/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F841f73c83dd9be8a790a992928bd6422.png)
BYD представив дві новинки на 1000-вольтній архітектурі
Китайська компанія BYD продовжує розвивати свою модельну гаму, демонструючи все більш інноваційні досягнення світу. Нові седан Han L та позашляховик Tang L отримали 1000-вольтну архітектуру, яка дозволить заряджати батарею не довше, ніж власник машини із ДВС витрачає на заправку паливного бака.
Успіхи китайської компанії BYD не можуть не вражати. Свій перший електромобіль BYD e6 компанія випустила у 2010 році, а у 2024 році вона стала найбільшим виробником електромобілів та сьомим у світі автовиробником! Лише за минулий рік компанія реалізувала 4272145 автомобілів, включаючи електричні. Крім Китаю, у BYD є складальні виробництва в 8 країнах, а експорт продукції бренду здійснюється в 70 країн світу.
Super e-Platform – це 1000-вольтна архітектура, яка була анонсована BYD у березні цього року
Зміцнити і без того чудові позиції компанії допоможуть нові електромобілі Han L і Tang L, які мають феноменальні можливості. Обидві машини використовують інноваційну платформу Super e-Platform із 1000-вольтною архітектурою. Це означає, що на станції швидкісної зарядки постійного струму потужністю 1000 кВт батарею можна підзарядити для подолання відстані 400 км за кілька хвилин. Таким чином, компанія усунула основну проблему всіх електромобілів – тривалу підзарядку.
На седані Han L усі версії оснащуються акумулятором Blade місткістю 83,2 кВт-год, а кросовер Tang L має більший акумулятор місткістю 100,5 кВт-год
Super e-Platform – це 1000-вольтна архітектура, яка була анонсована BYD у березні цього року. На седані Han L усі версії оснащуються акумулятором Blade місткістю 83,2 кВт-год, а кросовер Tang L має більший акумулятор місткістю 100,5 кВт-год. За даними BYD, батарея Han L може заряджатися від 10 до 70% за 6 хвилин, заповнити запас енергії для подолання 400 км можна за 5 хвилин, а щоб повністю зарядити АКБ від 0 до 100% потрібно всього 20 хвилин.
BYD Han L
Ціни на седан Han L починаються з $30000 за версію LiDAR Premium, а топова LiDAR Flagship коштуватиме $32700. Обидві версії задньопривідні. Вони оснащені електродвигуном потужністю 671 к.с. та крутним моментом 420 Нм. Заявлений запас ходу – 701 км. Повнопривідний варіант AWD LiDAR Flagship коштуватиме приблизно $38100. Він має два електродвигуни потужністю 778 к.с. та здатний подолати без зупинки 601 км.
BYD Tang L
У позашляховика Tang L показники не менш вражають. 5 хвилин вистачить, щоб забезпечити запас ходу 370 км, а процес зарядки батареї від 0 до 100% займе всього 30 хвилин. Заради справедливості варто відзначити, що це можливо поки що тільки при використанні фірмової швидкісної зарядки BYD потужністю 1000 кВт, які також були представлені в березні. Компанія планує встановити 4000 таких зарядних пристроїв по всьому Китаю.
Покупцям позашляховика BYD Tang L будуть доступні три версії моделі за ціною від $31200 до $39400. Базова задньопривідна версія має у своєму активі 788 к.с., а двомоторна повнопривідна версія – 1100 к.с. Залежно від специфікації запас ходу становитиме від 560 до 670 км.