У Китаї стартувало виробництво електрокара Zeekr 007 GT
Новинка китайського бренду Zeekr вже вирушила на конвеєр, хоч її офіційна прем’єра відбудеться лише завтра, 15 квітня. Виробництво організоване на підприємстві холдингу Geely у Ханчжоу.
Новий електричний універсал у Китаї називатиметься 007 GT, а до Європи він надійде у більш лаконічному позначенні 7 GT. Підприємство Zeekr Intelligent Factory, де організовано збирання новинки, було відкрито наприкінці 2021 року, а універсал Zeekr 001 став першою моделлю, яку там почали збирати, а тепер до нього приєднаються ще один універсал – 007 GT. Цього року шоурум при заводі в Ханчжоу отримав престижну дизайнерську премію Muse Design Award.
Завод Zeekr Intelligent Factory є технологічно досконалим підприємством компанії. У виробничому процесі використовується штучний інтелект, комунікації стандарту 5G, обробка даних у режимі реального часу, автоматизований машинний контроль виробничих процесів та інші сучасні технології. Це дозволило скоротити витрати на робочої сили на 80%, а показники дефектності – на 30%. Ще однією особливістю заводу є використання роботизованих кластерів.
Zeekr 007 GT став шостою моделлю бренду після універсала 001, мінівена 009, кросовера X, мінівена Mix та позашляховика 7X. Новинка має всі шанси стати хітом продажу бренду. У стандартну комплектацію новинки входить система допомоги водієві Zeekr Pilot з LiDAR та пневматична підвіска.
007 GT побудований на модульній архітектурі PMA2+ на базі SEA Geely. Автомобіль використовує мову дизайну Hidden Energy, створену ветераном Bentley Стефаном Сілаффом, який змінив на цій посаді іншого відомого британського дизайнера Пітера Хорбері. 007 GT отримав інтерактивний екран Zeekr Stargate у передній частині кузова, який може проєктувати зображення та текст. Габарити моделі – 4864/1900/1445 мм, а відстань між осями – 2925 мм.
Задньопривідний варіант Zeekr 007 GT має один синхронний електродвигун із постійними магнітами з піковою потужністю 310 кВт/416 к.с. Варіант 4WD додає електродвигун потужністю 165 кВт/221 к.с. на передній осі. Загальна вихідна потужність системи досягає 475 кВт/637 л.
На базовій версії встановлено акумулятор LFP від CATL місткістю 75 кВт-год. Другий акумуляторний блок – потрійний NMC місткістю 100 кВт-год. Залежно від версії, запас ходу складе від 585 до 825 км за циклом CLTC.