/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8cc8679ce8c726c2f25f9ae22e3daa2e.jpg)
Як мотоцикл став одним із сучасних символів попкультури
Ба більше, байки стали навіть засобом емансипації, символом молодості та пристрасті стильних людей. 24 Канал із посиланням на GQ розповість докладніше про це перетворення.
Як мотоцикли з засобу пересування стали завсідниками модних подіумів
Жюльєн Буде (Julien Boudet), він же Bleu Mode – художник, відомий своїми фешн-фотографіями, заснованими на мотокультурі. Його естетика з відпрацьованого масла і вихлопних труб здається застарілою, але саме вона надихнула ціле покоління музикантів, фотографів, режисерів і модельєрів.
Як ентузіаст стилю, я розглядаю мотоцикли як продовження особистості гонщика. Естетика перегонів дуже популярна, про що свідчать численні колаборації між модними брендами та брендами вуличного одягу зі світом автомобілів, мотоциклів та Формули-1,
– писав Буде в інстаграмі.
А проте образ байкера еволюціонував – тепер він асоціюється з динамічними й модними людьми, далекими від кліше 60-річного "недільного байкера". Мотоцикли нині пропагують дуже активні в соціальних мережах молоді люди з напористим стилем.
Культура Bike Life також зробила свій внесок у цю трансформацію. Це практикування трюків на колесах та інших трюків мотокросу на асфальті.
Образ байкера нині асоціюється з динамічними та модними людьми / Фото fxquadro@freepik
Спортивний журналіст Квентін Луї нагадує і про музичний аспект. SCH у Bande organisée згадує про shifter pro – технічну революцію 2010-х, що дозволила перемикати передачі без зчеплення. У своїй музиці SCH також розповідає про спортивний мотоцикл Yamaha R1 з об'ємом двигуна у 1000 кубічних сантиметрів.
Також згадаймо Kawasaki, 240 chevaux sous la Kawasaki – це співали Laylow і S.Pri Noir в альбомі La cour des miracles у лютому 2024. Ця ода японському бренду, найпопулярнішому в реп-світі, а ще це ода бойовій та загостреній мужності.
А от Jul, артист, відомий численними посиланнями на мотоцикли, зумів інтегрувати їх у романтичний контекст у пісні Toto et Ninetta 2018 року. У ній машина зображена як самостійний персонаж у повсякденному житті пари – засіб втечі, щоб прожити історію кохання більш повно.
Жюльєн Буде також нагадує, що сукні від кутюр і великі мотоцикли добре поєднуються, навіть шикарно. Вишуканість одягу і брутальність мотоцикла – це прекрасна поетична ідея. Зрештою, мотоцикли завжди були невіддільною частиною зйомок модних журналів.
Стильний одяг та мотоцикли дуже добре поєднуються / Фото senivpetro@freepik
Але зараз вони виходять на новий рівень – з безпрецедентним інтересом з боку індустрії та подіумів. За останні 5 років байкерський тренд або тренд мотокора видерся на подіуми.
У 2022 Кім Кардашян підтримала цей тренд, одягнувши легендарну байкерську куртку, підписану Balenciaga. Емілі Ратаковскі, Гейлі Бібер, Кендалл Дженнер і Белла Хадід пішли її слідами, і мотоклубний стиль поширився масово.
Несподівано всі почали носити байкерські куртки, це помітили лейбли та кинулися випускати колекцію за колекцією з повним байкерським екіпіруванням. За ці роки рух так швидко розвинувся, що модні будинки, здається, взяли його за основний елемент, до якого повертаються майже щосезону, причім і в чоловічих, і в жіночих колекціях.
Йдучи в ногу з часом, виробники почали випускати лінії одягу та аксесуарів у стилі лайфстайл, щоб зарекомендувати себе серед широкої публіки. Тим часом публіка, яка полюбляє самокати та велосипеди, радо перейняла байкерський дух.
Далі ж популярність мотоциклів серед модників, які самі рідко їздять на них, визначила улюблений повсякденний образ для багатьох небайкерських людей. Ось так своєрідне естетичне просочування додало трохи свіжості в класичні образи. І, мабуть, саме так мотоцикли стали одним із сучасних символів попкультури.