з 1 квітня 2025 року
Политека
2025-03-29T08:30:45Z
АМКУ оштрафував учасників аукціонів за викривлення конкуренції при реалізації спецдозволів на користування надрами
Antikor
2025-03-29T08:30:43Z
Ціни на продукти знову ростуть: як зміниться їхня вартість до Великодня
GlavRed
2025-03-29T08:27:55Z
Хто платитиме по 6,48 гривні за кіловат: нові тарифи на світло з 1 квітня
24tv
2025-03-29T08:03:07Z
Світовий ринок морозива за вісім років подвоїться і сягне $140 млрд
AgroPortal
2025-03-29T08:00:55Z
Паркування в великих містах України: як змінились ціни
ZN UA
2025-03-29T07:48:10Z
Китай уже попереду США у створенні роботів-гуманоїдів
InternetUA
2025-03-29T07:46:54Z
Як не переплачувати за світло? Вибираємо правильну техніку
Telegraf
2025-03-29T07:30:28Z
Skoda засвітила заряджену версію електрокросовера Elroq
AutoCentre
2025-03-29T08:12:26Z
Чому в деяких авто є четверта педаль: загадка для багатьох водіїв
GlavRed
2025-03-29T07:27:09Z
Як швидко доставити авто з Європи в Україну у 2025: покрокова інструкція
Детектор М
2025-03-29T07:00:06Z
За яких умов водії можуть залишитися без прав через стан автомобільних фар
Gazeta UA
2025-03-29T03:18:37Z
Зміна кольору антифризу в автомобілі: що це може означати та як запобігти проблеми
Gazeta UA
2025-03-29T01:33:09Z
Чи Справжнє Відео? Tesla Cybertruck Витягує Засмикану Ford F-150 З-під Снігу
Топ Жир
2025-03-29T01:30:29Z
Нова інформаційно-розважальна система Pleos від Hyundai нагадує копію Tes**а
Топ Жир
2025-03-29T00:45:22Z
Унікальний Prombron від Dartz з крокодиловою шкірою робить Mansory неймовірно вишуканим
Топ Жир
2025-03-28T23:15:47Z
Toyota відмовляється від обмеженої комплектації Mirai 2025 та підвищує ціни
Топ Жир
2025-03-28T23:00:05Z
Дивно виглядає: чому Україні треба обережно спілкуватися зі США щодо корисних копалин
24tv
2025-03-29T09:00:06Z
Європа теж залежить від США: наскільки гострим є брак військової допомоги від Вашингтона
24tv
2025-03-29T08:57:34Z
Немає шансів, що Україна підпише угоду про копалини в тому вигляді, що хочуть США, – WP
24tv
2025-03-29T08:57:04Z
Саміт у Парижі. Європа окреслила червоні лінії для Москви
ГЛАВКОМ NET
2025-03-29T08:54:32Z
Трамп переміг свій портрет, а українські вояки - зруйнували аеродром "Енгельс"
Gazeta UA
2025-03-29T08:54:13Z
Атаки напівмерців: кого і як росіяни посилають у штурми, аби вигризти побільше територій до мирних перемовин - The Telegraph
ZN UA
2025-03-29T08:48:00Z
Проєкт угоди з США щодо надр викликає побоювання в Україні: чиновник порівняв його з репараціями після війни
Antikor
2025-03-29T08:45:50Z
Одіозну антиукраїнську конгресвумен Спартц освистали на зустрічі з виборцями: нажаль, не через Україну
Telegraf
2025-03-29T08:45:43Z
У Туреччині затримали журналіста зі Швеції, який приїхав висвітлювати протести
Европейская правда
2025-03-29T08:42:59Z