/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3247b6061e08c347b8eec312dcf46d82.jpg)
Rivian R1S увійшов до топ-5 найпопулярніших електромобілів
Починаючи з $75,900 в Сполучених Штатах, Rivian R1S, можна сказати, ніхто не очікував, що він буде конкурувати за обсяг з більш доступними, повсякденними . Проте в січні R1S зумів зайняти дивовижно вражаючу позицію як п’ятий за обсягом новий електромобіль у країні, вибиваючи його разом з кількома дуже елітними моделями.сам по собі не оприлюднює щомісячні продажі, але за даними Cox Automotive, єдині електромобілі, які перевершували продажі R1S, були Tesla Model Y, Tesla Model 3, Ford Mustang Mach-E і Honda Prologue. Хоча точні цифри продажу цих моделей не було оприлюднено, дані показують, що у лютому Rivian продав більше 4 000 транспортних засобів.Огляд: Не дивно, що Tesla продовжує домінувати на ринку електромобілів, але її позиція трошки ослаблюється. У лютому загальні продажі Tesla зменшилися на 10%, в основному через стрімке зниження на 32,5% продажів Cybertruck і на 17,5% менше проданих Model 3. Навіть найпопулярніший Model Y побачив скромне зниження на 3,1%. Очевидно, що попередній зріст компанії може сповільнюватися, але вони все ще у водійському кріслі.Подивившись більш широко на американський ринок, в лютому спостерігався невеликий спад з 95 692 загальними продажами. Це була 5,9% втрата в порівнянні з січнем 2025 року, але на 10,5% більше, ніж у лютому минулого року. Аналогічно, продажі вживаних електромобілів впали на 4,7% з січня, але піднялися на 34,2% в порівнянні з лютим 2024 роком до 24 875 одиниць, що становить 1,7% від усіх проданих вживаних автомобілів. Ринкова частка проданих нових електромобілів трохи зменшилася до 7,7%.Щодо вживаного ринку електромобілів, Tesla продовжує володіти переважаючою позицією, складаючи 39,9% усіх проданих вживаних електромобілів минулого місяця, хоча її продажі зменшилися на 9,2% у порівнянні з січнем.У середньому нові та вживані електромобілі продовжують продаватися дорожче, ніж їх бензинові аналоги. Проте це в основному пов’язано з ширшим ціновим діапазоном автомобілів з ДВЗ, які знижують їх середню ціну транзакції. Наприклад, електромобілі зазвичай коштують дорожче від початку, що призводить до вищого середнього значення.Додатково: У лютому середня ціна транзакції (ATP) для нового електромобіля становила $55,273, що відображає зростання на 3,7% порівняно з попереднім роком і помітно вище, ніж ATP нового автомобіля з ДВЗ, яка складала $47,555. Вживані електромобілі також не є вигідними угодами, з середньою ціною транзакції для вживаного електромобіля на рівні $38,057, значно більше, ніж $33,134 для вживаного автомобіля з ДВЗ.