Apple оновила рекламні матеріали через суперечку навколо Apple Intelligence
Apple, схоже, змінила маркетингову стратегію лінійки iPhone 16 та інших продуктів на тлі затримки з випуском ключових функцій Apple Intelligence. Глобальна маркетингова кампанія для iPhone 16 та iPhone 16 Pro була зосереджена навколо слогану «Привіт, Apple Intelligence». Зараз компанія, схоже, змінила це на «Створено для Apple Intelligence», часто меншим шрифтом. Ця зміна, здається, є тонким підтвердженням того, що Apple Intelligence не готова, переміщення акценту з Apple Intelligence у сьогоденні на підтримку в майбутньому.
Зміна також поширюється на iPad і Mac, які також мали слоган «Привіт, Apple Intelligence». На них тепер просто написано «Створено для Apple Intelligence». Тим часом деякі люди помітили зростаючу кількість маркетингових матеріалів про iPhone 16, таких як рекламні щити без жодного посилання на Apple Intelligence.