/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2Fe0d60d52f720212c60d70fb720f68417.png)
Вперше майже за десятиліття McDonald's став найдорожчим ресторанним брендом у світі
McDonald's обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світі, вперше майже за десять років.Вартість бренду McDonald's зросла на 7% і досягла $40,5 млрд, зазначається у звіті консалтингової компанії Brand Finance.Starbucks, який опустився на друге місце, втратив 36% вартості, знизившись до $38,8 млрд. У Brand Finance пояснюють це падінням ключових показників у США та Китаї, зокрема погіршенням репутації та рівня рекомендацій, що призвело до зростання невдоволення споживачів і падіння продажів.До десятки найдорожчих ресторанних брендів також увійшли:KFC - $15,4 млрд (+8%)Subway - $8,1 млрд (+12%)Taco Bell - $6,9 млрд (-3%)Tim Horton's - $6,8 млрд (+15%)Domino's Pizza - $6,7 млрдChick-fil-A - $5,7 млрд (+43%)Wendy's - $5,2 млрдPizza Hut - $4,8 млрдОсобливо швидке зростання продемонстрував канадський бренд Tim Horton's, що пов'язано зі збільшенням онлайн-продажів і міжнародною експансією.За даними Restaurant Brand International (RBI), у третьому кварталі 2024 року мережа охопила 1374 локації по всьому світу.