Консультації, коворкінги, техніка: що пропонують у сервісі взаємодопомоги «Один Одному»
Понад 30 безплатних послуг – від експертних консультацій до робочих місць у коворкінгу – доступні в сервісі взаємодопомоги «Один Одному» від мережі «Вікно Відновлення». Він надає можливість не тільки партнерам, а й будь-яким організаціям чи фахівцям, долучитися до спільноти відновлення. Підвісивши свої послуги, навіть якщо вас немає в мережі, можна стати частиною важливої справи та підтримати тих, хто працює над відновленням країни.
Про це говорили під час публічної презентації сервісу у «Медіацентрі Україна» 11 квітня.
Що пропонує сервіс «Один Одному»
На сервісі «Один Одному», яку нещодавно запустила медіамережа «Вікно Відновлення», уже можна отримати фахову допомогу від 15 партнерів і зовнішніх експертів. Послуги охоплюють найрізноманітніші напрями: медіаконсультації, робота із соціальними мережами, спільнодописи, користування технікою, робоче місце, інформаційна підтримка тощо. Загалом за п’ятьма категоріями нині понад 30 пропозицій.
«Це дошка оголошень підвішених послуг саме для партнерів – тобто для тих, хто є частиною мережі. Однак підвішувати ці пропозиції може будь-хто ззовні, тобто і бізнес, і медіа, які мають достатньо ресурсів, щоб допомагати іншим. Нині більшість послуг надійшли саме від партнерів, зокрема від «Східного Варіанту», «Рубрики», «Змісту»», – розповіла керівниця комунікацій «Вікна Відновлення» Ангеліна Тьохта.
Більшість пропозицій не прив’язані до конкретного місця, тому будь-хто з партнерів, які потребують допомоги, можуть безплатно скористатися ними.
Зокрема Олена Дуб запропонувала експрес-аналіз сторінок медіа або громадської організації у Facebook чи Instagram, а також консультацію на тему SMM.
«До мене часто звертаються з проханням поділитися досвідом, допомогти з організацією роботи тим, у кого немає ресурсів, щоб узяти на роботу SMM-фахівця чи комунікаційника. У цьому я можу трішки підказати та навчити. Якщо я чогось не знаю, то скерую, до прикладу, до тих інших фахівців і фахівчинь з нашої спільноти. Мені здається, що це дуже зручно і я закликаю інших пропонувати свої послуги», – сказала фахівчиня з SMM, консультантка для НУО та медіа, співзасновниця спільноти SMM Talks for NGO & Media Олена Дуб.
Чому партнери «підвішують» послуги
Нині найбільше партнери пропонують безплатні консультації, зокрема щодо інформаційної роботи з окупованими територіями. «Східний Варіант», який вже понад рік працює з власною «гарячою лінією» для жителів тимчасово окупованих територій, готовий поділитися власним досвідом та інструментами, аби про окуповані території продовжували говорити.
«Коли люди з окупованих територій почали активно писати нам у чат-бот «гарячої лінії» – запитували, як забрати дитину з ТОТ, як відновити документи, – ми побачили, наскільки важко знаходити навіть базову інформацію. І ми тільки раді поділитися тим, як підтримувати зв’язок із людьми на окупованих територіях, як вибудовувати комунікацію, як робити це безпечно й ефективно. Бо це наші люди – і ми не маємо боятися говорити з ними», – пояснила координаторка «гарячої лінії» медіа «Східний Варіант» Валерія Круподеря.
Сервіс «Один Одному» – це можливість для партнерів обмінюватися ресурсами та досвідом. Для деяких організацій навіть базові потреби, такі як доступ до офісу чи фотокореспондент, можуть стати тим фактором, який вирішує питання їхнього розвитку. В умовах, коли щодня постають нові виклики, такий взаємообмін стає важливим інструментом для подолання труднощів, зокрема у ситуаціях нестабільного фінансування.
«Ми вже давно працюємо з громадськими організаціями та ініціативами, пишемо про них і підтримуємо їх. І одна з наших місій – зробити їх помітнішими. Тому ми запропонували інформаційну підтримку і публікацію релізів, анонсів подій. Також одна з підвішених наших послуг – це спільні пости з нашими англомовними сторінками в соцмережах. Це дає можливість громадським організаціям вийти на міжнародний рівень і отримати допомогу від наших партнерів на міжнародній арені», – розповіла голова англомовного відділу медіа рішень «Рубрика» Наталія Туягіна.
Також команда збирає відгуки про роботу сервісу. Партнери, які скористалися послугами, можуть розповісти про це публічно у соцмережах з тегом сторінки «Вікна Відновлення».
Про те, як виникла ідея створення сервісу «Один Одному», читайте за посиланням.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.