/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F83a966c4078c3e67a722a15400d4e4c8.jpg)
Свої ж гроші — у кредит: Ощадбанк "малює" українцям борги за користування власними коштами
Українці обурені несподіваними боргами, які з’являються на рахунках в Ощадбанку. Люди кажуть: не брали кредитів, не мали заборгованості, але в один момент отримують повідомлення про "борг перед банком" — і навіть дзвінки від колекторів. Причина — дивна схема обробки грошових переказів.
Про ситуацію повідомляє портал "Мінфін", посилаючись на відгуки реальних клієнтів. Одна з жінок поділилася, як просто після отримання особистого переказу на зарплатну картку… стала "боржницею". Гроші надійшли, вона скористалася ними — і все. А далі почалося.
"Я отримала переказ, зайшла в магазин, заплатила карткою. Через кілька годин мені приходить повідомлення: у вас борг. А потім ще дзвінки від колекторів. Виявляється, в Ощаді переказ іде кілька днів в обробці. Якщо ним скористатися раніше — це вважається, ніби банк видав тобі в борг", — розповідає жінка.
Вона наголошує, що не брала жодних кредитів, і на картці завжди були лише зарплата та власні кошти. Але через технічні особливості системи банку її звинуватили в "кредитній заборгованості".
У самій фінансовій установі на звернення клієнтки не відповіли. Хоча раніше в Ощадбанку пояснювали подібні випадки тим, що "іноді бувають технічні збої", і вони мають автоматично вирішуватися. Тобто, клієнт сам має здогадатися, що гроші — ще не зовсім його, і краще чекати кілька днів, перш ніж користуватися переказом. Інакше — борг, штрафи, нерви та дзвінки від колекторів.
Щоб вирішити подібні ситуації, в банку радять:
- звертатися у контакт-центр за номером 0800210800.
- писати через "Мобільний Ощад", використовуючи функцію "Зворотний зв'язок".
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк "карає" за інтернет-шопінг: українцям заморожують рахунки після невдалих оплат
Також, Приватбанк масово закриває доступ до рахунків - що вимагає